0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سکون و حرکت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سکون و حرکت

درباره سکون و حرکت

«جایگاه زیبایی کجا است؟ مسلما تجلی برونی زیبایی را می‌توان در رابطه صحیح و هماهنگ بین فضا، فرم، و رنگ؛ و هم‌چنین در انسان‌ها مشاهده کرد. ولی جوهر زیبایی چیست؟ در متون سانسکریت سه عامل در این رابطه ذکر شده است: حقیقت، خیر و زیبایی.» «آیا زیبایی در غروب خورشید، در یک صبح پرطراوت، در رابطه انسان‌ها، مثلا در رابطه‌ بین مادر و فرزند یا زن و شوهر وجود دارد؟ آیا زیبایی در حرکت فوق‌العاده ظریف، دقیق و نکته‌سنج فکر، و در ادراک روشن ذهن است؟» این بخشی از کتاب «سکون و حرکت» نوشته‌ی کریشنا مورتی است. کتاب «سکون و حرکت» ترجمه‌ی یکی از آثار کلاسیک و علمی کریشنا مورتی است. کریشنا مورتی معروف به «خداوند پرنیان» نویسنده، متفکر و سخنران هندی است که در زمینه خودشناسی و مسائل فلسفی و روان‌شناختی آثار بسیاری نوشته است. مورتی در تمام طول زندگی‌اش در جست‌وجوی حقیقت و ماهیت واقعی انسان بود. «عشق و تنهایی»، «رهایی از دانستگی»، «اولین و آخرین راه رهایی»، «شادمانی خلاق» و «تعالیم کریشنامورتی» از معروف‌ترین آثار این نویسنده بزرگ هستند. در کتاب «سکون و حرکت» مترجم به صلاح‌دید خودش برخی مقالات علمی را حذف کرده است و چند مقاله‌ از اثر دیگر کریشنا مورتی که به خودشناسی کمک می‌کند به این کتاب افزوده است. کتاب «سکون و حرکت» با صدای حسن آزادی، ابوالفضل شاه‌بهرامی، مصطفی هرآیینی، محمد امرایی، محسن‌ بوالحسنی، مهیار ستاری، حسین مسعودی‌آشتیانی، محسن پاک‌پناه در نوین کتاب صوتی شده است. نسخه شنیداری کتاب «سکون و حرکت» را از نوین کتاب بشنوید و لذت ببرید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
487.۴۹ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۱:۱۰
نویسندهکریشنا مورتی
مترجم محمد جعفر مصفا
راویحسن آزادی
راوی دوممهیار ستاری
راوی سوم ابوالفضل شاه بهرامی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۷.۴۹ مگابایت
۰۸:۵۱:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
40 ٪
1
ستاره
20 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب کار خوبیه اما صدای گوینده ها افتضاحه! اصلا هیچ ایده ای ندارن چی دارن میخونن! منظورم درک صدا پیشه ها از کتاب نیست، نه اون پیشکش!! منظورم اینه که آنقدر بدون تمرکز روخوانی کردن که اصلا خیلی جاها متوجه نیستن جمله سوالیه یا خبری!!!

2

بشدت ترجمه و دوبله بد بود و از کلمات قلمبه سلمبه زیاد استفاده میشه تا حالا به گوش ادم نخورده و گویندگان بشدت بی احساس اجرا میکنند

5

لرت بردم ممنون

1

چقدر گرون...

5

خیلی خوبه

3
(5)
44,000
٪30
30,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سکون و حرکت
سکون و حرکت
کریشنا مورتی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سکون و حرکت
٪30
سکون و حرکت
کریشنا مورتی
نوین کتاب
3
(5)
44,000
٪30
30,800
تومان