0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اوراکل جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب اوراکل جلد 1

درباره اوراکل جلد 1

نقد و بررسی کتاب اوراکل جلد 1

کتاب اوراکل جلد 1 نوشته هما پوراصفهانی درباره مردی به نام مهراد صباغ است، یک تاجر موفق و شناخته شده که به اتهام سر به نیست کردن دوست و شریک خودش، الیاس، به دردسر میفتد. اما قبل از اینکه دستگیر شود، تصمیم می‌گیرد فرار کند تا مدارکی جمع آوری کند و بی‌گناهی خود را ثابت کند. در راه، دختری به نام مارال که چند ماه پیش مجبور به ازدواج با مهراد شده بود او را دنبال می‌کند تا با لو دادن اطلاعات مخفی او، او را مجبور به طلاق کند. اما مهراد به طور ناگهانی متوجه حضور مارال می‌شود و او را زندانی می‌کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره هما پوراصفهانی

هما پوراصفهانی یکی از نویسندگان جوان و موفق ایرانی است که آثارش در دنیای ادبی و رمان‌نویسی به شدت توجه خوانندگان جوان و دوستداران ادبیات داستانی را جلب کرده است. او در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۹ در شهر اصفهان متولد شد و از جوانی به نوشتن علاقه‌مند شد.

پوراصفهانی تا مقطع کارشناسی در رشته روان‌شناسی تحصیلات خود را ادامه داد و این تخصص را در آثارش به خوبی به کار برده است. نویسنده با تلفیق روانشناسی در داستان‌ها، توانسته است شخصیت‌های قوی و پیچیده‌ای را در داستان‌های خود ایجاد کند.

او از سن ده سالگی با نوشتن آشنا شد و در ابتدا داستان‌های خود را در فضای مجازی منتشر کرد. این تصمیم او به انتشار آثارش در این فضا، به وی شهرت بیشتری داد و مخاطبان بیشتری را به خواندن آثارش جذب کرد.

یکی از عوامل موفقیت او، سادگی و شفافیت در نوشتارهایش است. او با قلمی ساده و قابل درک، داستان‌هایی را به خوانندگان ارائه می‌دهد که اغلب با موضوعات اجتماعی و روانی پردازش می‌شوند.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از هما پوراصفهانی عبارتند از:

ü   کتاب سیگار شکلاتی: نویسنده در این کتاب با خلق داستانی مهیج و جذاب، داستان عشقی میان سه شخصیت را روایت می‌کند که درگیر یک باند تولید مواد مهدر می‌شوند.

ü   کتاب ذهن خالی: در این کتاب با شخصیتی به نام پولک آشنا می‌شوید که دچار فراموشی شده است. او در جایی از داستان متوجه می‌شود زمانی که سالم بوده شاهد قتل بزرگی بوده و حالا نامزد او را به جرم این قتل دستگیر کرده‌اند و اگر پولک همه چیز را به یاد نیاورد، نامزدش اعدام می‌شود.

ü   کتاب استایل: شخصیت اصلی این داستان دختری ایرانی به نام روژین است. روژین که به تازگی شکست بدی را در کار طراحی لباس در ایران تجربه کرده برای تغییر آب و هوا به استانبول ترکیه سفر می‌کند و در آنجا درگیر ماجراهای جالبی می‌شود.

جهت مشاهده سایر آثار هما پوراصفهانی کلیک کنید.

چرا باید کتاب اوراکل جلد 1 را بخوانیم

اگر از طرفداران داستان‌های پلیسی هستید و از باز کردن گره‌های معمایی لذت می‌برید، خواندن کتاب "اوراکل" را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب با داستان جذاب و پیچیده‌ای درباره تاجر موفقی به نام مهراد صباغ که در معرض اتهام‌های جدی قرار می‌گیرد و سعی در ثابت کردن بی‌گناهی خود دارد، شما را به دنیای پر از اسرار و تریک‌های پنهان می‌برد. همچنین، داستان عشق و تنش بین مهراد و مارال، دختری که به اجبار به ازدواج با او رضایت داده و حالا به دنبال نجات خود است، عنصری دینامیک و جذاب به داستان اضافه می‌کند. با خواندن این کتاب، شما به یک سفر پر ماجرا و مهیج در دنیای معمایی و اثبات بی‌گناهی همراه می‌شوید. لذت بردن از خواندن آن را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب اوراکل جلد 1 می‌خوانیم

اتاق در تاریکی محض فرو رفته بود… نه چراغ خوابی روشن بود و نه پرده زخیم و تیره اتاق اجازه می‌داد هیچ نوری از چراغ‌های داخل کوچه به درون اتاق نفوذ کند! طبق عادت همیشگی‌اش لحاف کلفت را از روی خودش کنار زده و به زور قرص خوابی که خورده بود به خوابی نیمه عمیق فرو رفته و از عالم و آدم بی خبر بود… شاید در کل یک ساعت از خوابیدنش گذشته بود!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب اوراکل جلد 1

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
526 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۳۲:۰۰
نویسندههما پوراصفهانی
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
150,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۷ مگابایت
۵۲۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
5
ستاره
67 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
3 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من بی وقفه بدون توقف توی ۱۳ ساعت جلد یک و دو رو خوندم اما با جمله آخر داستان کلی سوال و معادلات توی ذهنم موند، ینی ادامه داره این داستان هم چنان؟؟ خیلی مجذوبم کرد، خیلی جاهای شکه کننده داشت، قلم خانم پوراصفهانی همیشه دوست داشتم و جذاب بوده برام

5

اگر کتاب‌های دیگه ی نویسنده رو خونده باشید، به راحتی میتونید حدس بزنید این داستان هم چه طوریه. برای دست گرمی خوبه خوندنش.

5

نخونده میگم عالی چون قلم خانم پوراصفهانی بی نظیر هستش و جوری متن خواننده رو مجذوب خودش میکنه انگار سالها اون شخصیت رو زندگی کرده

1

واقعا وقت تلف کردن بود.خیلی وقت بود ک رمان ایرانی نخونده بودم و الان پشیمان از وقتی ک برای خوندن این رمان صرف کردم

3

جلد یک فقط هستش ؟؟ یا هر دو جلد ؟

5

واقعا عالی بود،پیشنهاد میکنم حتما بخونین

5

خیلی داستانشو دوست داشتم حتما بخونید🥹

5

بسیاااار عالی. از نظر من

3

ناقص و حال گیر

5

فوق العاده بود❣❣

نمایش 6 نقد دیگر
4.3
(30)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اوراکل جلد 1
اوراکل جلد 1
هما پوراصفهانی
انتشارات سخن
4.3
(30)
35,000
تومان