0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد

درباره نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد

کتاب «نمی‌گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد» نوشته‌ی دو نویسنده‌ و روانشناس توانمند دکتر «آرتور لانگ» و دکتر «آلبرت الیس» است. زندگی روزانه‌ی همه‌ی ما، همواره با سختی و موقعیت‌های اعصاب‌خردکن طرفیم که می‌تواند انسان را به سمت ناراحتی و اضطراب سوق دهد. افراد فراوانی هم هستند که خواسته و ناخواسته شما را در این شرایط قرار می‌دهند؛ اما این خود ما هستیم که به این افراد و شرایط اجازه می‌دهیم تا تعادل و آرامش‌مان را بر هم زنند. این نویسندگان به ما یاد می‌دهند چگونه چطور بیشتر بر خود و اعصاب‌مان مسلط داشته باشیم.

این کتاب با عنوان اصلی «How to keep people from pushing your buttons»  در سال ۱۹۹۴ از سوی انتشارات «Kensington Publishing Corporation» عرضه شده است. اثر حاضر بارها به زبان‌های مختلفی از جمله زبان خودمان ترجمه شده است. نسخه‌ی فعلی از سوی انتشارات «نسل نواندیش» با قلم الهه آرام‌نیا و شمس‌الدین حسینی به فارسی برگردانده شده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب نیز در بخش روانشناسی فیدیبو در دسترس عموم قرار دارد.

کتاب نمی‌گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد درباره‌ی چیست؟

نویسندگان که خود متخصص در امور مشاوره و روانشناسی هستند، آشفتگی‌های ما را بر پایه‌ی عوامل درونی و بیرونی و شرایط معرفی و بررسی می‌کنند و ما را با ابعاد مختلف خودمان و ظرفیت‌های اعصاب‌مان آشنا می‌سازند. در این مسیر نیز از واقعیت‌های علمی و روش‌های مستدل بهره می‌گیرند. پس از این، به خوانندگان یاد می‌دهند که چگونه می‌توان بهتر احساس، ذهن و اعصاب‌مان را مدیریت کنیم. با توجه دانش و تجارب‌شان به ما می‌گویند که روش‌های ارائه شده عملی و بر پایه دانش است و این روندها و روش‌ها  ما را به زندگی آرام و شاد هدایت خواهد کرد. با همراهی این کتاب، ما هر روز می‌توانیم حس کنیم که کمتر از قبل عصبانی می‌شویم و دلایل‌مان برای عصبی بودن‌مان اندک و اندک‌تر می‌شود. این کتاب در ۱۰ فصل و ۲۲۰ صفحه تنظیم شده و ساده و روان نوشته شده است.

درباره‌ی نویسندگان

آلبرت الیس (Albert Ellis)

روانشناس آمریکایی است که حوزه‌ی فعالیت‌اش خودیاری و موفقیت بوده است. او میان سال‌های ۱۹۱۳ تا ۲۰۰۷ زیست. الیس به این دلیل که خودش زندگی سختی به لحاظ روان‌شناختی داشت، به سوی رشته‌ی روان‌شناسی گرایش یافت. وی با مطالعات و کوشش گسترده‌اش مفاهیم مهمی را وارد رفتاردرمانی کرد و از چهره‌های مهم و اثرگذار روان‌شناسان معاصر تبدیل شد. از وی بیشتر از ۱۰ عنوان کتاب منتشر شده است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آرتور لانگ (Arthur Lange)

او نیز یک روان‌شناس رفتاری و تحلیلی آمریکایی است که به عنوان مربی، سخنران و نویسنده‌ی موفقیت فعالیت دارد. از وی مقالات متعددی منتشر شده است با این حال، دو کتاب در زمینه‌ی روان‌شناخت رفتاری در دهه ۷۰ میلادی به رشته‌ی تحریر درآورده و دو کتاب روان‌شناسی موفقیت نیز با همکاری الیس نوشته است.

دو دلیل که باید کتاب کسی اعصابم را بهم بریزد را بخوانیم؟

  • همه‌ی ما باید بتوانیم به روانمان مسلط شویم و شرایط سخت را مدیریت کنیم، چرا که همیشه پیش می‌آیند. اگر چنین نکنیم، همیشه کارمان لنگ و بی‌معنا خواهد ماند و هیچ چیز به پایان نخواهد رسید. از سوی دیگر اعصاب خراب نه فقط روی خودمان بلکه روی اطرافیان و توقعات افراد مختلف موثر است و وجه‌مان را خراب خواهد کرد. بنابراین خواندن کتابی که بتواند ما را برای این امر راهنمایی کند و یاد دهد چگونه رفتار آرام و کنترل شده داشته باشیم، ضروری است.
  • کتاب‌ حاضر از سوی دو متخصص به رشته‌ی تحریر درآمده است، از این رو، زرد و غیرعلمی نیست. همچنین نویسندگان کتاب را طوری نوشته‌اند در عمل به کار آید. در واقع، تجاربی است که آزمون خود را پس داده می‌تواند برای هر کسی اجرایی باشد، به همین باید به خوبی این کتاب را خواند و به قول قدیمی‌ها به آن دل داد تا نتیجه‌ی مطلوب حاصل شود.

