0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهبری زندگی با شهود درونی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی

درباره راهبری زندگی با شهود درونی
- درباره کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی: کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی؛ متعادل کردن زمین و آسمان، نوشته‌ی رابرت جری رول و رابرت الکس جانسون است که سیر رسیدن به تکامل و خودآگاهی را در قالب شرح زندگی حیرت‌انگیز و دریافت‌های شهودی جانسون، توصیف نموده است. جانسون که سال‌ها به‌عنوان روان‌درمانگری با رویکرد روان تحلیلی فعالیت داشته، تجربیات زندگی‌اش را بی‌ریا و بی‌تکلف، برای دوستش جری رول تعریف کرده تا شرح حالش را بنویسد. اگرچه این کتاب، یک زندگینامه‌ی روایی است؛ اما در زمره‌ی کتاب‌هایی خودیاری و موفقیت قرار می‌گیرد. - درباره‌ی کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی نوشته‌ی جری رول و رابرت الکس جانسون: رابرت الکس جانسون، روان‌شناس آمریکایی است که شاگردی در محضر جیدو کریشنامورتی، عارف و روحانی هندی، را تجربه کرده بود. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه استنفورد و ادامه تحصیل در زوریخ، تحت تأثیر استادانش «کارل یونگ»، «تونی ساسمن» و «فریتز کانکل» به روان‌درمانی تحلیلی پرداخت و در این اثنا، همکاری خود را با جان ای. سنفورد، کشیش یک کلیسای اسقفی و نویسنده و تحلیلگر یونگی، آغاز نمود. نخستین کتاب جانسون با عنوان «اسطوره جام مقدس»، به تفسیر یونگی شباهت‌های افسانه‌ها و اساطیر گذشته با مباحث روانشناسی و توسعه فردی می‌پرداخت و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات «هارپر اند راو» تبدیل شد. جانسون در سال ۲۰۰۲ مدرک دکترای افتخاری رشته علوم انسانی و جایزه‌ی دستاورد عمر را از مؤسسه‌ی تحصیلات تکمیلی آپاسیفیکا کسب نمود. وی پس از نوشتن کتاب‌هایی متعدد درباره‌ی روانشناسی شخصیت، تکامل آگاهی، تحلیل خواب و رویا، عقده‌های نهان انسان و...، داستان زندگی و حاصل سال‌ها مطالعه، تجربه، ارتباطات و تحلیل‌های روانشناسی‌اش را در کتاب راهبری زندگی با شهود درونی مطرح ساخت. کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی، حاصل همکاری نوار با بنیاد فرهنگ زندگی است. در این کتاب صوتی، جانسون توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان در دنیای پرتضاد امروزی، به‌عنوان یک مذهبی زندگی کرد. منظور جانسون از مذهب، لزوما عضویت در نهادی دینی نیست؛ بلکه او نگرش مذهبی را، انتخاب مسیری و پیروی از روشی برای رسیدن رستگاری می‌داند. مذهب از دیدگاه او، سبک و طریقه‌ای برای تهذیب نفس است. جانسون، جنبه‌های بیرونی زندگی خود را ضمنی، جزیی و حاشیه می‌داند و اصل زندگی را در فرایندهای درونی، شهود، خودآگاهی و کمال‌یابی می‌بیند. نیرویی برتر، دست تقدیر یا خواست خدا یا هرچه که باشد، ما را در مسیر زندگی به سوی هدفی والا هدایت می‌کند و کیستی ما را تعریف می‌نماید و این هدف است که به تجربیات انسان، معنا می‌دهد. - این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی، درباره‌ی یک زندگی است و مضامین گسترده‌ای چون روان‌شناسی، عقیده و مذهب، عرفان و کائنات، حوادث معنادار زندگی، درک حکمت، معنا و هدف در زندگی، کمال و کامیابی و موفقیت را در بر می‌گیرد. چنانچه به هریک از این مباحث علاقه‌مند هستید، این کتاب صوتی می‌تواند برای شما جذاب و آموزنده باشد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
661.۴۷ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۵۳:۱۲
نویسنده رابرت الکس جانسون
نویسنده دومجری رول
مترجممرضیه مروتی
راوی سعید اسلام زاده
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۶۱.۴۷ مگابایت
۱۵:۵۳:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (2)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یک چهارمشو خوندم ... خیلی ریز و ظریف اصرار داره که انتقاد کنه کسایی که بهش کمک کردن رو و بهشون ایراد بگیره. و این کتاب به درد دین باور ها میخوره . خیلی بدرد همه نمیخوره. همش توی توهمات رویا و به قول خودش الهاماته. تا اینجاش هیچ چیز بدرد بخوری واقعا نداشته واسم بعید میدونم ادامه بدم. وقتمو تا اینجا تلف کرده بیشتر

5

بسیار عالی.کلاً جانسون کار بد نداره،همیشه تو کتاب‌هاش،سخنرانی‌هاش و ... یه حرف‌ها یا جملاتی داره که شاید فقط یک جمله باشه‌ها ولی ارزش فهمیدن همون یک جمله به اینکه یه کتاب ۵۰۰ صفحه‌ای رو هم براش بخونی میارزه.فوق‌العاده‌ست این آدم.به جرئت میگم بخش زیادی از زندگی و طبیعت رو به حق و وضوح درک کرده?

2

کتاب برای من کاربردی نبود آدمی که هی خواب میبینه و بر اساس اونها متوجه میشه کجای زندگیشه از این بابت که توجه به درون رو توصیه و بحث کرده خوبه ولی خیلی به نظر من تو توهمات و هپروته سخت تمومش کردم.

5

اگر دکتر فرانکل و کارل گوستاو یونگ رو همه بشناسن، دنیا دیگه به هیچ اموزگاری، نیاز نداره روانکاوی یونگی=رستگاری=عرفان بزبان قابل فهم‌برای حتی مردان غرب و دانشگاهی

5

کتاب عالی است ارزش گوش دادن دارد به من برای رسیدن صلح درونی کمک کرد

5
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

عجب کتابی بود.بی نظیر بود از بس که مفاهیم عمیق رو خوب تشریح کرده بود.گوینده هم عالی بود

1

گوش دادن بهش کاملا وقت تلف کردن و قسمت های پایانیش به شدت انرژی منفی ایجاد میکنه

5

کتاب خوبی بود و ارزش خواندن داشت ادغام روانشناسی و عرفان...

3

وقتس فهرست مطالب کتاب را نمیدانم تمایلی به خریدش ندارم

5

آرامش بخش است.

نمایش 4 نقد دیگر
4.2
(17)
پربار 🌳 (2)
54,000
٪50
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهبری زندگی با شهود درونی
٪50
راهبری زندگی با شهود درونی
رابرت الکس جانسون
بنیاد فرهنگ زندگی
4.2
(17)
پربار 🌳 (2)
54,000
٪50
27,000
تومان