0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدم زدن روی ماه با اینشتین
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدم زدن روی ماه با اینشتین

نویسنده:
جوشوا فوئر
ناشر:
ماه آوا
درباره قدم زدن روی ماه با اینشتین

کتاب صوتی قدم زدن روی ماه با اینشتین نوشته جوشودا فوئر نخستین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. در این اثر، جوشوا فوئر به بررسی یک مفهوم جذاب پرداخته است: تصوری از ترکیب قوی‌ترین مرد جهان و باهوش‌ترین مرد جهان در کنار هم؛ اما اینجا این سوال مطرح می‌شود که چه کسی در جهان به عنوان باهوش‌ترین فرد شناخته می‌شود؟ جوشوا فوئر برای یافتن پاسخ این سوال، در مورد تمام مسابقات حافظه در آمریکا تحقیق و بررسی کرده است.

او در تلاش بود تا پاسخ‌های مهمی در مورد قابلیت تمرین حافظه به دست آورد؛ پاسخ به این سوال اصلی که آیا می‌توان حافظه را با تمرین بهبود داد؟ و این سوال که آیا یک فرد معمولی می‌تواند به یک قهرمان حافظه تبدیل شود؟ این پرسش‌ها همگی در کنار هم موجب به وجود آمدن یک اثر جذاب از او شد که با خواندن یا گوش دادن به این کتاب می‌توانید راهکارها و ترفندهایی برای تقویت ذهن و حافظه‌ خود را فرا گیرید و هیچ چیزی را از حافظه‌تان فراموش نکنید.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره جوشودا فوئر

جاشوا فوئر، نویسنده و روزنامه‌نگار معروف آمریکایی، در سال ۱۹۸۲ در واشنگتن دی. سی. آمریکا متولد شد. او برادر کوچکتر جاناتان سافران فوئر، نویسنده مشهور و سردبیر سابق نشریه New Republic، فرانکلین فوئر است. در سال ۲۰۰۴، جاشوا موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های بوم‌شناسی و زیست‌شناسی تکاملی از دانشگاه ییل شد.

فوئر نوشته‌های بسیاری را در منابع برجسته مانند نیویورک تایمز منتشر کرده و مقالاتش توجه و علاقه جمعیت زیادی از خوانندگان را به خود جلب کرده‌اند. او به عنوان نویسنده‌ای توانمند و پرنشاط در زمینه‌های مختلف شناخته می‌شود.

جاشوا به خاطر تحقیق و گزارشی که منجر به قهرمانی او در مسابقه حافظه آمریکا در سال ۲۰۰۶ شد، کتاب "قدم زدن روی ماه با اینشتین" را نوشت. این تحقیق و کتاب باعث شهرت او در زمینه‌ حافظه و توانایی‌های ذهنی شد.

چرا باید کتاب صوتی قدم زدن روی ماه با اینشتین را بشنویم

خواندن این کتاب بی‌تردید ارزشمند و ضروری است. نویسنده با بهره‌گیری از تحقیقات پیشرفته، به ما ترفندهایی ارائه می‌دهد که به بهبود حافظه و توانایی ذهنی ما کمک می‌کنند. این اثر علمی با ارائه حقایق جذابی در مورد قدرت حافظه، ما را به دنیای جذاب و پر هیجان ذهن و حافظه وارد می‌کند. همچنین با معرفی ورزش‌های ذهنی برای بهبود حافظه، به ما ابزارهایی عملی و موثر ارائه می‌دهد تا ذهن خود را تمرین دهیم و حافظه‌مان را تقویت کنیم. با مطالعه این کتاب ما نه تنها درک بهتری از عملکرد حافظه بشر خواهیم داشت، بلکه توانایی‌های مخفی ذهن خود را هم به کمک این اثر فرا خواهیم گرفت. اگر به بهبود حافظه و بهبود کیفیت زندگی خود علاقه دارید، خواندن و گوش دادن به این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب صوتی قدم زدن روی ماه با اینشتین می‌شنویم

در سال ۱۹۲۸ یک روزنامه‌نگار به مطب یک متخصص اعصاب و روان مراجعه کرد و از او خواست که حافظه‌اش را بررسی کند. در دفتر روزنامه‌ای که این روزنامه‌نگار کار می‌کرد داستان عجیبی رخ می‌داد. رئیس این دفتر به همه کارمندان می‌گفت که قبل از شروع کار باید همگی دور هم جمع شویم و آدرس‌ها، تلفن‌ها و جزئیات ویژه‌ای را از حفظ تکرار کنیم.

در این جلسه همه می‌توانستند این کار را انجام دهند، جز این روزنامه‌نگار جوان! او در همه این جلسات ساکت می‌ماند و دیگران را نظاره می‌کرد. یک روز رئیسش او را کنار کشید و از اینکه کارش را به خوبی انجام نمی‌دهد، او را سرزنش کرد..

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی قدم زدن روی ماه با اینشتین

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
731.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۰۶:۵۳
نویسندهجوشوا فوئر
مترجم گیتی قاسم زاده
راویبهادر ابراهیمی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۳۱.۰۴ مگابایت
۱۳:۰۶:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب بی نظیر بود، توصیه میکنم به دوستان حتما گوش کنید ضرر نمیکنید

5

کتاب خوبیه جالبه ممنون از آقای بهادر ابراهیمی❤

3

بسیار کاربردی وهابی بود

5

گوینده خوبی داره

4

عالی

4.3
(9)
73,320
٪30
51,324
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قدم زدن روی ماه با انیشتین
قدم زدن روی ماه با انیشتین
علم حافظه

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدم زدن روی ماه با اینشتین
٪30
قدم زدن روی ماه با اینشتین
جوشوا فوئر
ماه آوا
4.3
(9)
73,320
٪30
51,324
تومان