0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت در فروش نامحدود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موفقیت در فروش نامحدود

درباره موفقیت در فروش نامحدود

کتاب «موفقیت در فروش نامحدود» یکی از آثار نویسنده و مشاور بزرگ، «برایان تریسی» است، که بیشتر روی روان‌شناسی فروش تاکید دارد. در این کتاب نکات ظریف و ساده‌ی زیادی آمده که می‌تواند زندگی کاری و حرفه‌ای‌تان را متحول کند. این کتاب را «مهدی قراچه داغی» ترجمه کرده و انتشارات نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی موفقیت در فروش نامحدود

«چند نفر از شما می‌خواهید در عرض یک سال درآمد خود را دوبرابر کنید؟»، این سوالی است که برایان تریسی عادت داشت در همان شروع سمینارهای فروش آن را از حاضران در سالن بپرسد. تریسی معتقد است که در راه ثروتمند شدن، معجزه‌ای در کار نیست. همه چیز حساب دو دوتا چهارتای همیشگی است. فقط باید با اصول افزایش درآمد آشنا باشید. هر چند این روش‌ها آسان به نظر برسند، باز هم باید به شکلی اصولی و درست اجرا شوند تا طی یکی دو سال به نتیجه برسند.

برایان تریسی این کتاب را با همراهی و هم‌فکری پسرش، مایکل، نوشته است. این پدر و پسر موفق، خلاصه‌ی تمام چیزهایی را که از تجربه‌ی فروش میلیون‌ها دلار کالا و خدمات یاد گرفته‌اند، در این کتاب آورده‌اند. پس با کتابی واقعی و عمل‌گرا سروکار دارید که تمام روش‌ها و راهکارهای آن پیش از این در زندگی واقعی دو مرد موفق به ثمر رسیده است. این راهکارها به شما کمک می‌کنند تا در هر بازاری که فعالیت دارید و هر نوع خدمات و کالایی را که می‌فروشید، کارهای‌‌تان را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

برایان تریسی در مقدمه‌ی این کتاب اعتراف می‌کند که وقتی کار فروش را شروع کرده، درباره‌ی این مهارت‌های چیزی نمی‌دانسته، حتی از وجود روش‌ها و تکنیک‌های خاص هم خبر نداشته است. او کم کم و طی فعالیت در بازار، به نکاتی رسیده که حالا در این کتاب، همه را بازگو می‌کند. پس به مطالب این کتاب اعتماد کنید و به خاطر داشته باشید که خودِ برایان هم دارد پابه‌پای شما تمام این مراحل را طی می‌کند و شما را با خودش بالا می‌کشد.

