0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
استادی در عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب استادی در عشق

راهنمای عملی در هنر ارتباطات(کتاب خرد)
درباره استادی در عشق

دون میگوئل روئیز درباره‌ی نوادگانش، تولتک‌ها، می‌گوید:

«تولتک، هنرمند عشق است

هنرمند روح،

کسی که هر لحظه، هر ثانیه، زیباترین

هنر را، هنر رویابینی را، می‌آفریند.»

دون میگوئل روئیز به عنوان یکی از آخرین نوادگان تولتک‌ها، راه و رسم زندگی و عشق به سبک تولتک‌ها را در کتاب استادی در عشق توضیح می‌دهد. این کتاب بدون شک یکی از بهترین کتاب‌هایی است که شما در طول زندگی خود خواهید خواند.

درباره‌ی کتاب استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز

کتاب استادی در عشق نوشته‌ی دون میگوئل روئیز برای نخستین بار در سال 1999 منتشر شد. این کتاب در ادامه‌ی کتاب چهار میثاق از این نویسنده منتشر شد و ادامه‌ی آموزه‌‌های قوم تولتک را به خوانندگان توضیح می‌دهد. دون میگوئل روئیز ابتدای کتاب استادی در عشق را با داستانی آغاز می‌کند و با بیان آن داستان به خوانندگان می‌آموزد که همه‌ی آن‌ها در زندگی به نوعی استاد هستند زیرا توانایی خلق زندگی و اداره‌ی آن را دارند.

مروری بر فصل‌های کتاب استادی در عشق

کتاب استادی در عشق در دوازده فصل اصلی و سه بخش با عنوان دعا نوشته شده است.

فصل اول: ذهن زخمی

فصل دوم: زیان معصومیت و بی‌گناهی

فصل سوم: مردی که عشق را باور نداشت

فصل چهارم: مسیر عشق، مسیر ترس

فصل پنجم: رابطه‌ی کامل و بی‌نقص

فصل ششم: آشپزخانه‌ی جادویی

فصل هفتم: استاد رویا

فصل هشتم:آمیزش جنسی: بزرگترین دیو در دوزخ

فصل نهم: ایزدبانوی شکار

فصل دهم: دیدن با چشمان عشق

فصل یازدهم: مداوای کالبد عاطفی

فصل دوازدهم: خدای درون شما

بخش اول دعا: دعاها

بخش دوم دعا:دعا برای آگاهی

بخش سوم دعا: دعا برای دوست داشتن خود

‌درباره‌ی دون میگوئل روئیز نویسنده‌ی کتاب استادی در عشق

دون میگوئل روئیز یکی از نوادگان تولتک‌هاست که اصل و نسبش شمن‌زاده، شغلش جراح و عشقش نویسندگی و آموزگاری است. او در 27 آگوست 1952 در مکزیک به دنیا آمد و بیش از 30 سال است که به عنوان استاد معنوی، با کتاب‌ها و آموزه‌هایش زندگی انسان‌های زیادی را تغییر داده است. روئیز به دلیل نگاه عمیقش به حقیقت وجودی انسان، کلام تاثیرگذاری دارد؛ کلامی که خواننده را مسحور خود می‌کند. دون میگوئل روئیزِ جراح بعد از تکمیل تحصیلاتش چند سالی به عنوان جراح فعالیت می‌کرد اما تصادفی مرگ‌بار باعث شد که روئیز از جراحی دست بکشد و چند سالی را کنار مادرش بماند تا یادگیری آموزه‌های سنتی و معنوی‌ تولتک‌ها را کامل کند. تولتک‌ها در واقع دسته‌ای از هنرمندان و دانشمندان بوده‌اند که برای کشف و حفظ معرفت معنوی و آیین‌های باستانی کنارهم جمع شدند و نسبت خاصی با یکدیگر نداشتند. تولتک‌ها به دو دسته‌ی شاگرد و استاد تقسیم می‌شدند و بومیان دیگر محل زیستن آن‌ها را «جایی که انسان به خدا تبدیل می‌شود» می‌نامیدند. با حمله اروپاییان به آمریکای شمالی و مرکزی، استادان تولتک مجبور شدند برای حفظ خرد باستانی خود از آموزش و انتشار دانش بپرهیزند. دون میگوئل روئیز، این نیاز را احساس کرد تا برای به آرامش رسیدن بشر، آموزه‌های نیاکانش را در اختیار مردم بگذارد. او بعد از آموزش نزد مادرش، شاگرد یکی از شمن‌های بزرگ صحرای مکزیک شد و در این دوران بود که پدربزرگش نیز از طریق رویا به او نکاتی را می‌آموخت. با این‌که از آموزه‌های قوم تولتک‌ اثر مکتوبی باقی نمانده است، اما دون میگوئل روئیز سعی کرده است در کتاب‌هایش با ترکیب آموزه‌های پزشکی‌ و معنوی‌ روشی کارآمد برای رسیدن به رهایی به سبک تولتک‌ها ارائه دهد.

