0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درون تو طلاست
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی درون تو طلاست

(عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می کنیم ۲)
نویسنده:
مسعود لعلی
درباره درون تو طلاست

کتاب صوتی درون تو طلاست: (عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم ۲) مجموعه داستان‌ها و حکایت‌های کوتاه فارسی است که ما را تشویق می‌کند به درون خود با دقت نگاه کنیم و از وجود ارزشمند خود انگیزه و الهام بگیریم تا با قدرت و بدون ترس در زندگی پیش رویم. نویسنده در کتاب حاضر با رویکرد قصه‌درمانی، حکایت‌ها، قصه‌ها و تمثیل‌های متنوعی را گردآوری کرده است تا به خواننده یادآور شود با درون‌نگری به آرامش و خوشبختی بی‌مانندی برسد که عوامل بیرونی و ناملایمات زندگی نمی‌توانند آن را تخریب کنند.

شما می‌توانید با رجوع مداوم به این کتاب انرژی و امید مورد نیاز برای رسیدن به نتایج و خواست‌های بزرگ خود را حفظ کنید و با صلابت قدم بردارید. بسیاری از این داستان‌های تامل‌برانگیز شما را به فکر وا می‌دارند و با تفکر به ‌آن‌ها می‌توانید قدر خود و زندگی‌تان را بیشتر بدانید. نویسنده پیش از این با کتابی به نام عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می‌کنیم تجربه مشابهی را برای شنوندگان رقم زده بود. کتاب صوتی حاضر به تلاش «مسعود لعلی» به رشته تحریر درآمده و «کامبیز خلیلی» صداپیشگی آن را انجام داده است. این کتاب توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک در سال ۱۳۹۸ منتشر شد. در پس‌زمینه کتاب صوتی حاضر موسیقی ملایمی نواخته می‌شود که لذت تجربه شنیدن این کتاب را چند برابر می‌کند. این کتاب صوتی در ژانر کتاب‌های روانشناسی دسته‌بندی می‌شود.

معرفی مسعود لعلی

مسعود لعلی یکی از نویسندگان ایرانی و اهل قلم است که در سال ۱۳۵۵ در شهر مشهد متولد شد. او تحصیلات خود را تا کارشناسی ارشد روان‌شناسی بالینی ادامه داد و در همین حوزه نیز کتاب‌های مختلفی نوشت. لعلی تاکنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب پرفروش با موضوعات روان‌شناسی، مهارت‌های زندگی، رشد و به‌سازی درونی و تکنیک‌های موفقیت منتشر کرده است که بیش از دو میلیون نسخه از آن‌ها به فروش رفته است. لعلی بنیان‌گذار کتاب‌های قصه درمانی است که در این روش سعی دارد با قصه‌ها و تمثیل‌های کوتاه به مردم انگیزه دهد. از آثار دیگر لعلی، کتاب‌های خوشبختی ساختنی است نه یافتنی، پیام‌هایی از ملکوت و عمر کوتاه نیست، ما کوتاهی می‌کنیم هستند.

چهار دلیل برای شنیدن کتاب صوتی درون تو طلاست

کتاب‌های انگیزشی معمولا داستانی بلند و یکپارچه دارند ولی اثری که پیش رو داریم، داستان‌های کوتاه متنوعی دارد که هر یک شما را با مفهومی متفاوت آشنا می‌کند و باعث می‌شود به آن عمیقا فکر کنید. از این نظر، این کتاب انگار چندین کتاب فشرده در یک جلد است. علاوه بر این، دلایل زیر می‌توانند شما را برای شنیدن این کتاب ترغیب کنند:

  • داستان‌هایی کوتاه و انگیزه‌بخش
  • نثر ادبی و جذاب فارسی از یک نویسنده حاذق
  • امکان مطالعه داستان‌ها به صورت ناپیوسته و تصادفی
  • استفاده از صداپیشه خوش‌صدا برای روایت داستان‌ها

بخشی از کتاب صوتی درون تو طلاست

زنده باد تغییر

تعدادی حشره‌ی کوچولو در یک برکه، زیر آب زندگی می‌کردند۔ آن‌ها تمام مدت می‌ترسیدند از آب بیرون بروند و بمیرند۔ یک روز یکی از آن‌ها براساس ندای درونی از ساقه‌ی یک علف شروع به بالا رفتن کرد، همه فریاد می‌زدند که مرگ یگانه چیزی است که عاید او می‌شود، چون هر حشره‌ای که بیرون رفته بود برنگشته بود۔

وقتی حشره به سطح آب رسید نور آفتاب تن خسته‌ی او را نوازش داد و او که از فرط خستگی دیگر رمقی نداشت روی برگ آن گیاه خوابید. وقتی از خواب بیدار شد به یک سنجاقک تبدیل شده بود. حس

پرواز پاداش بالا آمدنش بود۔ سنجاقک بر فراز برکه شروع به پرواز کرد و پرواز چنان لذتی به او داد که با زندگی محصور در آب قیاس پذیر نبود۔

تصمیم داشت برگردد و به دوستانش بگوید که بالای آن ساقه‌ها کسی نمی‌میرد، ولی نمی‌توانست وارد آب شود چون به موجود دیگری تبدیل شده بود. شاید بیرون رفتن از شرایط فعلی ترسناک باشد، اما مطمئن

باشید خارج از پیله‌ی تنهایی، غم و ترس تلاش برای رفتن به سوی کمال عالی است! پس تغییر را پیش بکش!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی درون تو طلاست

اگر شنیدن کتاب صوتی حاضر را دوست داشتید و داستانک‌های این کتاب به شما حس خوبی داد، ما به شما کتاب‌های صوتی زیر را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر کیفیت ساخت و ضبط بالای کتاب‌ها، محتوای آن‌ها نیز در حوزه خودشناسی و داستانی قرار می‌گیرند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
273.۵۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۸:۴۷
نویسندهمسعود لعلی
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
37,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۳.۵۰ مگابایت
۰۳:۵۸:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی عالیه واقعا لذت بخشه و حکمت آموز اینکه اینقدر منابع با ارزشی در ادبیات خودمون داریم و ازشون استفاده نمی بریم...

5

کتاب بسیار عالی هست زندکی تان رو متحول میکنه ارزش یک بار خوندن رو داره.

4.3
(4)
60,500
٪40
36,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
درون تو طلاست
درون تو طلاست
عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می کنیم ۲

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درون تو طلاست
٪40
درون تو طلاست
(عمر کوتاه نیست ما کوتاهی می کنیم ۲)
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.3
(4)
60,500
٪40
36,300
تومان