0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمی قبل از خوشبختی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی

نویسنده:
انیس لودیگ
ناشر:
ماه آوا
درباره کمی قبل از خوشبختی

نقد و بررسی کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی

کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی نوشته انیس لودیگ یک داستان دلنشین و عمیق درباره‌ مسائل عادی و مهمی است که همه ما به آن‌ها علاقه داریم، حتی اگر این علاقه را به طور صریح اظهار نکنیم. این کتاب به مفاهیم مهمی مانند مهربانی، دوستی، عشق و والدینی می‌پردازد و به گونه‌ای احساسی و دلچسب داستان مادری تنها به نام ژولی را روایت می‌کند. ژولی در میان فشارها و زندگی پیچیده‌اش، علاقه و ارزش زندگی را در پسرش لولو می‌یابد.

این کتاب در مورد روابط انسانی، آرزوها، و چالش‌های زندگی صادقانه حرف می‌زند و داستان عشق پیچیده و ناگهانی بین ژولی و یک مرد ثروتمند را روایت می‌کند. کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی یک ترانه امیدبخش است که تأکید می‌کند زندگی همیشه راهی برای پیشروی دارد و خوشبختی همچنان در انتظار ماست.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره انیس لودیگ

انیس لودیگ (Agnès Ledig)، رمان‌نویس و نویسنده‌ معاصر، در سال 1972 در شهر استراسبورگ فرانسه به دنیا آمد. پدر و مادر او هر دو معلم بودند و علاقه‌ او به مطالعه از همان دوران کودکی شکل گرفت. نخستین تجربه‌های رسمی نویسندگی او در سال 2005 در طول ابتلای پسرش به بیماری سرطان خون آغاز شد و او در سال 2011 اولین رمان خود را منتشر کرد.

انیس لودیگ از سال 2015 به‌عنوان پرستار ماما آغاز به کار کرد و در کنار این شغل، علاقه خود یعنی کار در حرفه نویسندگی را نیز ادامه داد. از او تاکنون بیش از 15 رمان و داستان کوتاه منتشر شده و هر یک از آثار او تحت تأثیر منتقدان و مخاطبان زیادی قرار گرفته‌ است. رمان «کمی قبل از خوشبختی» دومین اثر مهم‌ و موفق این نویسنده معاصر فرانسوی است که در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه خانه ی مطبوعات فرانسه شد.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از انیس لودیگ عبارتند از:

ü   کتاب فردا دیر است: روایت زندگی پدر و دختری است که مدت زمان طولانی است با هم زندگی می‌کنند و با یک گاری دستی که دارند در حال دوره‌گردی و سفر از شهری به شهر دیگر هستند.

ü   کتاب در میان همهمه برگ های رقصان: شخصیت‌های این کتاب را زن و مردی تشکیل می‌دهند که با وجود داشتن مسیر زندگی متفاوت، هر دو حوادث تلخ زیادی را تجربه کرده‌اند و حالا در جایی زندگی این دو با هم تلاقی پیدا می‌کند.

ü   کتاب با او برو: این رمانه عاشقانه داستان زندگی زوجی به نام رومئو و ژولیت است که در زندگی‌ با چالش‌های جدی و تکان‌دهنده‌ای رو به رو می‌شوند و همین مسائل، عشق آن‌ها نسبت به یکدیگر را دچار مشکل و تغییر می‌کند.

جهت مشاهده سایر آثار انیس لودیگ کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی را بشنویم

کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی با داستان جذاب و معناداری که دارد به مسائلی از جمله دوستی، عشق، مهربانی و والدینی می‌پردازد. این داستان نه‌تنها با شخصیت‌های واقعی و زندگی‌نامه‌های پیچیده‌شان، بلکه با توانایی نویسنده در ترسیم لحظات غافلگیرکننده و تلخی‌های زندگی واقعی، شما را به دنیای احساسی و عاطفی عمیقی می‌برد.