در قسمتی از کتاب کسی اعصابم را بهم بریزد می‌خوانیم

من سوار هواپیما شدم! هواپیما روی باند به حرکت درآمد و ناگهان دوباره توقف کرد خلبان اعلام کرد این بار به زبان آلمانی و (انگلیسی) که پرواز لغو شده است هوای مونیخ مه آلود بود و هواپیما نمیتوانست فرود بیاید هواپیما میتوانست به خوبی پرواز کند، اما نمیتوانست فرود بیاید!

ما پیاده شدیم و من متصدی بلیت را دیدم که پشت میزش ایستاده بود مسافران عصبانی بودند. او به سرعت توضیح داد که دو انتخاب داریم: ۱) تا فردا صبح منتظر بمانیم (ساعت یازده شب بود و من قرار بود فردا صبح ساعت هشت سخنرانی کنم) و امیدوار باشیم که مه از بین برود یا ۲) بلیت هواپیما را با بلیت قطار عوض کنیم و قطار تا ساعت هشت و پنج دقیقه‌ی صبح ما را به مونیخ می‌رساند، دوباره تصمیمی اجرایی گرفتم بلیتم را با بلیت قطاری که تا نیم ساعت دیگر حرکت می‌کرد، عوض کردم.

بعد از اینکه تاکسی ،گرفتم سرتاسر شهر را به سمت ایستگاه قطار طی کردم، وارد ایستگاه که شدم با حدود چهل راه پله مواجه شدم که هر کدام به مسیرهای مختلفی منتهی می‌شد. در بالای هر راه پله اسم یکی دو شهر نصب شده بود من به راه پله‌ی شماره‌ی ۲۲ رسیدم که مسیر مونیخ را نشان می‌داد با خودم گفتم دیگر چیزی نمانده درست موقعی که از پله ها پایین می‌رفتم، قطار حرکت کرد...

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب افلاطون

خواندن کتاب‌های موفقیت و خودیاری در این زمانه می‌تواند برای هر کدام از ما ضرورتی باشد تا مهارت‌های زندگی بهتر را بیاموزیم و اگر کتاب حاضر توانسته برای شما جذاب و آموزنده باشد و شما نیز قصد دارید ادامه‌ای بر مطالعات خود در این زمینه داشته باشید، چهار پیشنهاد زیر نیز احتمالا برای شما جذابیت خواهد داشت:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهآلبرت الیس
نویسنده دومآرتور لانگ
مترجم الهام آرام نیا
مترجم دوم شمس الدین حسینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to keep peopel pushing your buttons
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
34,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۴۶ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
سخت‌خوان 💎 (1)
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
16 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب نسخه چاپیش رو پارسال خریدم ۶۰ تومن ، بسیار ترجمه روان خوبی داره و خود کتاب هم عالیه ، روانشناسا و رواندرمانگرای ایرانی همین کتابا رو حفظ میکنن ساعت یه تومن از مردم بیچاره میگیرن

1

گوینده بسیار بد کتاب را می خوانند ، صداهای پس زمینه، قورت دادن آب دهان ، صدای ورق زدن کتاب، مکث های بی مورد و حتی صدای اشخاصی از پس زمینه به گوش می رسد.

4
سخت‌خوان 💎

کتاب خوبی بود. برای هر روش کنترل عصبانیت، مثال عینی آورده و یک سری تمرینات در پایان هر فصل قرار داده شده که طبق چیزی که توی هر فصل میخونیم، انجام بدیم.

4

بسیار دوست دارم شنیدنی این کتاب رو در فیدیبو قرار بدید. چون خواندنش به این شکل برام اذیت کنندست . پس منتظر کتاب صوتیش هستم ??

2

کتابی بسیار عالی با نثر روان همراه تمرینات و توضیحات لازم برای اینکه هرگز اجازه ندهید کسی اعصابتان را بهم بریزد?

5

کتاب فوق العاده ای بود. امیدوارم فیدیبو همه ی کتاب های آلبرت الیس رو بیاره.

5

یعنی هر کی نخونه ضرر کرده مخصوصا بی اعصابها

4

ترجمه اصلا خوب و روان نیست

3

کتاب خوبیه

1

عال

3.5
(24)
سخت‌خوان 💎 (1)
85,900
٪30
60,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
نمی گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد
آلبرت الیس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد
٪30
نمی گذارم کسی اعصابم را بهم بریزد
آلبرت الیس
انتشارات نسل نواندیش
3.5
(24)
سخت‌خوان 💎 (1)
85,900
٪30
60,130
تومان