0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خودشناسی
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب خودشناسی

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره خودشناسی
ما بر این باوریم که گام نخست در مسیر موفقیت خودشناسی است. تنها وقتی درک و تصور درستی از خودمان و شخصیت مان داشته باشیم می توانیم تصمیم های مطمئن، بخصوص در زمینه ی مسائل عاطفی و کاری، بگیریم. متأسفانه، ابزار مناسب و تکنیک های درست خودشناسی و کسب موفقیت را نمی توان به سادگی پیدا کرد. این جور مسائل را نه در مدرسه، نه در دانشگاه، و نه در محیط کار به ما آموزش نمی دهند. بسیاری از ما درگیر زندگی می شویم بدون آنکه اصلا بفهمیم در پس ذهن مان چه می گذرد. به همین دلیل، مدرسه ی زندگی شکل گرفت؛ تا منبعی باشد برای کمک به ما در جهت فهم خودمان و بهبود روابط مان هم در حوزه کاری و هم اجتماعی. می خواهیم با کمک مدرسه ی زندگی یاد بگیریم به آرامش برسیم و از زندگی مان بیشتر لذت ببریم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
675.۹۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
72 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۲۴:۰۰
نویسندهآلن دوباتن
مترجمعلی معتمدی
ناشررخداد کویر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Self- knowledge‭, ۲۰۱۸.‬‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
43,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۷۵.۹۴ کیلوبایت
۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
43 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
18 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
آرامش‌بخش 🌱

نویسنده این کتاب اهل سوئیس هست و سبک نگارشش کاملا متفاوت با نویسنده های آمریکایی هست. بسیار خلاصه و موجز اصل مطلب رو بیان میکنه و برخلاف نویسنده های امریکایی اهل زیاده گویی و ایجاد هیجان کاذب نیست. لذا پیشنهاد می کنم این کتاب رو با ارامش، عمیق و سر فرصت مطالعه کنید. حتی شاید لازم باشه یک پاراگراف رو سه بار بخونید تا تو ذهنتون بشینه و اثر بذاره.. مطلبی که نویسنده ای مثل اروین یالوم توی ۳۰۰ صفحه میخواد بگه و اخر هم‌ کامل و دقیق منتقل نمیکنه الن دو باتن در ۶۰ صفحه مختصر و مفید بیان کرده و تاثیر بیشتری هم میذاره.

4

برای من کتاب مفیدی بود به این دلیل که در واقع سوالاتی که همیشه تو ذهنم هست رو به صورت نوشته مطرح کرده و تا حدی بهش پاسخ داده و این باعث شد من بیشتر با احساسات واقعیم درگیر بشم. اگر معمولا درگیری های ذهنی در مورد لمس احساساتتون دارید میتونه مفید باشه براتون.

1

نمی دونم مشکل از ترجمه هست یا نویسنده، مطالب انسجام ندارن و مبحث مهمی در مورد خودشناسی مورد بحث نیست، کل مظمون دور محور &#۳۴;خود دوستی، مهربانی با خود، خود ارزشی&#۳۴; است . امیدوار بودم کتاب خیلی بهتری باشه که متاسفانه نبود .

5

Aaaallllliiii

4

کتاب خوبیه

4

خوب بود.

5
انگیزه‌بخش 🚀

good

3.6
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
10,500
٪20
8,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خودشناسی
٪20
خودشناسی
آلن دوباتن
رخداد کویر
3.6
(16)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
10,500
٪20
8,400
تومان