0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در جستجوی مزیت های فردی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در جستجوی مزیت های فردی

من را در تیم پیدا کنید
درباره در جستجوی مزیت های فردی

کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: «من» را در تیم پیدا کنید روشی دقیق برای دستیابی به موفقیت را به خواننده ارائه می‌دهد. نویسنده در این کتاب با بهره‌گیری از داستان‌سرایی و فلسفه خواننده را به سمت جریان پرفراز و نشیبی از احساسات درباره گذشته خود و خواننده هدایت می‌کند. برایان اسمیت، نویسنده این کتاب بینش‌ها و توصیه‌هایی در باب دستیابی به رضایت شخصی، غلبه بر رفتارهای خود تخریب‌گرایانه و درک تأثیر فردی ارائه می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر هستند. پیام اصلی این کتاب به خوانندگان این است که خودتان را بشناسید، خود را مسئول اعمال و رفتار خویش بدانید، اهداف منطقی و قابل‌اندازه‌گیری برای خود تعیین کنید و تلاش کنید بهترین نسخه از خودتان باشید. این کتاب به‌گونه‌ای نوشته شده است که هر خواننده‌ای را برای رسیدن به موفقیت جذب می‌کند و برای همه یک نسخه نمی‌پیچد. نخستین چاپ این کتاب به سال 2018 میلادی برمی‌گردد.

درباره برایان اسمیت

برایان اسمیت دارای مدرک دکتری در رشته روان‌شناسی سازمانی است و از سال 1988 میلادی به صاحبان و مدیران مشاغل و کسب‌وکارهایی کمک می‌کند. پشتوانه تحصیلی در کنار بیش از 30 سال تجربه کاری، برایان اسمیت را به سمت نوشتن کتاب مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید هدایت کرد. انگیزه او برای کمک به دیگران و دیدن پیشرفت و موفقیت آن‌ها ستودنی است. تعریف شخصی اسمیت از سعادت این است که انسان درک کند در هر لحظه مسئول سرنوشت خود است. شعار او در زندگی این است: در لحظه زندگی کن. هیچ‌چیز مهم‌تر کاری که در این لحظه انجام می‌دهی نیست، این زمانی است که تو باید بهترین تصمیم خود را بگیری.

چرا باید کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید را بخوانیم؟

مطالعه کتاب‌های خودشناسی و خودسازی می‌توانند کمک شایانی در راستای پرورش و توسعه مهارت‌های فردی به افراد بکنند. اگر از مخاطبان کتاب‌هایی با این موضوعات هستید، کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید گزینه مناسبی برای شماست. نسخه صوتی این اثر با ترجمه ناهید سپهرپور و صدای افشین اعتماد در دسته خودشناسی و خودسازی در اپلیکیشن فیدیبو در دسترس است. این کتاب را انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال 1400 روانه بازار کتاب ایران کرده است.

بخشی از کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید

این کتاب سفری خواهد بود از شما و درباره شما. همان‌طور که خواهید دید هریک از ما مهم‌ترین شخص زندگی‌مان هستیم. درست همان‌طور که شما هم باید مهم‌ترین شخص زندگی‌تان باشید. واژه‌ای هست که من به استفاده از آن شهرت دارم. حتی وقتی کاملاً معلوم است که فقط درباره خودم صحبت می‌کنم و آن واژه ما است. من معروفم به اینکه هنگام صحبت درباره کارم از ضمیر ما استفاده می‌کنم. دلیل آن این است که من بخش اعظم حرفه‌ام را به کمک تیمی تشکیل داده‌ام که همیشه مورد حمایتشان هستم. من ما هستم و تمام چیزی که شده‌ام مرهون ما در زندگی من است. زندگی شما چطور؟ مای شما کیست؟

قرار نیست این کتاب، کتاب خودیاری دیگری باشد که شما را با پرسش: آیا من واقعاً می‌توانم این کار را انجام دهم شما را به حال خودتان رها کند. در این کتاب عباراتی همچون: «نتایج همیشه به یک‌شکل نیستند» را برای سلب مسئولیت نمی‌بینید. این کتاب درباره خودشکوفایی است. این کتاب فقط در صورتی می‌تواند شما را ناکام بگذارد که نتوانید با خودتان صادق باشید.    

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی: من را در تیم پیدا کنید

اگر از خواندن این کتاب لذت برده‌اید، می‌‎توانید کتاب‌ هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی با ترجمه و صدای عادل فردوسی‌پور را نیز بشنوید و از آن بهره‌مند شوید. پیشنهاد دیگر ما به شما نیز مطالعه کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر معروف دکتر جفری ای.یانگ بنیانگذار طرح‌واره درمانی است. تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین هم یک کتاب کاربردی است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
257.۹۳ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۱۳:۵۲
نویسندهبرایان اسمیت
مترجمناهید سپهرپور
راویافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۷.۹۳ مگابایت
۰۹:۱۳:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
73,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
در جستجوی مزیت های فردی
در جستجوی مزیت های فردی
من را در تیم پیدا کنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در جستجوی مزیت های فردی
در جستجوی مزیت های فردی
من را در تیم پیدا کنید
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
73,500
تومان