0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته ات را زندگی کن

درباره زندگی نزیسته ات را زندگی کن

در نیمه دوم عمر، که معمولا پس از سی سالگی آن را درک می‌کنیم، متوجه می‌شویم که زندگی برای‌مان ملال آور و خسته کننده شده است، ما متوجه روزمرگی در زندگی می‌شویم و این به سبب عادات کهنه‌ای است که درروان ما جا خشک کرده‌اند و ما در زندان زندگی گیر انداخته‌اند. این عادات حاصل برداشت‌های ما از زندگی در نیمه اول است که بزرگسالان برای ما تعریف کرده‌اند. این عادات جلوی ریسک‌هایی را از ما می‌گیرند و ما را برای رفتن در برخی مسیرها می‌ترسانند. هر جور که زندگی کرده باشید مطمئنا بخش بزرگی از زندگی مانده است که شاید شوق آن را دارید و آن را نزیسته‌اید. اگر سری به زندگی نزیسته‌اتان نزنید، بی خیال شما نمی‌شود و بالاخره در جایی از زندگی انتقام بی‌توجهی شما را خواهد گرفت.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
512.۰۶ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۱۹:۱۱
نویسنده رابرت الکس جانسون
مترجمسیمین موحد
راویمسعود فروتن
ناشربنیاد فرهنگ زندگی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱۲.۰۶ مگابایت
۰۹:۱۹:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 122 مخاطب
پربار 🌳 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
18 ٪
78 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

میخاستم بخرم ،ولی مثه اینکه پشتیبانی نظراتو نمیخونه ، چون از ۹۸/۹/۲۱گفتن قسمت ضمیمه رو بذارین!!!! ، ولی کسی جوابگو نبوده . این نشون دهنده بی توجهی به مشتریه.وقتی هزینه‌ایو میگیرین (هرچند ناچیز، بلاخره هیشکی پولشو از سر راه پیدا نکرده و کسی هم مفت پولشو به کسی نمیده) بابت چیزی،باید خدمات بعدیشم تامین کنین.اللخصوص این کتابا فقط تو نرم افزار خودتون قابل پخش و خوندن هستن.

1

من فقط میتونم کتاب صوتی گوش بدم و درک اش کنم .. کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن کتاب عالی ای هست و من فقط همین صوتی اش رو گیر آوردم و خریدم ولی راوی واقعا گوینده گی شون افتضاحه سن شون بالاست نفس کم میارن بریده بریده میخونن اصلا نمیفهمی جمله ای ک میگن یعنی چی !! اگه صوتی دیگه ای گیرم بیاد میخرم ..ولی راوی جون تورو خدا دیگه نخون راز بقا که نیس اینجوری میخونی!کتاب روانشناسی باید روان خواند ..مرسی از فیدیبو.

4

این چه فهرستیه گذاشتین آخه؟ بخش یک، بخش دو، بخش سه ... خسته نباشید

4

حیف حیف حیف صدای ضبط شده کمه مطالب بسیار عمیق و عالی بر پایه نظریات یونگ پیش میره در مورد بحران های میانسالی ، رویا ها روابط بین فردی روابط انسان با عواطف خودش و .... راوی هم عالی کتاب تمرین و بعضا مطالب نیاز به تعمق و تامل داره ولی ایراد خیلی بزرگیه این صدای کم بدرد حال و روز این روزهامون هم میخوره ...

4

اصلا خوانش راوی رو نپسندیدم و صدای نفس گیری های راوی بسیار آزار دهنده است

1

موارد خیلی خوبی مطرح میشه اما صدا پیشه هرچقدر هم معروف باشه . به شدت خشک و خسته کننده روایت شد . یه قسمت های برای من آزار دهمده بود صدا و نوع بیان جملات بنظرم نمیشه روی اصل مطلب و لب کلام تمرکز کرد شاید به رخ کشیدن گوینده باشد شاید هم نه ولی به سلیقه من نبود

4

صدای گوینده افتضاحه به طوری که نمیشه بر روی جملات تمرکز کرد و مادام ذهن آدم از شرح کتاب خارج میشه.گوینده فکر کرده داره مستند حیوانات رو نریشن میکنه،مدام در حال نفس نفس زدنه ?

5

به نظر من این نفس نفس زدن خیلی جالب و مخصوص کاراکتر گوینده است،اتفاقا توجهم رو بیشتر جلب شد،اگه همه ی صداها به یه سیک باشه،خسته کننده میشه،به هر حال ممنون که این کتاب ارزشمند رو نسخه ی صوتی شو گذاشتین،ممنون از بنیاد فرهنگ زندگی و همه ی افراد زحمت کش فیدیبو???

4

چرا راوی اینجوری نفس زنان. بریده بریده میخونه. اصلا نمیشه تحمل کرد

3

درود خیلی کم پیش میاد از گوینده ای نقد کنم ایشون تن صداش خیلی خوبه حرفی توش نیست اما همین ک هی نفس میگیره اخساس خفگی بهم دست میده و اصلا نمیفهمم چی میخونه . فیدیبو عزیز نظرات رو میخونی ؟ اصلا برات مهم هست نظر بقیه ؟!؟

نمایش 68 نقد دیگر
3.5
(127)
پربار 🌳 (3)
48,000
٪50
24,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
آزاد شدن از زندان های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
٪50
زندگی نزیسته ات را زندگی کن
رابرت الکس جانسون
بنیاد فرهنگ زندگی
3.5
(127)
پربار 🌳 (3)
48,000
٪50
24,000
تومان