0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهار میثاق

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهار میثاق

درباره چهار میثاق
برای فردی که از نظر درونی به آزادی رسیده، زندگی در بهشت بر روی همین کره خاکی نیز امکان‌پذیر است، اما اگر وانمود کنید که به این آزادی رسیده‌اید، این زندگی برای‌تان ممکن نخواهد بود، چون در ذهن شما باید قدرددانی و عشق ورزیدن به دیگران، بیشتر از خودتان اهمیت داشته باشد و باید خودِ واقعی‌تان را متجلی سازید. جوهره لوح وجودی هر انسانی در ابتدا پاک و معصوم است، پس شما می‌توانید تنها با خودتان بودن، به تعالی و کمال واقعی برسید. باورها و میثاق‌های غلط باعث می‌شوند نتوانید خودِ واقعی‌تان باشید. تلاش واقعی این است که قراردادهایی که بر اساس ترس هستند و نه عشق را درک کرده و آنها را کنار بگذاریم. به جای میثاق‌های قدیمی، لازم است میثاق‌های جدیدی را بپذیریم، آنهایی که با «من» درونی‌مان سازگاری دارند، ما هرگز با پنهان شدن پشت ماسک‌هایی که به چهره زده‌ایم، به تعالی و کمال نخواهیم رسید. تعالی و کمال فقط با خودِ واقعی بودن حاصل می‌گردد. دون میگوئل روئیز در کتاب چهار میثاق به ما می‌گوید که حقیقت هر یک از ما، باورها و توافقات درونی‌مان است که جهان‌بینی‌مان را مشخص می‌سازد. اما اکثر این توافقات اشتباه بوده و هیچ سودی برای خویشتنِ درونی ما ندارند. هدف دون میگوئل روئیز این است که رؤیای سیاره‌ای را که ما در آن هستیم درهم شکسته و رؤیای جدید خودمان را خلق کنیم. او از ابزارهای ساده‌ای می‌گوید که استفاده از آنها منجر به یک تحول همیشگی و بلندمدت فردی می‌شود، چیزی که بر اساس از هم گسیختن توافقات غلط و در عوض بکارگیری قواعد و مقررات خودمان شکل می‌گیرد. تغییر برداشت ما از حقیقت در دست خود ماست تا بتوانیم از رؤیای‌مان، بهشت بسازیم، نه جهنم. پذیرش و دنبال کردن چهار میثاق به شما کمک می‌کند تا رؤیای جدید شخصی خودتان را خلق کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
65.۲۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۹:۰۵
نویسنده دون میگوئل روئیز
مترجممهدی لطیفی
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵.۲۲ مگابایت
۰۱:۴۹:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 110 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
3 ٪
64 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام و سپاس از توجه شما . انسان از بدوه تولدش زندگی کردن را آغاز مینماید . این فرایند قرنها ادامه دارد و هر زوز خورشید طلو کرده و غروب خاموش گردیده است قرنها روزها تکرار شدن مانند زندگی انسان تکرار آدتها .تکامل پیدا کردن .یا کامل شدن در تفکر به وجود خواهد آمد .مانند غذا پختن است .بستگی به هنر آشپز است که چقدر مواد استفاده و حرارت چه میزان بدهد که دست پخت او تعم خوب بگیرد .انسان در مغز خود از دوران شکل گیری شروع به انباشت دریافت کردن پیام وشنیدها و دیدنها را جا داده و باعث شکل گیری شخصت و رفتار فرد میشود .در فرایند اغلب هیچ توجه ای به محتوای دریافتها در مغز نمیگردد و اهمیت آن زمانها پنهان میماند .صیح زیبای شما شیک باد

5

این یک کتاب پایه برای هرکسیه که میخواد درست زندگی کردن رو شروع کنه. به جای چهار اثر اسکاول شین اگه چهار میثاق رو زودتر خونده و درک کرده بودم، خیلی جلو می‌افتادم :) بعد از مطالعه این کتاب، هنر ظریف بی‌خیالی و وضعیت آخر رو بخونید.

5

در حال حاضر با سپری کردن از ۳۸ سال زندگی خودم ... روح ابر سرخ به سراغم اومد و من با افتخار در مقابلش سر تعظیم فرود آوردم ... و این اتفاق از شانزده سالگی آغاز شد تمامآ درونی با برادران و خواهران سرخپوستم در تماسم و .. فقط میتونم بگم که بی نهایت سخته رسیدن به میثاق اول در جهان کنونی مابقی که بماند ..

4

کتاب بیانی روان، ساده و کاربردی دارد، اما به برخی از نکات ارزشمند و پایه ای روانشناسی اشاره میکند که آن را از کتابهای زرد موفقیت متمایز میکند. شنیدنش خالی از لطف نیست :)

5

گاهی آدم با خوندن یا شنیدن یِ کتابی ممکنه بگه خب من خودم همه اینا رو می دونستم.دونستن تنها ولی چاره ساز نیست.مهم درک کردن. و درونی کردن اوناست.پیشنها د می کنم ک هر کسی ک دوست داره سطح آگاهیش رو بالاتر ببره این کتاب رو بخونه یا مثل من بشنوه.?

5

کتاب ارزشمندی هست که ابتدا ریشه یابی احساسات ناخوشایند بشر رو در خلال روابط اجتماعی بررسی میکنه و شیوه های رفتاری رو پیشنهاد میده که در صورت تمرین اونها زندگی بهتری و روانی شادتر میشه داشت .روایت کتاب هم شنیدنی بود

5

صدای راوی عالی

5

کتاب خوبیه، منتهی محتوای این تیپ کتابا خیلی شبیه به همدیگس، یعنی یه کتاب رو کامل متوجه شی و عمل کنی به تکنیکاش، عملا انگار همه رو خوندی و عملی کردی

5

برخلاف نسخه های پیش تر خوانده شده ، گویا و اثرگذار هست . سپاس‌ از راوی و تیم تولید کننده

5

این کتاب به جرات میتونم بگم زندگی منو تغییر داد. خیلی مختصر بهم فهموند که داشتم خیلی اشتباهات رو ندانسته در حق خودم انجام میدادم. واقعا ممنون.

نمایش 54 نقد دیگر
4.4
(111)
آموزنده 🦉 (1)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهار میثاق
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
انتشارات شنیدار
4.4
(111)
آموزنده 🦉 (1)
19,000
تومان