0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت زمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان

درباره مدیریت زمان

نقد و بررسی کتاب صوتی مدیریت زمان

کتاب صوتی مدیریت زمان نوشته گروه نویسندگان چطور یک منبع بی‌نظیر برای هر فردی است که با مشکل کمبود زمان و فشار کاری روز به روز بیشتر روبروست. این کتاب به خواننده‌ها ابزارها و راهکارهای موثری را ارائه می‌دهد تا زمان خود را به بهترین نحو مدیریت کنند. یکی از نکات مهمی که در این کتاب آموزش داده می‌شود، اولویت‌بندی کارها و تمرکز بر کارهای مهمتر است. با اجرای این مفهوم، می‌توانید با انجام کمترین تعداد کارها، خروجی بیشتری داشته باشید.

علاوه بر این، کتاب صوتی مدیریت زمان به خواننده‌ها کمک می‌کند تا عادات بد خود را تغییر دهند و عادات مفیدی را جایگزین کنند. از جمله دیگر مواردی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود، تقسیم کارهای پیچیده به بخش‌های منطقی، مدیریت حجم زیاد ایمیل و پیام‌ها، و نگارش یک لیست انجام کارهای قابل اجرا است.

این کتاب برای افرادی مناسب است که در انجام کارهایشان وقت کم دارند، دانش‌آموزان و دانش‌جویانی که برای آزمون‌ها و امتحانات مهم آماده می‌شوند، کارمندانی که به دنبال ترفیع هستند، افرادی که مشکل در اولویت‌بندی کارها دارند، و همچنین افرادی که می‌خواهند تعادلی مثال‌زدنی بین زندگی کاری و شخصی خود ایجاد کنند. همچنین برای افراد پرمشغله که با چند کار مختلف سر و کار دارند، این کتاب منبعی بسیار ارزشمند است.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره گروه نویسندگان چطور

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از گروه نویسندگان چطور عبارتند از:

  •  کتاب صوتی مذاکره کردن: این کتاب به عنوان ابزاری مهم برای تجلی قدرت در مذاکرات کاری و شخصی شما عکل می‌کند و به رسیدن به توافق درباره منافع مشترک و متضاد میان دو طرف کمک می‌کند.
  • کتاب صوتی برگزاری جلسات موثر: در این کتاب خواهید آموخت که چطور جلسات کاری خود را مدیریت کنید و آن‌ها را به جلساتی سازنده و اثربخش تبدیل کنید.
  • کتاب صوتی تدوین طرح کسب و کار ماورای طبیعی شدن: نویسنده در این کتاب و به شما می‌آموزد که برای گام برداشتن در مسیری موفق لازم است قبل از پیاده‌سازی ایده خود و آغاز سرمایه‌گذاری، طرحی جامع و دقیق از آینده کاری خود بنویسید.

جهت مشاهده سایر آثار گروه نویسندگان چطور کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی مدیریت زمان را بشنویم

کتاب مدیریت زمان یک راهنمای ارزشمند برای افرادی است که با کمبود زمان و فشار کاری روبه‌رو هستند. این کتاب هنر مدیریت زمان را به ما آموزش می‌دهد و با توجه به تمرکز بر اولویت‌بندی کارها، افزایش بهره‌وری و تغییر عادات نامفید، به ما امکان می‌دهد تا زمان خود را به بهترین نحو مدیریت کنیم. اگر به دنبال کاهش استرس، افزایش بهره‌وری و بهبود کیفیت زندگی خود هستید، این کتاب یک منبع بی‌نظیر و ارزشمند برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی مدیریت زمان می‌شنویم

مدیریت زمان، همانند یک هنر، در واقعیت به مهارت‌هایی نیاز دارد که به ما کمک می‌کند تا با تمام چالش‌ها و فشارهایی که در زندگی ما پدیدار می‌شوند، مواجه شویم. زمان به عنوان یک منابع گران‌بها و محدود، باید با دقت و هوش مدیریت شود. این هنر به ما آموزش می‌دهد که چگونه وظایف مختلف را با تعداد محدودی از ساعت‌ها و انرژی ما به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

فشار کاری و تغییرات در زندگی ما ممکن است باعث شود که وقتی که داریم محدودتر شود ولی وظایف بیشتری داشته باشیم. این وقتی است که باید به یاد بیاوریم که اولویت‌ها را مشخص کنیم، وظایف را اولویت‌بندی کرده و به ترتیب مهم بودنشان آن‌ها را انجام دهیم. همچنین مدیریت زمان به ما می‌آموزد که با انجام کارهای کمتر، به خروجی بیشتری برسیم و عادات بد را تغییر دهیم. اگر بتوانیم این هنر را به خوبی یاد بگیریم، می‌توانیم زندگی‌مان را بهبود دهیم، استرس را کاهش دهیم و به بهره‌وری بیشتری در کارهایمان دست پیدا کنیم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی مدیریت زمان

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
238.۱۲ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۴۴:۰۸
نویسنده گروه نویسندگان چطور
راوی میلادفتوحی
راوی دوممیلاد فتوحی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۸.۱۲ مگابایت
۰۵:۴۴:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی خوشم اومد که صوتی بود و مجبور نبودم خودم بخونم

5

الان ارزش زمان برای من مفهوم شد

4

خیلی خوبه

4.1
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
85,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت زمان
مدیریت زمان
گروه نویسندگان چطور
استودیو نوار
4.1
(7)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
85,000
تومان