0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

نویسنده:
HTeBooks
ناشر:
شکیب
درباره چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

شما فوق‌العاده هستید! حتی بیشتر از چیزی که احتمالاً تصور می‌کنید. امّا گاهی ممکن است درباره‌ی این موضوع احساس متفاوتی داشته باشید که کاملاً طبیعی است چون در زندگی همه‌ی ما آدم‌ها، تجربیات و موقعیت‌هایی وجود دارد که باعث ناراحتی ما شده و همچنین احساس ناخوشایندی درباره‌ی خودمان در ما ایجاد می‌کند. درست است که شما نمی‌توانید این آدم‌ها و اتفاقات را تغییر دهید ولی می‌توانید قطعاً می‌توانید احساسات خودتان را درمورد آنها تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

کتاب «چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟» با هدف آگاهی بخشی برای خودشناسی و همچنین تجربه‌ی زندگی فردی بهتر توسط موسسه HTeBooks منتشر شده است.

همیشه ممکن است اتفاقات و افرادی باعث بروز احساسات ناخوشایندی در ما شوند. ممکن است ما توانایی کنترل و تغییر افراد و اتفاقات پیرامون خود را نداشته باشیم ولی همیشه این امکان برای ما وجود دارد که بتوانیم از بروز این احساسات ناخوشایند در مورد خودمان جلوگیری کنیم. در حقیقت چیزی که باعث برانگیخته شدن احساسات مختلف مانند خوشحالی، ناراحتی، غم و... در ما نسبت به وقایع پیرامون ما می‌شود، درک و نحوه‌ی نگاه ما به آن اتفاق و چیزی است که آن اتفاق به ما یادآوری می‌کند. ما می‌توانیم بصورت آگاهانه با اتفاقات برخورد کنیم و تصمیماتی بگیریم که بتوانیم احساس خوبی درمورد خودمان داشته باشیم و خودمان را سرزنش نکنیم. این انتخاب‌ها چیزی است که این کتاب درباره‌ی آن نوشته شده است. در این کتاب می‌توانید با ۲۵ راهکار آشنا شوید که با به کار گیری آنها احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید. این راهکارها بسیار مؤثر هستند زیرا صرفاً به شما یادآوری نمی‌کنند که شما فوق‌العاده هستید‌، بلکه این شما هستید که فعالانه با برداشتن گام‌هایی مشاهده می‌کنید که چقدر فوق‌العاده هستید. این ۲۵ راهکار به محض انجام تأثیر خود را در زندگی شما نشان خواهد داد و اگر بتوانید آنها را به عادتی در زندگی تو تبدیل کنید، قدرت و تأثیر آنها دوچندان خواهد شد. تلاش کنید این موارد را به یک منش فکری و سبک زندگی تبدیل کنید. خیلی زود متوجه خواهید شد، فارغ از موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرید، چقدر راحت می‌توانید احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.

کتاب‌های متعددی با این موضوع و رویکرد تا کنون منتشر شده‌اند ولی کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ با نگاه متفاوتی به این موضوع پرداخته است. این کتاب فقط شما را متقاعد نمی‌کند که انسان فوق‌العاده‌ای هستید، بلکه شما خودتان خواهید دید و احساس می‌کنید که در حقیقت چقدر فوق‌العاده هستید.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ۲۵ راهکار ساده و کاربردی احساسات منفی را از خودتان دور کنید و با خودتان آشتی کنید تا زندگی آسان‌تری را تجربه کنید.

درباره HTeBooks منتشر کننده کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

تا کنون بیش از ۴۰ کتاب توسط HTeBooks از سری کتاب‌های «چگونه ...» منتشر شده است که مورد استقبال قرار گرفته است و خوانندگان آنها نظرات مثبتی درباره محتوای این کتاب‌ها داشته‌اند. از جمله عناوین منتشر شده می‌توان به چگونه احساسات خود را کنترل کنید، چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی خوش بگذرانیم، چگونه هر مهارتی را به سرعت یاد بگیرید، چگونه خود را دوست داشته باشید و چگونه با ترس‌های خود مواجه شویم اشاره کرد.

ترجمه کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

نسخه‌ی اصلی این کتاب به زبان انگلیسی بوده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است و مترجم خوب کشورمان عیسی مادی آن را به فارسی برگردانده است و با همکاری انتشارات شکیب منتشر کرده است. از دیگر آثاری که عیسی مادی ترجمه کرده است می‌توان به کتاب اعتماد به نفس به قلم میشل اسکات کی، چگونه نهال میوه پرورش دهیم از موسسه‌‌ی HTeBooks و کتاب انسان، فرومانروانی ذهن، بدن و پیامدها نوشته‌ی جیمز آلن اشاره کرد. کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟ هم‌اکنون در وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدای تایماز رضوانی در دسترس تمامی علاقه‌مندان قرار دارد.

کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب «چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟» به تمامی افرادی که به دنبال رشد فردی و خودشناسی و همچنین تجربه کردن یک زندگی شاد و امیدبخش هستند و همچنین افراد علاقه‌مند به حوزه روان‌شناسی و موفقیت پیشنهاد می‌شود. اگر به دنبال هدیه دادن یک کتاب به دوستان و عزیزان خود هستید نیز این کتاب می‌تواند یک انتخاب خوب برای هدیه دادن باشد. برای دانلود کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید از طریق همین صفحه اقدام کنید و یا با نصب اپلیکیشن رایگان فیدیبو، کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید را بر روی گوشی و یا تبلت، بخوانید.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید می‌شنویم

شما از پس هر کاری برمی‌آیید؛ فوراً اقدام کنید. یکی از چیزهایی که می‌تواند شما را به شدت افسرده خاطر کند پشیمانی از کاری است که می‌توانستید انجام دهید اما انجام ندادید. البته نگرانی یا خودداری شما از انجام امور به‌ویژه هنگامی که فکر می‌کنید آنها بیش از حد خطرناک هستند منطقی است. اما هنوز هم مواردی وجود دارند که ترجیح شما بر آن است که به هر طریق ممکن کاری را انجام دهید تا اینکه دست روی دست بگذارید و کاری صورت ندهید. زیرا ما هرگز نمی‌دانیم که نتیجه چه خواهد بود. بعضی اوقات ممکن است شما از انجام کاری طفره بروید نه به این دلیل که به شدت مخاطره برانگیز است، بلکه به سبب واهمه از شکست و ناامیدی. تا زمانی که عملاً کاری را نکرده باشید واقعاً نمی‌توانید حدس بزنید که نتیجه چه خواهد بود. نکته اینجاست که حتی اگر می‌فهمید واقعاً نمی‌توانید این کار را به خوبی انجام دهید حداقل پشیمان نخواهید شد که چرا آن کار را امتحان نکرده‌اید. علاوه بر این در وهله‌ی اول اگرچه ممکن است کمی احساس پشیمانی داشته باشید، باز هم از تجربه‌ی این امتحان نکات زیادی مانند دانستن اینکه چقدر در این کار باید پیش بروید و اگر قرار باشد این کار را برای بار دوم انجام دهید چگونه برخوردی داشته باشید کسب خواهید کرد. به عبارت دیگر به دنبال آن باشید که از هر فرصتی برای انجام امور استفاده کنید. چه موفق، چه ناموفق، شما این امکان را در اختیار دارید که این کار را انجام دهید. شما همیشه فرصت امتحان کردن را دارید. در بهترین حالت شما در آن موفق خواهید شد و می‌دانید که چگونه در چنین شاهکاری هنرنمایی می‌کنید؛ بنابراین هیچ‌وقت بدترین حالت وجود ندارد. زیرا اصلاً قرار نیست چیز بدی اتفاق بیفتد. شما می‌آموزید و یاد می‌گیرید چگونه و در چه چیزی پیشرفت می‌کنید. به دنبال انجام امور باشید و مهم نیست که نتیجه چه چیزی باشد. مطمئن باشید انجام امور برای شما احساس خوبی به ارمغان می‌آورد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
107.۴۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۷:۲۴
نویسنده HTeBooks
مترجمعیسی مادی
راویتایماز رضوانی
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۷.۴۸ مگابایت
۰۱:۵۷:۲۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتابی فوق العاده آموزنده به شرط آنکه به چه گفته شده عمل بشه من به شخصه خیلی ارتباط گرفتم با این کتاب که حتما در ماه جاری در برنامه ام هست که دوباره گوش بدم💯👌 و این را هم خالی از لطف نمیدونم که بگم اجرای دلپذیر و مناسب گوینده رو بسیار پسندیدم♥️

5

خیلی خوبه ، درمورد خود دوستی، اعتماد به نفس وچطور احساس خوب بودن توانمندی و ارزشمندی کنیم هست فقط خلاصه است پیشنهاد میکنم کامل کتاب رو تهیه کنید،کاش زیر کتاب مینوشتن میکرو کتابه

3

نکات خوبی مطرح میشه. دونستن یا اجراشون شاید به احساس ناب منجر نشه، ولی بد هم نیست و فکر نکنم خیلی مضر باشه

5

واقعا عالی بود من از خواندن این کتاب لذت بردم و سعی میکنم استفاده کنم .

5

عالی و کاربردی به همه توصیه میکنم گویی فشرده ای از چند کتاب مفید بود.

4
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

خلاصه و مفید. به نکات خوبی درباره خودشناسی و مثبت اندیشی اشاره کرد.

5

خیلی عالی بود به توصیه می کنم حتما بخونید

5

بسیار جالب بود ممنون از ناشر و فیدیبو

5

بسیار مفید و کاربردی است و توصیه میشود

5

دوست داشتم

نمایش 2 نقد دیگر
4.6
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
29,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه دربارهٔ خودتان احساس نابی داشته باشید
چگونه دربارهٔ خودتان احساس نابی داشته باشید
HTeBooks

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟
چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟
HTeBooks
شکیب
4.6
(18)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
29,900
تومان