0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کالیپسو

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کالیپسو

درباره کالیپسو
«کالیپسو» نام آخرین اثر از دیوید سداریس، طنزپرداز محبوب و معروف امریکایی است. سداریس با ذهن عجیب و منحصر به فردش، حقایق گزنده را ثبت می‌کند، با دقت روزنامه‌نگارانه برایشان مستندسازی می‌کند و ارزش غم‌انگیز و در عین حال خنده‌دار آن‌ها را می‌دوشد. او تنها این بار به قسمت تراژدی بیشتر تکیه می‌کند. با اینکه کالیپسو امضای بذله‌گویی سداریس را دارد، تاثیرش تغییر کرده است. در بهترین حالت طنز او در اینجا از غمی که دارد پشتیبانی می‌کند، یک حسرت. قطعه‌ای که برای خودکشی خواهرش، تیفانی نوشته درست در قلب می‌نشیند. تاملاتش درباره والدینش، غرق در فاصله و پشیمانی، آشنایی دردناکی را منتقل می‌کند. حتی چیزهای جزئی در این مجموعه مثل داستان اول با درد تزیین شده است. کالیپسو مجموعه‌ای است از یادداشت‌های طنز سیاه دربارهٔ زندگی مدرن و روابط انسانی که در سایت گودریدز با اختلاف اندکی در تعداد آرا، رتبهٔ دوم بهترین اثر طنزِ سال ۲۰۱۸ را به انتخاب مخاطبان به دست آورد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
346.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۱۸:۰۲
نویسندهدیوید سداریس
مترجمفاطمه قربانپور
راویاحسان کرمی
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۶.۳۱ مگابایت
۰۶:۱۸:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
11 ٪
4
ستاره
55 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
22 ٪
1
ستاره
11 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

حقیقت اینه که ترجمه متنی که کمدی به سبک آمریکاییه کار راحتی نیست، برای درک کتاب باید با فرهنگ کمدی آمریکا آشنا باشید، باید از قبل پیش زمینه داشته باشید، مثلا سیتکام ها یا سریال ها و فیلم ها و… طنز آمریکایی رو دیده باشید با این وجود این طنز آنچنان قوی هم نبود حتی اگر با این پیش زمینه ها کتاب رو بخونید ، آنچنان قوی و جالب نیست! (البته این موضوع رو هم داشته باشید که قطعا به شدت سانسور شده)

4

اگه کتابهای دیوید سداریس رو قبلاً خونده باشید و با سبکش آشنا باشید، می تونه براتون جالب باشه. یه جور اتوبیوگرافیه البته به صورت داستان های کوتاه. یه جاهایی کیفیت صدا افت می‌کنه ولی لحن احسان کرمی دلنشینه.

4

کتاب و‌ گویش خوبه ولی به طرز وحشتناکی اول و اخرش موسیقی داره

3.3
(9)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کالیپسو
کالیپسو
دیوید سداریس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کالیپسو
کالیپسو
دیوید سداریس
واوخوان
3.3
(9)
65,000
تومان