این کتاب شامل دوازده فصل اصلی، مقدمه و موخره است. فصل‌های این کتاب طوری تنظیم شده که وقتی به ترتیب و پشت سر هم آن‌ها را بخوانید، کم کم رشد می‌کنید و اسرار بازاریابی و فروش برای‌تان روشن‌تر می‌شود. تریسی پس از بررسی اصول فروش موفق و جدید طی دوازده فصل کتاب، در پایان هفت واقعیت جدیدی را که باید در رفتار و نوع تفکر خود در نظر بگیرید را یادآوری می‌کند. از طریق این هفت اصل متوجه می‌شوید که در هر زمینه‌ای که فعالیت کنید، فرقی نداد، تعداد فروشندگان همیشه از خریداران بیشتر است. به دلیل پیچیده شدن فرآیند خرید و فروش، روش‌های بازاریابی و فروش هم دیگر مثل گذشته یک بده‌بستان ساده نیست. باید خیلی تلاش کنید تا در میان سایر فروشندگان، نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کنید و از آن‌ها خریدارانی وفادار بسازید. در ادامه تریسی یادآوری می‌کند که نمی‌تواند روی تمام مشتریان سرمایه‌گذاری کنید. باید باهوش باشید و تشخیص دهید کدام مشتری همیشه آماده‌ی دریافت محصولات و خدمات تازه‌ی شماست. لازم نیست هزاران مشتری داشته باشید که یک بار از شما خرید می‌کنند. چند مشتری وفادار و پیگیر، رمز موفقیت یک تجارت و کسب و کار فروش است. مورد دیگری که اگر به آن توجه نکنید، می‌تواند تمام آینده‌ی شغلی‌تان را نابود کند، اصل اعتبار است. مشتری که به شما اعتماد می‌کند، ترجیح می‌دهد برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ی پرس‌وجوی مجدد، همیشه از شما کالا یا خدمات دریافت کند. کافی است یک بار از اعتمادش سوءاستفاده کنید تا یکی از منابع اصلی درآمد خود را از دست بدهید. البته تریسی این واقعیت را هم یادآوری می‌کند که مشتریان امروز توقعات بیشتر و سخت‌گیرانه‌تری نسبت به گذشته دارند. آن‌ها امروز هوشیارتر شده‌اند و هر کاری که لازم باشد برای محافظت از سرمایه، زمان و انرژی خود انجام می‌دهند. پس باید بدانید که این مشتریان با چند شرکت فروش تماس می‌گیرند، شرایط‌شان را می‌شنوند و لیستی از خوب‌ها و بدها درست می‌کنند تا براساس آن، شرکت مورد نظرشان را انتخاب کنند. تریسی همچنین روی پشتکار و پیگیری فروشنده هم تاکید زیادی دارد. هیچ وقت نباید ناامید شوید. بگذارید با نام‌های سمج و مزاحم شناخته شوید، دیر یا زود از یک مزاحم سمج به یک فروشنده‌ی موفق و ثروتمند تبدیل می‌شوید.

«بقا و دوام نصیب قوی‌ترین‌ها و باهوش‌ترین‌ها نمی‌شود، کسانی دوام و بقا پیدا می‌کنند که خود را با تغییرات بهتر سازگار کنند». این جمله‌ی معروف چارلز داروین، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در دنیای فروش و کسب درآمد، آن را در نظر داشته باشید. همان‌طور که خودِ تریسی هم می‌گوید بازار تغییرات چشمگیر زیادی داشته و شما هم باید بتوانید پابه‌پا و به همان میزان تغییر کنید. جالب اینجاست که برای دیدن نتیجه‌ی توصیه‌ها و راهکارهای این کتاب لازم نیست حتما مدتی صبر کنید، از همان روزی که روش‌های جدید این کتاب را به کار می‌برید، می‌بینید که سطح درآمدتان چطور افزایش پیدا می‌کند.

درباره برایان تریسی، رهبر دنیای موفقیت

برایان تریسی مشاور و نویسنده‌ی بزرگ کتاب‌های خودپروری و خودیاری است. این نویسنده‌ی کانادایی در سال 1944 به دنیا آمده است. او قهرمان خیلی از مردم دنیاست، الگویی بی‌همتا که از دل یک زندگی دشوار و طاقت‌فرسا به پا خاسته و تبدیل به مردی موفق و نام‌آور شده است. تریس همان کسی است که ثابت کرده از هیچ می‌توان به همه چیز رسید. او با هدف برگزاری سمینارها و انجام مشاوره در کشورهای گوناگون، زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی را هم آموخته و توانسته به صدها شرکت در دنیا مشاوره دهد. برایان تریسی تاکنون چهار بار به ایران سفر کرده و در مرکز همایش‌های صدا و سیما سخنرانی کرده است. تریسی ده‌ها کتاب در زمینه‌ی رهبری، فروش، مدیریت و استراتژی کسب و کار نوشته که همه‌ی آن‌ها محبوبیت و موفقیت زیادی برای او به همراه داشته‌اند. «قورباغه‌ات را قورت بده»، «پیش به سوی ثروت»، «اوج موفقیت» و «12 اصل رهبری عالی» از معروف‌ترین آثار تریسی هستند.

