0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود در 20 روز

درباره موفقیت نامحدود در 20 روز
به دور و برتون با دقت نگاه کنین! چند درصد از ما وقتی کارای روزانه مون رو انجام میدیم و میخوایم استراحت کنیم از فعالیت‌های خودمون خشنودیم؟ چند درصد مون در طول روز عصبانیت و اضطراب رو تجربه نکردیم؟ چند درصد از ما فعالیت های خودش رو با شوق و علاقه انجام داده؟ ما همه نیازمند یه انقلاب درونی هستیم، هممون دوست داریم در زندگیمون یکنواختی وجود نداشته باشه و همیشه پر از شادی و نشاط باشه. دوست داریم همیشه سالم و پر انرژی باشیم. ثروت و دارایی زیادی داشته باشیم. دوست داریم فعالیت هامون رو با رضایت و علاقه انجام بدیم و اعتماد به نفس خوبی هم داشته باشیم و هیچی ترس تو دلمون نداشته باشیم. چند درصدمون برای تغییر یافتن قدم برداشتیم؟ چند درصدمون از آنچه که می‌بینیم، می‌شنویم و یاد می‌گیریم، بهره می‌گیریم؟ چند درصد ما به دنبال کسب موفقیتیم؟ چند درصد از ما به آرزوهامون عمل میکنیم؟ همه ما در روزمرگی‌های زندگیمون گم شدیم، به چه دلیل؟ شاید به این دلیل که راه تغییر کردن رو نمی‌شناسیم. به نظرتون رسیدن به موفقیت واقعا ساده‌اس؟ آیا میشه شیش سال جوونتر و سرزنده تر شد؟ آیا میشه به موفقیت رسید؟ فکر می کنید غیر ممکنه؟ فکر می‌کنید چنین شعارهایی زاییده تخیلات منه؟ ممکنه کسی در کمتر از دوازده ماه میلیونر بشه؟ شاید بگین که اگه تموم این‌ها تا این حد راحته که میشه تنها با استفاده از قدرت درونی بهشون رسید، پس چرا همه به چنین موفقیت‌هایی دست پیدا نمیکنن؟ سوال خوبیه. در زندگی فعالیت‌های خیلی زیادی هستن که خیلی آسونن اما مردم خیلی راحت از کنارش رد میشن چون در روزمرگی‌های زندگیشون غرق شدن. مثل کسی که در بازپرداخت بدهی سنگین درمونده‌اس. بیشتر مردم در پیدا کردن نقشه زندگی شون شکست می‌خورند در صورتی که فکر می‌کنن بهترین طراح زندگی هستند. قدرت درونیتون رو بالا ببرین، کنترل عواطفتون رو به دست بگیرین، جسمتون رو به شکلی شکوفا کنین که باعث حیرت دیگران بشه، برخوردهاتون رو به گونه‌ای تغییر بدین که روابط اجتماعیتون رو بهبود بده. اعتقادات بازدارنده و منفی رو کنار بذارین و به اهدافتون برسین، دست به کار بشین تا به گرفتاری‌های مالی خودتون پایان بدین و حتی به موقعیتی به مراتب بهتر برسین. به نظر من اصلا مهم نیست که تا چه حد در زندگی به موفقیت رسیدین. همه‌ی ما به یه مربی احتیاج داریم تا ما رو تشویق کنه، به مبارزه با مشکلات دعوت کنه، پایداری در زندگی رو به ما آموزش بده و نیروهای درونیمون رو آزاد کنه. پس از همین حالا آغاز کنین.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
287.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۱۸:۲۱
نویسندهآنتونی رابینز
مترجم گروه ترجمه آگاه باشیم
راویعلی نجفی
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۷.۱۸ مگابایت
۰۵:۱۸:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
24 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
30 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب فوق العاده عالی اما متاسفانه صدای گوینده بسیار نامناسبه و اتفاقا باعث ازبین رفتن تمرکزِ شنونده میشه. لطفا روی فایلهای صوتی که تایید میکنید و داخل فیدیبو قرار میدین نظارت کنید که یکسری استانداردهای حداقلی کیفیتی رو داشته باشن. کمی احترام بذارید به کاربران.

1

گوینده یادش رفته کتاب میخونه ! تفاوت زیادیه بین خوانش کتاب با دوبله سمینار و ... کاش اینو کارگردانهای صوتی و خوانشگرها یادبگیرن و منابع مالی و زمانی رو اینقدر هدر ندن!

3

کتاب از نظر محتوا و کاربردی بودن بسیار مفید بود ولی صدای گوینده خیلی مناسب نیست.من محتوای کتاب اولویتم بود و راضی بودم

1

بهترین کتاب زندگیم که کمکم کرد ،راوی نابودش کرده چرا تو دماغی حرف میزنه کتاب نابود کرد ،حیف این کتاب بایس ی راوی حرفه ای میخوندش

2

کتاب فوق العااااده ارزشمندیه ولی متاسفانه بعضی از قسمتهای کتاب جا انداخته شده و اصلا خونده نشده ... بابت کل کتاب پول پرداخت میکنیم نه واسه ی قسمتهایی که گوینده دوست داره بخونه!

5

کتاب خوبی است واقعامطالب عالی داشت .ولی گوینده خیلی تند می خواند این نشانه مسلط بودن گوینده بر روی کتاب است اما واقعا گوش کردن به این صدا اذیت کننده است

3

گوینده رو افسرده کردید با این نظراتتون ?? ولی گزارشگر فوتبالو خوب اومدید ??? بنده خدا میخواد صداش حالت انگیزشی داشته باشه!

1

گوینده بسیار بد میخونه . انگار گزارشگر فوتبال هست‌. واقعا حیف !

5

خود کتاب واقعااااااا بی نظیره ?به همه پیشنهاد میکنم ،✅از نظر من واقعا آدم رو تغییر میده اگر آدم تمریناتش رو انجام بده???

3

راوی بسیار افتضاح به طوری که رغبتی به شنیدن فایل نیست طرز بیان بسیار تند و استرس زا

نمایش 14 نقد دیگر
3
(33)
23,000
٪50
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موفقیت نامحدود در 20 روز
٪50
موفقیت نامحدود در 20 روز
آنتونی رابینز
نشر آگاه باشیم
3
(33)
23,000
٪50
11,500
تومان