0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شهر مردگان

معرفی، خرید و دانلود کتاب شهر مردگان

مجموعه ی رزیدنت اویل کتاب سوم
نویسنده:
اس دی پری
ناشر:
آذرباد
درباره شهر مردگان
دیشب، نزدیک‌های ساعت ۶:۳۰ "شانا ویلیامسون" چهارده ساله که از تمرین سافت‌بال به خانه برمی‌گشت، در پارک خیابان "برچ" مورد حمله‌ی یک غریبه‌‌ی مرموز قرار گرفت. مهاجم از پشت ردیفی از پرچین‌‌ها که در انتهای جنوبی پارک قرار دارند بیرون می‌آید، خانم ویلیامسون را از دوچرخه‌‌اش می‌اندازد و سعی می‌کند او را بگیرد. دختر نوجوان که فقط چند خراش برداشته، موفق به فرار می‌شود و خود را به خانه‌‌ی "تام و کلارا آتکینز" در همان نزدیکی رسانده است. خانم آتکینز پلیس را خبر می‌کند و آن‌ها تمام پارک را در جستجوی مهاجم گشته‌‌اند اما اثری از او یافت نشده است. شانا ویلیامسون امروز صبح در اظهاراتش به پلیس بیان کرد که مرد به نظرش یک رهگذر ‌رسیده است؛ لباس‌ها و موی او کثیف بودند و بوی بدی به مشامش رسیده، بویی مثل "میوه‌‌ی گندیده". همچنین مهاجم احتمالاً مست بوده و بعد از فرار او پشت سرش به زمین خورده است. با توجه به اینکه پرونده‌ی قتل‌‌های آدمخوارانه‌ی می تا جولای هنوز باز است، پلیس اتفاقی که برای خانم ویلیامسون افتاده است را کاملاً جدی گرفته؛ مهاجم شباهت‌های زیادی به اظهارات شواهد عینی راجع به گروهی که ژوئن گذشته در پارک ویکتوری دیده شده‌بودند دارد. شهردار هریس اواخر امروز یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و فرمانده‌ی پلیس، برایان آیرونز خبر داده که با شروع به کار نیروهای جدید پلیس در هفته‌ی آینده، مسیر گشت‌های پلیس بلوک‌‌های اطراف پارک پایین‌‍ شهر را هم در بر خواهد گرفت...
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
336 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۱۲:۰۰
نویسنده اس دی پری
مترجم سینا طاوسی مسرور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
City of the dead
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۵ مگابایت
۳۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین داستان سری بازی های اویله و خیلی عالی نوشته شده فقط به نظرم جای حداقل تعریف یکی دو معما رو داشت که شاید به خاطر از ریتم نیفتادن داستان حذف شده... شایدم اگه کپکام نظارت داشته، خواسته معماهای بازی تو داستان نباشه، (شاید)

5

این قسمتش فوق العاده بود. از کتاب قبلی خیلی خیلی بهتر بود. به شدت ترسناک و هیجان انگیز. در عرض ۴ ۵ روز تمومش کردم. کتاب قبلی خیلی زامبی ها ساده و بی دست و پا بودن، ولی خب نمیشه نخوندنش، چون همه ی این کتابا بهم مرتبطن.

5

در این کتاب افراد جدیدی بودند یا افرادی که در کتابهای قبلی کمتر بهشون پرداخته شده بود شخصیت پردازی خوبی شده بودند با نثر روان ساده و دلنشین

5

کتاب خیلی هیجان انگیزی بود و فضاسازی و شخصیت پردازیش رو خیلی دوست داشتم. موقعیت های جدید و خارق‌العاده‌ای رو نویسنده خلق میکرد.

5

این جلد بیشتر به نسخه اورجینال مرتبطه،تو Remake قضیه متفاوته

4

هیجان زیادی داشت . لذت میبرید از خواندنش

5

خیلی خوب و بهتر از دو جلد اول

4

تا یه جایی خوبه ولی بعدش افتضاحه

4

رفته رفته داستان جالب تر میشه

5

عااااااالیییییییی بود ??????

نمایش 6 نقد دیگر
4.7
(21)
23,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شهر مردگان
شهر مردگان
مجموعه ی رزیدنت اویل کتاب سوم
آذرباد
4.7
(21)
23,900
تومان