دون میگوئل روئیز تا سال 2018، ده کتاب درباره حقیقت و خرد انسان نوشته است. کتاب‌هایی که تصورات انسان به جهان درون و بیرونش را تغییر می‌دهند. مشهورترین کتاب‌های او چهار میثاق، « استادی در عشق» و « میثاق پنجم» هستند که کتاب میثاق پنجم در ادامه‌ی کتاب چهار میثاق نوشته شده است.

ترجمه‌ی کتاب استادی در عشق به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب استادی در عشق را با ترجمه‌ی فرزام حبیبی اصفهانی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. دکتر فرزام حبیبی اصفهانی، مترجم پرکار و توانای ایرانی است. دقت بالا و تسلط حبیبی اصفهانی به زبان انگلیسی و فرانسوی باعث شده است که او توانایی ترجمه‌ی انواع ژانرهای ادبی را داشته باشد. فرزام حبیبی اصفهانی در کارنامه‌ی ادبی خودش بیشتر از بیست عنوان ترجمه دارد.

حبییی اصفهانی، کارنامه‌ی ترجمه‌ی خود را با ژانر کودک و نوجوان شروع کرده است. مجموعه‌ی سه جلدی «روح حیوانی» نوشته‌ی گارت نیکس، مگی استیف‌واتر و براندون مول از آثاری است که اصفهانی در ژانر نوجوتن ترجمه‌کرده است.

کتاب «هدف» از برایان تریسی و «شهامت» و راز سایه از دبی فورد؛ کتاب‌هایی از حبیبی اصفهانی هستند که در ژانر روانشناسی ترجمه کرده است. حبیبی اصفهانی به تازگی به سراغ ترجمه آثار پلیسی رفته است؛ کتاب‌های «زیر دم اژدها» و «جز مرگ» از مورین جنینگز آثار ترجمه شده در ژانر پلیسی او هستند.

فرزام حبیبی اصفهانی، نخستین مترجمی است که به سراغ ترجمه‌ی آثار تاریخ‌شناس مشهور و معاصر «پیتر آکروید» رفته است. دو کتاب «دفتر خاطرات فرانکشتاین» و «خانه دکتر دی» آثاری از آکروید هستند که حبیبی اصفهانی ترجمه کرده است.

چرا باید کتاب استادی در عشق را خواند؟

کتاب استادی در عشق کتابی آرامش بخش و جذاب است. این کتاب جز معدود کتاب2هایی است که با خواندنش زندگی زیباتر جلوه می‌کند وآدمی دوباره به زندگی امیدوار می‌شود. کلام دون میگوئل روئیز بسیار زیبا و گیرا است و به همین دلیل است که اکنون بیشتر از ده سال است که کتاب‌های او در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار دارند. این کتاب می‌تواند هدیه‌ی مناسبی دوستان و اطرافیان باشد.

کتاب استادی در عشق در دسته‌ی کتاب‌های راه و رسم زندگی قرار دارد.

کتاب استادی در عشق مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 144 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 7 روز بخوانید.

کتاب استادی در عشق حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع راه و رسم زندگی را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب استادی در عشق می‌خوانیم

هر انسانی رویایی شخصی از زندگی دارد و آن رویا کاملا با رویای فردی دیگر متفاوت است. ما براساس تمام آن اعتقاداتی که داریم رویا می‌بینیم و براساس روش قضاوت و طبق روشی که قربانی می‌شویم، آن را تغییر می‌دهیم. به همین دلیل است که هرگز رویای هیچ دو نفری یکسان نیست. در یک رابطه، می‌توانیم وانمود کنیم که يکسانيم، یک جور فکر می‌کنیم، احساساتمان به یک گونه‌اند و رویایمان هم شکل است. اما چنین اتفاقی هرگز نمی‌افتد. دو رویابین، دوجور رویابینی متفاوت دارند. هر رویا بینی به روش خود رویا می‌بیند و به همین دلیل هم لازم است که تفاوت‌های موجود میان دو رویابین را بپذيريم. ما باید به رویاهای یکدیگر احترام بگذاریم.