ترجمه کتاب صوتی موفقیت در فروش نامحدود

«مهدی قراچه داغی» یکی از مترجمان بسیار موفق و خوش‌نام ایران است. قراچه داغی در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، کسب و کار، موفقیت و رمان بیش از 500 کتاب ترجمه کرده که بیش از 350 عنوان از این کتاب‌ها، روان‌شناسی هستند. «مردان مریخی، زنان ونوسی»، «عشق هرگز کافی نیست»، «از حال خوب به حال بد» و «روان‌شناسی تصویر ذهنی» از معروف‌ترین ترجمه‌های این مترجم است. باتوجه به این که این مترجم تجربه و مهارت بالایی در فن ترجمه‌ی متون روان‌شناسی و خودپروری دارد، مفاهیم کتاب به ساده‌ترین زبان و درعین حال، کاملا وفادار به متن اصلی ترجمه شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
424.۳۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۲۷:۱۹
نویسندهبرایان تریسی
مترجم مهدی قراچه داغی
راویحسن آزادی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲۴.۳۸ مگابایت
۰۷:۲۷:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 118 مخاطب
5
ستاره
74 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
75 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولا برای خرید اینترنتی خیلی خیلی گرونه باید حداکثر ۲۵۰۰ تومن باشه ، نه کاغذ نه چاپخانه نه مغازه دار نه هزینه حمل دارید . چه خبره؟ اینجوری میخواین مردم کتابخون بشن ؟ شما فقط به فکرکیسه خودتونید نه کتابخون کردن مردم

3

کلا کتاب خیلی خوبیه و برای هر فروشنده و بازاریاب و مدیرفروشی خیلی کاربردیه. صدای گوینده هم خوبه ولی... باید واقعا باهوش باشی... چون هم در ترجمه مشکلات زیاد و ثقل کلام بود و هم گوینده به قدر کافی آشنا به مفاهیم نبود. شاید برای کم کردن قیمت کار، بزن درروئی برداشت کردن و تکرار برداشت برای اشتباهات گویندگی یا اصلاح متن برای سهولت فهم شنونده نداشتن.

5

صدای گوینده تاثیرگذار و ریتم خواندن هم تقریبا خوب و فهم رو بهتر میکنه اما عملکرد دکمه تایمر خواب دیگه کار‌نمیکنه و بعد از تایم پخش تا صبح ادامه دارد برنامه آخرین نسخه است و اپدیتی در گوگل پلی ندارد

5

عالیه هم گوینده بسیار صدای زیبایی داره و هم محتوی کتاب بسیار غنی و عالیه

5

کتاب مفصلی هست اما چون گام به گام فرایند فروش رو توضیح میده و به جنبه های روانشناختی فروش هم میپردازه ارزشش رو داره بخصوص برای خود فروشندگان.

5

این کتاب را قبل از این خوانده بودم٬توی این چند روزی که دانلود کردم ،چند بار گوش کردم و خیلی خوشحالم که می توانم اون رو بینهایت گوش کنم و از ترفندهای این کتاب استفاده کنم

5

صدای گوینده عالی و از اعتدال انرژی و طنین برخورداره لحن گویش عالی و بجاست. مشخصه که گوینده تمرین داشته خود کتاب هم کاملا مفید و موثره به همه ی عوامل تولید تبریک میگم

5

بهترین روش آموزش داستان سرایی هست که شنیدن داستان اونو جذابتر میکنه ، نویسنده قوی و صدای راوی تاثیرو خیلی بالا میبره که در این کتاب صوتی به خوبی همه مواردو میشه دید

5

مهمترین موضوعی که یاد گرفتم این بود که باید برای فروش دوست مشاور و معلم مهربان بود. بسیار عالی‌.

3

سلام خسته نباشین من میخوام یه مغازه عطاری زدم چند سال هم شاگرد عطاری بودم به نظرت این کتاب میتونه فروش همو بیشتر کنه کتابشم گرفتم

نمایش 65 نقد دیگر
4.5
(118)
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت در فروش نامحدود
موفقیت در فروش نامحدود
برایان تریسی
نوین کتاب
4.5
(118)
34,000
تومان