0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استادی در عشق
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی استادی در عشق

ناشر:
ماه آوا
درباره استادی در عشق


نقد و بررسی کتاب استادی در عشق

کتاب استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز، راهنمایی عملی برای رهایی از الگوهای مخرب در روابط و رسیدن به عشقی اصیل و پایدار است. این کتاب که در سال 1999 منتشر شد، به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شد و تا کنون به بیش از 40 زبان ترجمه شده است. مزایای مطالعه کتاب استادی در عشق رهایی از الگوهای مخرب در روابط، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس، بهبود مهارت‌های ارتباطی، دستیابی به عشقی اصیل و پایدار و تجربه صلح و آرامش درونی است. روئیز در این کتاب، چهار اصل کلیدی را برای دستیابی به استادی در عشق ارائه می‌دهد، از جمله : بی‌عیب و نقص نباشید، مسئولیت کامل زندگی‌تان را بر عهده بگیرید، در کلامتان بی‌نقص باشید و همیشه در بهترین حالت خود باشید. 

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی حوزه توسعه فردی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.

دون میگوئل روئیز، حکیم معنوی و نویسنده‌ای پرفروش

دون میگوئل روئیز در سال 1952 در مکزیک متولد شد. او در دوران جوانی به تحصیل در رشته پزشکی پرداخت و پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان جراح مشغول به کار شد. اما تجربه یک سانحه ناگوار، مسیر زندگی او را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی از این سانحه، به دنبال معنای زندگی و یافتن راهی برای رهایی از رنج و عذاب انسان‌ها رفت. دون میگوئل روئیز خالق کتاب‌های پرفروشی مانند چهار میثاق و استادی در عشق است. او به واسطه آموزه‌های حکیمانه‌اش در زمینه معنویت و روابط انسانی، به شهرت جهانی دست یافته است. جهت مشاهده سایر آثار دون میگوئل روئیز کلیک کنید.

چرا کتاب استادی در عشق را بخوانیم

با مطالعه کتاب استادی در عشق، به ریشه باورها و الگوهای رفتاری خودتان در روابط پی می‌برید. این آگاهی به شما کمک می‌کند تا روابطتان را به طور عمیق‌تر درک کنید و برای بهبود آنها گام بردارید. بسیاری از ما در روابط خود گرفتار الگوهای مخربی هستیم که باعث رنج و عذاب ما می‌شوند. این کتاب موجب شناسایی این الگوها خواهد شد و باعث می‌شود از آنها رها شوید. ارتباط صحیح، یکی از پایه‌های اصلی روابط سالم است. این کتاب با ارائه راهکار باعث ارتقا مهارت‌های ارتباطی شما با دیگران به طور موثر خواهد شد. عشق واقعی، فراتر از احساسات زودگذر و هیجانات است. 

این کتاب توانایی برقراری عشقی اصیل و پایدار را به شما هدیه می‌کند. عشقی اصیل که بر پایه احترام، اعتماد و صمیمیت بنا شده است. روابط ناسالم، یکی از مهم‌ترین منابع اضطراب و رنج در زندگی انسان‌ها است. با رهایی از الگوهای مخرب در روابط و رسیدن به عشقی اصیل، می‌توانید صلح و آرامش درونی را تجربه کنید. ترجمه روان و دقیق فرزام حبیبی اصفهانی، خواندن این کتاب را برای فارسی‌زبانان بسیار لذت‌بخش کرده است. مترجم در این ترجمه، به ظرافت‌های معنایی متن اصلی توجه کرده و تلاش کرده است تا آموزه‌های کتاب به طور صحیح و کامل به خواننده فارسی‌زبان منتقل شود. کتاب استادی در عشق منبعی ارزشمند برای تمام کسانی است که به دنبال بهبود روابط خود و رسیدن به عشقی اصیل و پایدار هستند. مطالعه این کتاب به شما کمک می‌کند تا زندگی عاطفی خودتان را متحول کنید و به صلح و آرامش درونی دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب استادی در عشق می‌خوانیم 

هزاران سال پیش تولتک ها در سرتاسر جنوب مکزیک به عنوان «مردان و زنان خرد» شناخته مى شدند. انسان شناسان از تولتک ها به عنوان یک قوم یا یک نژاد یاد مى کنند، اما درواقع تولتک ها دانشمندان یا هنرمندانى بودند که جامعه اى تشکیل دادند تا به کشف و حفظ خرد معنوى و آیین هاى کهن بپردازند. آنها به عنوان استاد (ناوال) و شاگرد در تئوتى هواکان شهر باستانى اهرام در خارج از مکزیکوسیتى که به «بشر خدا مى شود» مشهور است، گرد هم آمدند. پس از گذشت سال هاى طولانى، ناوال ها مجبور به پنهان کردن خرد باستانى و نگهدارى از آن در خفا شدند. فتح قاره توسط اروپایى ها به همراه سؤاستفاده ى افراطى تعدادى از شاگردان این ضرورت را ایجاب کرد که آن دانش را از کسانى دور نگه دارند که آمادگى استفاده ى عاقلانه از آن را نداشتند، یا آنهایى که ممکن بود عمدا از آن خرد براى اهداف شخصى خود سو استفاده کنند.

خوشبختانه، دانش پنهان تولتک توسط دودمان ناوال ها جمع آورى و نسل به نسل منتقل شد. گرچه همچنان در طول صدها سال در پرده اى از اسرار پنهان ماند، پیشگویان کهن پیشگویى کردند که هرگاه بازگشت خرد به مردم ضرورى باشد، این خرد باز خواهد گشت. حالا، دون میگوئل روئیز هدایت شده است تا آموزه هاى قدرتمند تولتک را با ما در میان بگذارد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب استادی در عشق

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های توسعه فردی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
282.۴۸ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۸:۵۰
نویسنده دون میگوئل روئیز
مترجمفرزام حبیبی
راویمیثاق ابطحی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۲.۴۸ مگابایت
۰۴:۵۸:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

نمیدونم چرا براش نظر کم گذاشتن. من از شنیدن این کتاب لذت بردم و درس گرفتم‌ بنظرم تیکه اخرش که دعا هست میشه هر روز گوش کرد بهش کتابش رو باز هم گوش میکنم و این که اجرا هم خیلی خوب بود. خیلی حس ارمش و خوبی بهم داد دوسش داشتم

5

عال

5
(3)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
استادی در عشق
استادی در عشق
راهنمای عملی در هنر ارتباطات(کتاب خرد)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استادی در عشق
٪30
استادی در عشق
دون میگوئل روئیز
ماه آوا
5
(3)
62,400
٪30
43,680
تومان