0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک

نویسنده:
آلن دیب
درباره طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها به دلیل کمبود منابع و بودجه‌های محدود، مخصوصاً در اوایل کار، فرایندهای بازاریابی را به تعویق می‌اندازند یا کمتر به آنها توجه می‌کنند و در بهترین حالت فعالیت‌های واحد بازاریابی را هم‌عرض تبلیغات مخصوصاً در فضای مجازی می‌دانند. اما آنچه در عمل دیده می‌شود و نویسندهٔ این کتاب هم بر اساس سال‌ها تجربه به آن اشاره می‌کند این است که داشتن برنامهٔ مشخص بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک در مقایسه با کسب‌وکارهای بزرگ و جاافتاده اهمیت بیشتری دارد و طبق برنامه و با شناخت فعالیت کردن در این زمینه مستقیماً در سودآوری، بقا و مقیاس‌پذیری شرکت‌ها مؤثر است. آریاناقلم پیش از این چندین کتاب‌ در حوزهٔ استارتاپ‌ها و برای کسب‌وکارهای کوچک منتشر کرده است که بیشتر آنها به بحث‌های مربوط به انتخاب مشتری، کانال ارتباط با مشتری، نحوهٔ رساندن پیام به مشتری و مانند اینها می‌پردازد. در این میان جای خالی کتابی که از منظر بازاریابی به این موضوعات پرداخته باشد. همواره دیده می‌شد. برای پاسخ‌گویی به این نیاز کتاب طرح بازاریابیِ کسب‌وکارهای کوچک در دستور کار انتشارات آریاناقلم قرار گرفت. این کتاب علی‌رغم برخی شباهت‌ها به دیگر کتاب‌های آریاناقلم ازنظر سبک بیان و رویکردش به موضوع بازاریابی با دیگر کتاب‌ها متفاوت است. آلن دیپ زبانی بسیار ساده و صریح دارد و هر فردی با هر میزان آشنایی با دانش بازاریابی می‌تواند از کتاب استفاده کند. او سعی کرده است با ارائهٔ تابلوی یک‌صفحه‌ای و ۹ مرحله‌ای فرایند برنامه‌ریزی و طراحی بازاریابی و حرکت و اجرا در این مسیر را تسهیل کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهآلن دیب
مترجمفواد معصومی
مترجم دومفؤاد معصومی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The ۱-page marketing plan get new customers, make more money, and stand out from the crowd,
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
124,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۰۶ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 95 مخاطب
گیرا 🧲 (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
12 ٪
42 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی کاربردی و به درد بخور اگر با مشتری سروکار دارید این کتاب خیلی بهتون کمک می‌کنه نویسنده با زبان ساده نکاتی را آموزش میده که اگه در کسب وکارمون رعایت کنیم روی فروش اثراتش را خواهیم دید این کتاب به کار طیف وسیعی از افراد میاد ، چه فرد یک پیج اینستاگرام برای فروش محصولش داره چه یک استارتاپ یا شرکت البته من نسخه کاغذیش رو خوندم ، پیشنهاد می‌کنم نمونه کتاب را بخوانید

5

بیست و سه هزار تومان برای دریافت اجازه خواندن این کتاب، آن هم فقط در فیدیبو!؟

5
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی خیلی کتاب متفاوت و خوبیه .برخلاف خیلی از کتاب ها که فقط مفاهیم تئوری بازاریابی رو دوره کردند، این کتاب بسیار کاربردی با زبان بسیار شیوا نکاتی رو می گه که برای همه قابل لمسه و البته به روزه. ترجمه کتاب بسیار عاالیه دست مترجمش واقعا درد نکنه مطالب رو کاملا قابل درک ترجمه کرده نه صرفا لفظ یه لفظ

5

حتی اگه تحصیلات عالیه هم توی رشته بازاریابی داشته باشید، خوندن این کتاب رو به دلیل تمرکز بر حوزه کسب و کارهای کوچک و واقع نگری های مفید عنوان شده توصیه می کنم.

3

نویسنده این کتاب یک بازاریاب موفق هست که از تجربه هایی که باعث موفقیتش شده صحبت میکنه، هم درمورد برنامه ریزی و هم در مورد اجرا صحبت های خواندنی داره. اما متاسفانه ترجمه کتاب خوب نیست. قسمت های قابل توجهی هم از دید ویراستار جا مونده.

5

کتاب بسیار کاربردی و خوبی هست. به شما کمک میکنه که طرح بازاریابی کسب و کار خودتون رو به ۹ قسمت تقسیم کرده وبا جلو رفتن در هرفصل کتاب اون رو کامل کنید. برای همه ی بیزینس ها در هر اندازه ای مناسب هستش.

4

کتاب آموزش خوبیه نکات کاربردی زیادی داره، ولی معجزه نمیکنه ! برای اینکه برنامه بازاریابی خوبی داشته باشید که منجر به افزایش فروشتون بشه لازمه همیشه در چرخه گرفتن بازخورد، اصلاح، اقدام قرار بگیرید.

5

میتونم بگم فوق‌العاده هست، بسیار راهگشا در امر بازاریابی و حتی ایجاد ی کسب و کار موفق. دید آدمو تغییر میده، ب نکته های توجه داره که باعث موفقیت حتمی میشه.

5

واقعا کتاب فوق‌العاده‌ایه. کاربردی و جذاب. اگه کسب و کار خودتون رو دارین حتما بخونین. صوتیش رو هم می‌تونین بگیرین

5

ای کاش زودتر از اینها، این کتاب را می خواندم، فوقالعاده است، فوق العاده بی نهایت.به شدت توصیش میکنم، بخوانید و عمل و عمل و عمل کنید

نمایش 32 نقد دیگر
4.2
(95)
پربار 🌳 (2)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
آلن دیب

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
٪30
طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک
آلن دیب
انتشارات آریانا قلم
4.2
(95)
پربار 🌳 (2)
78,000
٪30
54,600
تومان