0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انقلاب روسیه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انقلاب روسیه

نویسنده:
جان ام دان
درباره انقلاب روسیه
از سال ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۷، نظام سیاسی، اقتصادی و دولتی روسیه به کلی فروپاشید. ویژگی بارز روسیه، نابرابری شدید میان طبقات بالای اجتماع و توده عظیم دهقانان فقیر بود. با قیام یکپارچه دهقانان، کارگران، مردم طبقه متوسط، سربازان و ملوانان علیه دولت- دولتی که در برابر قحطی و شرایط هولناک کار از در تساهل وارد شده، کشور را به قعر جنگ‌های خونین و ضد مردمی کشانده و بر فضای سیاسی جوی استبدادی و مغایر با حقوق بشر تحمیل کرده بود، روند فروپاشی این نظام نیز آغاز شد. کتاب حاضر به بررسی چگونگی شکل‌گیری انقلاب روسیه می‌پردازد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
260.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۴۲:۲۲
نویسنده جان ام دان
مترجمسهیل سمی
مترجم دومسهیل سُمّی
راویاکرم پریمون
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۰.۷۴ مگابایت
۰۴:۴۲:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
47 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

از نظر صدا و بیان کیفیت کتاب خیلی خوب بود. اما از نظر متن و محتوا به شدت دارای سوگیری زننده بود. چطوری استالین همزمان از قحطی و کشتار مخالفان اقتصاد کشور رو به فاجعه کشید و چند ثانیه بعد از دستاوردهای خفن اقتصادیش میگین؟ چطور سرکوب سیاسی تزار رو عادی یاد میکنید ولی سرکوب بدست بلشویک ها رو هزار انگ میچسبونید؟ گویندگان خوب بودن ولی متن کتاب ضعیف بود

2

با احترام صدای این خانوم بیشتر به درد رومان های عاشقانه میخوره نمیدونم شما هم چه اصراری دارید هرچی کتاب تاریخی و انقلابی یوده صدای آبکی ایشون رو گذاشتید ! در صورتی که دو راوی مسلط آقایان مهیار ستاری و ارمان سلطان زاده رو دارید درک نمیکنم راستش!

1

خواهش می‌کنم صدای این خانم محترم رو یا کمتر استفاده کنید یا لااقل تدبیری کنید شین های ایشون بسیار صفیری و برای گوش آزار دهنده است. حقیقتا این بار آخری بود کتابی با صدای ایشون گوش میدهم.

1

این کتاب را خوانده ام و زمانی که به دنبال زندگی‌نامه نویسنده کتاب در گوگل گشتم به جان ام دان برخوردم که در قرن ۱۶ می‌زیسته که مطمئنا شاهد انقلاب بولشویکی نبوده.پس..... واقعا نویسنده این اثر کیست؟

4

صدای خوانشگر بسیار خوش‌طنین و خوب ضبط‌شده است که این از نکات مثبت است، هرچند متن کتاب بنظر اندکی کلی‌گویی دارد و نوعی جانبداری هم در آن دیده می‌شود.

5

گوش سپردن به کدام صوتی با صدای دلنشین سرکار خانم اکرم پریمون بسیار دلچسب تر از مطالعه کتاب است. از ایشان صمیمانه تشکر می‌کنم. متن کتاب هم عالی بود.

5

کتابی زیبا که بخشی از تاریخ روسیه رو بسیار شیوا و خلاصه و پر محتوا روایت میکند. نمیتوانید زمینش بگذارید از بس که انسان در قدرت موجود خطرناکیست!

5

حتما بخونید، خودم در ابتدا نظرات متفاوتی درباره کمونیست و انقلاب شوروی داشتم، که با خوندن این‌کتاب تا حدی اصلاح شد.

5

بسیار کتاب خوبی بود مخصوصا برای کسانی که به تاریخ اروپا علاقه دارند.

5

صدا واضح و متن جذاب و گیرا بود.

نمایش 6 نقد دیگر
3.7
(21)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
انقلاب روسیه
انقلاب روسیه
مجموعه تاریخ ۲۶

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انقلاب روسیه
انقلاب روسیه
جان ام دان
آوانامه
3.7
(21)
70,000
تومان