روایت جذاب از اتفاقات غیرمنتظره و نسل‌های مختلف، توانسته است این کتاب را به یکی از موفق‌ترین رمان‌ها تبدیل کند. انیس لودیگ با قلمی قوی و بازگویی واقعی و مهارت در ایجاد کاراکترهای واقعی، شما را در سفری پر از احساسات و امید به سوی خوشبختی همراه می‌کند. این کتاب آموزه‌های ارزشمندی از زندگی، انسانیت، و قدرت امید و تحمل ارائه می‌دهد که به شما یادآوری می‌کند که در زندگی همیشه مسیرهایی برای پیشروی و خوشبختی وجود دارد.

در بخشی از کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی می‌شنویم

خیابان‌ها در شب عید مملو از افرادی‌ست که دست‌شان پر از نایلون‌های خرید است و خوشحالند که به‌زودی خریدهای‌شان را پای درخت کاج می‌گذارند و با دیدن آن‌ها این‌طور به‌نظر می‌آید که سال نو یک شادی مسلم برای همه مردم است. روز جشن است و باید در آن شاد بود. این سنت است. کریسمس، بهترین شکل جشن خانوادگی‌ست. اما این شادی‌ها که از همه‌جا می‌بارید به‌نظر ژولی غلط می‌آمد. چون فکر این‌که امسال پای درخت کریسمس کادویی برای لولو نبود قلبش را پاره‌پاره می‌کرد. اگر می‌توانست دوست داشت امسال حتی یک پرتقال به او هدیه دهد. به‌جای آن، او یک آدم‌برفی سفالی پیدا کرده بود و می‌خواست آن را روی قبر لودویک بگذارد. چه عالی! او به این سمبول‌ها علاقه داشت. کسی چه می‌دانست، شاید لودویک آن را می‌دید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی کمی قبل از خوشبختی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی بچه مردم نویسنده جلال آل احمد

ü   کتاب صوتی اولین پاسپورت من نویسنده اورهان پاموک

ü   کتاب صوتی سالتو نویسنده مهدی افروزمنش


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
555.۰۷ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۵۲:۵۲
نویسندهانیس لودیگ
مترجم منصوره رحیم زاده
راویبهادر ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۵۵.۰۷ مگابایت
۰۹:۵۲:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان کتاب فوق العاده جذاب و دلنشین است فقط مشکل صدای گویندگان است که بنظر من با تلاش برای تقلید صدای زن و مرد و پیرمرد یکم فایل زشت کرده اما به مرور گوش عادت میکنه ایکاش ی اثر خوبو اینجوری خراب نمی کردید

1

جالب نبود برام .پیدا شدن مردی مثل پل و دست و دلبازی بی حد وحسابش .بدون هیچ هدفی! و کل داستان برام نچسب بود .صدای راوی مخصوصا هنگام صحبت بجای خانوم ها خیلی برام تعجب برانگیز بود ? انصافا زیبا نبود

5

محتوای کتاب به ویژه بخش اول آن بسیار جذاب است. در انتها کمی رمانتیک تمام می‌شود. صدای گوینده زیبا و دلنشین و تلاش برای تغییر لحن خیلی خوب است. موسیقی ملایم است و مزاحم و آزار دهنده نیست.

2

یه چیزی در حد داستان مجله های زرد ، همه ادم های خوبی هستن کسی اشتباه نمیکنه ته داستان هم که همه جفت جفت به هم میرسن

5

کتاب جالب و داستان ملایمی بود صدای راوین و لحن و بیان ایشون درجه یک می باشد شنیدن این کتاب صوتی را توصیه می کنم.

5

خدایا-این قشنگترین کتابی بود که تا حالا شنیده بودم-با کتاب خندیدم و گریه کردم-با تشکر از راوی

1

کاش راوی با صدای معمولی کتاب رو میخوندن و تغییر صدا نمیدادن

5

سلام. اجرا و تقلید صدا دلنشبن و خوب نبود اگر راوی یک خانم بود اجرا خیلی بهتر می شد

4

با اینکه خیلی متن قشنگی داشت و توش پر از درس زندگی بود ولی غمش باهام موند :(

5

داستان خوب و آموزنده بود راوی هم عالی بود.

نمایش 7 نقد دیگر
4.1
(22)
آموزنده 🦉 (1)
46,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمی قبل از خوشبختی
کمی قبل از خوشبختی
انیس لودیگ
ماه آوا
4.1
(22)
آموزنده 🦉 (1)
46,800
تومان