می‌توانیم در یک زمان هراران رابطه داشته باشیم، اما هر رابطه‌ای بین دو نفر است، نه بیشتر. من با هریک از دوستانم یک رابطه دارم و رابطه، فقط بین دو نفر است. من با هر یک از فرزندانم رابطه دارم و هر رابطه کاملا با روابط دیگر فرق دارد. دو نفر براساس روشی که رویا می‌بینند، مسیر آن رویا را که نام آن را رابطه می‌گذاریم، خلق می‌کنند. هر رابطه‌ای که با مادر، پدر، برادر، خواهر و دوستان خود داریم، رابطه‌ای منحصر به فرد است زیرا ما رویایی کوچک را با یکدیگر تصور می‌کنیم.

هر رابطه به موجودی زنده تبدیل می‌شود که رویابین آن را می‌سازد.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب استادی در عشق اثر دون میگوئل روئیز بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی راه و رسم زندگی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
874.۷۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسنده دون میگوئل روئیز
مترجم فرزام حبیبی اصفهانی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The mastery of love: A practical guide to the art of relationship
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۴.۷۸ کیلوبایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق‌العاده‌ایه. دیدگاه من رو نسبت به عشق دگرگون کرد. عشقی که تعریف می‌کنه متفاوت از چیزیه که تو بیشتر داستان‌ها و شعرها و ترانه‌های عاشقانه‌ای که بارها خوندم و شنیدم. متوجه شدم که عشقی که می‌شناختم چه‌قدر آمیخته بود با توقعاتی که از خود و دیگری انتظار داشتم. خط به خط این کتاب پر از نکته‌ است. بیشتر صفحات کتاب الکترونیک من رنگی شده و هایلایت. من این کتابُ به خیلی‌ها هدیه دادم. خوندن این کتاب به من احساس رهایی داد.

5

کتاب های دون میگویل رویز بسیار روان و ساده همه چیز رو توضیح میده اولین کتابی که خوندم چهار میثاق بود. در کتاب چهار میثاق ، پیمان پنجم و استادی در عشق هر چند اوایل این کتاب ها یک مفهوم رو میرسونن ولی از اواسط کتاب به نکات ریزی اشاره میکنه و با مثال و داستان های زیبا حرفش رو بیان میکنه. توصیه میکنم حتما حتما تهیه کنید. من فقط سه پرسش رو از همین نویسنده نخوندم

5

کتاب فوق العاده ای هست. من یک بار خوندمش دوباره هم می خوام بخونم موانع دوست داشتن خودمون و نبخشیدن دیگران رو خیلی زیبا بیان کرده و درباره دوست داشتن آدم های دیگه دید جالب و منحصر به فردی داشت که جایی دیگه ندیده بودم. در کل فوق العاده بود

5

این کتاب به شما کمک می‌کنه تا تفکر خودتون نسبت به عشق و نفرت و بحث بیهوده تغییر بدید و خودتون و دیگران فقط دوست داشته باشید.این کتابی نیست که به سرعت خوانده بشه باید آروم آروم بخوانید و اگر نیاز بود چند بار بخوانید .

5

واقعا کتاب خوبیه.. به بیداری و شفای درون کمک میکنه. به کسانی که میخوان درک عمیق از خودشون داشته باشن و متوجه بشن به دنیا اومدن تا فقط ازش لذت ببرن و یه بازی جذاب بکنن خوندن این کتاب رو پیشنهاد میکنم.

5

نویسنده این کتاب همان نویسنده کتاب چهار میثاق هست.مطالبش کاملا جدید و خاصه.با مطالعه نمونه کتاب حتما علاقمند میشید تمام کتاب را بخوانید

5

این کتاب خوبه ..اما بعد از ان سوال اینکه چطور با خودم کنار بیام و خودم را دوست داشته باشم برام بجود اومد؟ک کتاب موهبت کامل نبودن خیلی کمک کرد ..

4

این کتاب رو به همه کسانی که میخوان عشق واقعی رو تجربه کنن و خردمندانه با عشق زندگی کنند پیشنهاد میکنم... تفکر شما نسبت به آنچه که از عشق می دانستید دگرگون خواهد شد

5

این کتاب ما را با زوایایی از دوست داشتن آشنا می کند که قبلا نمی توانستیم از آن زاویه به این موضوع نگاه کنیم.

5

این کتاب برای من حکم داروی شفابخشی را داشت که مدتها به دنبالش بودم و در حساس ترین برهه زندگی ام یافتمش...بسیار برای من ارزشمند است

نمایش 12 نقد دیگر
4.9
(31)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
استادی در عشق
استادی در عشق
دون میگوئل روئیز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
استادی در عشق
استادی در عشق
راهنمای عملی در هنر ارتباطات(کتاب خرد)
انتشارات لیوسا
4.9
(31)
25,000
تومان