0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستین؟ پول، شهرت، توانایی، رضایت، شخصیت، آرامش ذهنی یا سعادت؟ نویسنده این کتاب از راه تحلیل شخصیتی صدها فرد موفق به این نتیجه رسید که همه اونا عادت تبادل ایده رو، از راه چیزی به اسم کنفرانس‌ها دنبال کردن. وقتی مشکلی سر راهشون قرار می‌گرفت دور هم جمع می‌شدن و در موردش صحبت می‌کردن تا با استفاده از همفکری ایده‌ها، برنامه‌ای رو پیدا می‌کردن که بتونن اونو به هدفشون نزدیک‌تر کنن. شما با مطالعه این کتاب، می‌تونین با استفاده از به کارگیری اصل ذهن چیره دست، که در این کتاب توصیف شده استفاده های فوق العاده خوبی رو داشته باشین. کتاب بیندیشد و ثروتمند شوید به شما توضیح میده که چه فعالیتی رو انجام بدین و چگونه عمل کنید تا بتونید به ثروت برسید. این کتاب دستورالعمل‌های مفیدی رو در خصوص چگونگی فروش خدمات شخصی تون ارائه میده. این کتاب سیستمی جامع از خود تحلیلی ارائه میده که موانع بین شما و"پول بزرگ" در گذشته رو آشکار میکنه. ثروت رو همیشه نمیشه با پول اندازه گرفت. پول و چیزای مادی برای آزادی جسم و ذهن مهمه، اما بعضی از افراد هستن که احساس می‌کنن بزرگترین ثروت‌ها رو فقط میشه با دوستی پایدار، روابط خانوادگی هماهنگ، همدلی و درک بین شرکای تجاری و سازگاری درون نگرانه ارزیابی کرد. این چیزا صلح و آرامش ذهنی رو به فرد ارائه میده که فقط با ارزش‌های معنوی قابل سنجش هست. تموم افرادی که این فلسفه رو مطالعه و به کار می‌گیرن، آمادگی زیادی رو برای جذب این دارایی های والاتر و لذت از اونها خواهند داشت. چیزی که همیشه توسط همه افراد، بجز اونایی که آمادگی اونو دارن، انکار شده و خواهد شد. بنابراین هر وقت در معرض تاثیر این فلسفه واقع شدین، آماده باشین که یه زندگی تغییر یافته رو تجربه کنین، اون زندگی، شما رو یاری میده تا از راه هماهنگی و درک، راهی در زندگیتون پیدا کنین و کمکی هست تا برای جمع آوری ثروت‌های مادی زیاد آمادگی به دست بیارین.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
182.۵۰ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۶:۵۵
نویسندهناپلئون هیل
مترجم گروه ترجمه آگاه باشیم
راویعلی نجفی
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۲.۵۰ مگابایت
۰۳:۲۶:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

نمی‌فهمم این همه هیجان بی دلیل برای چی هست نمیشه یک کتاب رو از اول تا آخر با هیجان خوند و انتظار داشت که شنونده راضی باشه. لحن راوی باید نسبت به متن تغییر بکنه. در مورد محتوای کتاب نظری نمیدم چون با این هیجان همیشگی و بی‌دلیل نمیشه به کتاب کامل گوش داد.

5

میگن اگه پرنده هم باشی یک هست از صدا بال زدنت خوشش نمیاد اتفاقا به نظر من صدای گوینده خیلی جذاب و گیرا هست.با تشکر از فیدی پلاس

4

فصول پایانی کتاب بهتره راوی خیلی هیجان داره و خوب نیست.

3.3
(3)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
نشر آگاه باشیم
3.3
(3)
29,000
تومان