0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاطرات یک گیشا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب خاطرات یک گیشا

نویسنده:
آرتور گلدن
درباره خاطرات یک گیشا
خاطرات یک گیشا روایتی از خاطرات زندگی زنی گیشا به نام "نیتا سایوری" و دیدگاه و تجربیات او از حرفه گیشاگری در برخورد با مردم و خود زندگی است. اما آنچه آرتور گلدن،نویسنده‌ی آمریکایی این کتاب در سیر داستان به ما نشان می‌دهد،چیزی فراتر از فقط یک زندگینامه است.درواقع در طی این داستان ما با فرهنگ و شیوه‌ی زندگی گیشاهای ژاپنی در طول زمان گزارش‌ها و شایعات گوناگونی درباره‌شان شنیده‌ایم آشنا می‌شویم. از نوع زندگی گیشاهای ژاپنی مطلع می‌شویم که آداب و رسوم دیرینه خشک و انعطاف‌ناپذیر،همراه با انضباط شبه‌نظامی حاکم بر زندگی شخصی و اجتماعی‌شان از آنان چهره‌ای مرموز و ناشناخته ساخته است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۲ مگابایت
تعداد صفحات
646 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۳۲:۰۰
نویسندهآرتور گلدن
مترجممریم بیات
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Memoris of a geisha
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۲ مگابایت
۶۴۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 56 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
1 ٪
34 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نثر روون، ترجمه عالی، متن و روایت بی نظیر و بدون ذره ای تفصیل های بیهوده. و از اونجایی که ما با یک موضوع واقعی روبه رو هستیم، کشش و اطلاعاتی که از مدل زندگی گیشاها در اختیار مخاطب قرار میگیره، فوق العاده دست و دلبازانه و سلیس و روونه. خیلی بیش از حد دوسش داشتم و خوندنش به هیچ وجه خسته م نکرد.

5

بسیار زیبا، تأثیر گذار و مبهوت کننده. علاوه بر نگارش و توصیفات زیبا به شکلی درس زندگی بود. به خاطر دیدن فیلمش اول قصد خرید کتاب رو نداشتم اما الان خوشحالم که خریدم و خوندمش، مضاف بر اینکه داستان کتاب و فیلم خیلی جاها متفاوته اثری که فضای کتاب روی شما میذاره چندین برابر تأثیر فیلمه.

5
حال‌خوب‌کن ✨
گیرا 🧲

کتاب قشنگیه، یه مقدار حجمش زیاده ولی داستان گیرایی داره داستانش نشون میده که زن ها همیشه توی هر فرهنگی همیشه باید تلاش مضاعفی را انجام بدن تا بتونن موفقیتی را بدست بیارن، به خصوص که موفقیت گاهی در گرو دیده شدن در نظر مردها باشه

5

به شدت عالی. روایت ها به بهترین نحو تصویرسازی شدن جوری که انگار به تماشای فیلم نشستی، ناراحتم ازینکه بعد ازین کتاب، کتاب فوق‌العاده دیگه ای توی این سبک پیدا نکنم.

1

من اصلا موضوعشو دوس نداشتم. برده مردا بودن، چ افتخاریم میکردن و چ رقابتی داشتن. اصلا نفهمیدم چرا طرف فکر کرده ک باید بنویسه سرگذشتشو. من ک واقعا خوشم نیومد و خیلی وقتاهم حس بد بهم دست میداد.

5

از خوندنش لذت بردم،اطلاعات مفید و کاملی در اختیار می گذاشت،متن جذاب و گیرایی داشت که به سختی میشد کنارش گذاشت، مخصوصا چون برگرفته از واقعیت بود خیلی جالب بود برام که ببینم آخرش چی میشه.

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

به نظرم يكي از زيباترين كتاب هايي بود كه خوندم و چقدر ترجمه گيرا و بي عيب و نقصي داشت... واقعا بعد خوندن اين كتاب دوست دارم به ژاپن سفر كنم تا همه اين زيبايي هارو بتونم به چشم ببينم

5

عالیه این کتاب. به قدری توصیفات ظریف و دقیقی داره که انگار داری همه چیز رو میبینی

5

در مقام یه نویسنده خدمت دوستان عرض می‌کنم تصویر سازی ،شخصیت پردازی ،دیالوگ ها ،گره های داستانی،کشش قصه ،فرازوفرودها واقعا بی نظیره.

5

خیلی عااالی .با خوندن این کتاب تا حد زیادی میشه با فرهنگ مردم ژاپن آشنا شد

نمایش 24 نقد دیگر
4.7
(58)
گیرا 🧲 (3)
80,000
٪50
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
خاطرات یک گیشا
خاطرات یک گیشا
آرتور گلدن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاطرات یک گیشا
٪50
خاطرات یک گیشا
آرتور گلدن
انتشارات سخن
4.7
(58)
گیرا 🧲 (3)
80,000
٪50
40,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر