0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهن خالی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ذهن خالی

درباره ذهن خالی

کتاب ذهن خالی  نوشته هما پوراصفهانی درباره فراموشی یک فرد به نام پولک است که پس از بیدار شدن در بیمارستان هیچ چیز از گذشته‌اش را به یاد نمی‌آورد. در حالی که پولک در حال تلاش برای بازیابی حافظه خودش است، متوجه می‌شود که شاهد یک پرونده قتل بزرگی بوده و نامزدش به جرم قتل در زندان به سر می‌برد. اگر پولک ماجرای قتل را به یاد نیاورد، نامزدش اعدام می‌شود. در این میان، قاتلان واقعی تلاش می‌کنند تا پولک را به قتل برسانند، اما شخصی به نام فرزام مسئولیت حفظ جان پولک را به عهده می‌گیرد. در حالی که داستان پیش می‌رود، تنش‌ها و مخاطرات برای پولک و نامزدش بیشتر می‌شود.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو سر بزنید.

درباره هما پوراصفهانی

هما پوراصفهانی نویسنده مشهور ایرانی در ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۶۹ در شهر اصفهان متولد شد. او با پشتوانه تحصیلات خود در رشته‌ روانشناسی و استعداد خود در نویسندگی، موفق به خلق آثاری ادبی و داستانی شده است که توانسته از طریق آن‌ها به تأثیرگذاری در ادب فارسی بپردازد. نویسنده‌ای که از کمترین سال‌های عمر خود به نوشتن پرداخته و در ادامه با پیشرفت و تلاش مستمر، به عنوان یکی از رمان‌نویسان معتبر کشور به شناخته شده است.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از هما پوراصفهانی عبارتند از:

ü    کتاب اسپرسو جلد 2: این کتاب از دسته رمان‌های جنایی است و داستان سه سرگردی را روایت می‌کند که در پی بررسی یک پرونده هر سه ناپدید شدند. اسپرسو نام ماموریتی است که در آن سرگرد جدیدی مسئولیت این پرونده مخوف و پیدا کردن سرنخ‌هایی برای یافتن سه مامور گم شده را بر عهده دارد.

ü    کتاب سیگار شکلاتی: سیگار شکلاتی نام یکی دیگر از آثار معروف هما پوراصفهانی است که داستان عشقی بین سه نفر را روایت می‌کند. این کتاب شما را غرق در داستان‌های جذاب و مهیج خود می‌کند که از جمله آنها درگیری این افراد با یک باند مواد مخدر است.

ü    کتاب شکلات تلخ: شکلات تلخ ادامه کتاب سیگار شکلاتی نوشته هما پوراصفهانی است. این کتاب داستان دو نفر را که در پی یافتن سر دسته یک باند مواد مخدر به این باند نفوذ می‌کنند و ماجراهای آن‌ها را روایت می‌کند.

جهت مشاهده سایر آثار هما پوراصفهانی کلیک کنید.

چرا باید کتاب ذهن خالی را بخوانیم

کتاب ذهن خالی با ساختار پیچیده‌ای که دارد و تنش‌های متعددی که در طول داستان ایجاد می‌شوند، مخاطبان را به تعامل با داستان و تعقیب راز و رمزهای آن ترغیب می‌کند. این کتاب مخاطبان را به عمق شخصیت‌ها و رویدادها هدایت می‌کند و به آنها فرصت می‌دهد تا در معماهای روایت و تصمیم‌گیری‌های پیچیده شرکت کنند. همچنین، این داستان تأملاتی در مورد مفهوم حافظه، عشق، و اعتقادات اخلاقی ارائه می‌دهد که می‌تواند موضوعات مهمی را برای بحث و تبادل نظر در جامعه ایجاد کند. برای دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران که به دنبال داستان‌های پر معنا و چالشی هستند، خواندن این کتاب تجربه‌ جذابی خواهد بود.


پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب ذهن خالی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۹۶ مگابایت
تعداد صفحات
782 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۶:۰۴:۰۰
نویسندههما پوراصفهانی
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
185,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۹۶ مگابایت
۷۸۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
18 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

هنوز به نصف کتاب نرسیده روند داستان بشدت کند و دچار افول می‌شه؛ بسیار طولانی و ملال آوره دیگه از بار جنسیت زدگی، زن ستیزی و تحجری که تو خط به خط کتاب فریاد زده می‌شه نگم، دیالوگا انگار توسط یه نوجوون تو سن بلوغ که صرفا تحت تاثیر هورمون هاشه نوشته شده اواسط داستان نوع فلش بک ها تکراری و فاقد جذابیت می‌شه شخصیت پردازی متوسط رو به ضعیفه و خیلی جاها اصلا ملموس نیست کل کل های کلیشه ای دوتا شخصیت اصلی، ایده فشل مثلث عشقی، دوگانگی غیر قابل درک شخصیت مرد و قسمت های زائد و حوصله سربر داستان همه و همه شدیدا خسته کننده و رو اعصابن بخدا حیف پول :))))

1

این همه زن ستیزی برای چیه واقعا ..چرا دخترا از سیلی خوردن و تو دهنی خوردن و رنج و غیرت از طرف پسر لذت میبرن .به نظر میرسه این نویسنده ها فقط قصد پرورش افکار لذت آزار دیدین رو پرورش میدن

5

یکی از بهترین رمان هایی که پنج بار خوندمش و واقعا داستان جذاب نوشتار جذاب واقعا خیلی حرفه ای نوشته شده بانو پور اصفهانی خیلی نویسنده خوبی هستن اصلا عالییی

3

موضوع و روایت و کل کل ها همه تکراری. گویی این نویسنده از موضوعات خود کپی میکند.

1

اگر من جای پولک بودم ارشیارو ترجیح میدادم به فرزام والا چیه حرف زدنه معمولیشم با فحش دادنه

4

کتاب خوبیه فقط زیاد یه جاهایی کشدار میشه من اونا رو نمیخوندم رد میکردم

5

داستان جذاب روان و آموزنده برای نسل جوان، با تعلیق بالا

5

من تو اپ دیگه ای خوندم ولی داستان جالبی نداره معمایی پلیسی عاشقانه

5

خیلی خوب و جذابه داستان دقیقا طوری نوشته شده ک ادم خسته نمیشه

2

خیلی معمولی و بسیار کشدار

نمایش 7 نقد دیگر
3.5
(33)
95,000
٪50
47,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهن خالی
٪50
ذهن خالی
هما پوراصفهانی
انتشارات سخن
3.5
(33)
95,000
٪50
47,500
تومان