0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شمشیر سرنوشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب شمشیر سرنوشت

کتاب دوم
ناشر:
آذرباد
درباره شمشیر سرنوشت

آبله‌رو گفت: «حداقل سکه‌هامون سرجاشون موندن، کسی نیست که برای کشتن باسیلیسک بهش پول بدیم. بهتره دیگه برید خونه؛ اما در مورد وسایل و اسب اون افسونگر... خوب نیست که هدر بشن.» قصاب گفت: «آره، مادیان خوبیه و خورجین‌هاش پُرن. بیاین یه نگاهی بندازیم.» - چه‌کار دارید می‌کنید؟ مرد آبله‌رو با لحن تهدیدآمیزی گفت: «خفه شو، کدخدا. مزاحم نشو، وگرنه یه مشت می‌آد تو صورتت.» قصاب تکرار کرد: «مادیان خوبیه.» - از اسب دور شو، عزیز من. قصاب به‌آرامی سمت غریبه‌ای که ناگهان از پشت یک دیوار فروریخته سر درآورده بود برگشت، درست پشت جمعیتی که جلوی ورودی تونل ایستاده بودند. غریبه موهای قهوه‌ای مجعد و پرپشتی داشت، زیر کت کتان گشادش نیم‌تنه‌ای به رنگ قهوه‌ای تیره پوشیده بود، همراه با چکمه‌های بلند مخصوص سواری. مسلح نبود. او با لبخندی تهدیدآمیز تکرار کرد: «از اسب دور شو. اینجا چی داریم؟ یه اسب و خورجینش که متعلق به کس دیگه‌ای هستن؛ اما شما با طمع بهش چشم دوختین و می‌خواین بهش دستبرد بزنید. این کارِ شرافتمندانه‌ایه؟» آبله‌رو آرام دستش را داخل پالتوی خود فروبرد و به قصاب نگاهی انداخت. قصاب رو به جمعیت دست تکان داد، با اشاره‌ی او، دو جوان قوی‌هیکل با موهای کوتاه خارج شدند. هر دو چماق‌های سنگینی به دست داشتند، مثل آن‌هایی که برای بی‌هوش کردن حیوانات در کشتارگاه استفاده می‌شوند. مرد آبله‌رو درحالی‌که دستش را داخل پالتو نگه‌داشته بود، گفت: «تو کی هستی که به ما بگی چی شرافتمندانه‌ست و چی نیست؟»

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۹ مگابایت
تعداد صفحات
424 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۰۸:۰۰
نویسندهآنجی سپکوفسکی
مترجم سینا طاوسی مسرور
ناشرآذرباد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Sowrd of Destiny -The Witcher
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۹ مگابایت
۴۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 229 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
خوش‌خوان 🪶 (3)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
124 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

به نام سرنوشت... چیزی که من نسبت به کتاب اول نمیپسندم، داستان ‌هایی هستن که ربطی به روند اصلی ندارن و میشه راحت حذفشون کرد بدون اینکه لطمه ای به داستان بخوره. البته با توجه به مجموعه داستان های کوتاه دو کتاب اول و دوم، میشه این رو در نظر گرفت که به هر حال نویسنده سری داستان ویچر، داستانشو برخلاف اکثر نویسندگان این ژانر، با داستان های کوتاه و فاصله زمانی متفاوت خلق کرده اما خب شخصا بیشتر میپسندیدم که بعد از سال های طولانی، نویسنده دنیایی که خلق کرده رو منسجم تر به مخاطب عرضه کنه. اما با این حال، این داستان همچنان کیفیت خودش رو در کتاب اول حفظ کرده و در کتاب دوم جهان خودش رو بیشتر به مخاطب میشناسونه. ترجمه این کتاب همچنان خوبه. پیش به سوی کتاب سوم

5

برداشتن زرق و برق‌های عامه پسند از داستانهای جن و پری و نشان دادن واقعیت تلخ زندگی حتی در زمانه جادو و موجودات اساطیری!!

5

کتاب ویچر کتابیه که نیازی به تعریف نداره، سپکوفسکی و قلم زیبای اون مدتهاست که بین ما ایرانیها هم شناخته شده هست. این کتابو شدیدا به علاقمندان ژانر فانتزی توصیه میکنم و باید بگم ترجمه انتشارات آذرباد بهترین ترجمه حال حاضر از این کتابه و از مترجم این اثر کمال تشکر رو دارم.

5

مجموعه فانتزی - حماسی فوق‌العاده ایه. به خصوص این جلدش ک زیبایی های خاص خودش رو داره . دیالوگ های فوق العاده ، ماجراهای هیجان انگیز و شخصیت های جذاب به علاوه ی خط زمانی پیچیده ش ک باعث میشه خواننده مدام تو ذهنش فلش بک بزنه به ماجراهای گذشته و کاملا درگیر داستان باشه این کتاب رو به یکی از بهترین کتاب ها تو سبک خودش تبدیل میکنه. ترجمه کتاب هم بسیار روون و خوب هست . مرسی از فیدیبو مرسی از آذر باد و آقای طاوسی مسرور و مرسی از سپکوفسکی ?

3

البته یک سری از دوستان صد درصد میگن ک من چیزی سر در نمیارم،ولی من عاشق این سبک از ادبیاتم از هری پاتر و پرسی جکسون بگیر تا سه گانه دانته،ولی چیزی ک اینجا ک اینجا گفتم حقیقت محض و ایرادات واقعی بود شایدم بخاطر ترجمست قسمت های بچه گانش که کاملا متفاوت با جریان و قسمت های دیگست،ولی شخصیت گرالت هیچ ربطی به ترجمه نداره....

4

این کتاب یکی از بهترین سری کتاب های رمان فانتزی هست که من خوندم و بالاخره شخصیت ویچر رو اغلب ماها میشناسیم و نیاز به تعریف نداره.با وجود یه سری جملات نامفهوم در این کتاب دوم باز هم بنظرم این کتاب شاهکاره و حتما خوندنش رو بهتون توصیه میکنم. ممنون از این که وقت گذاشتید و نظرم رو خوندید.

5

از انتشاراتی امثال اذرباد خواهش دارم اگه نمی تونید ترجمه خوب بدید یا فقط به خاطر کسب درآمد دارید این کار بسیار مزخرف رو ارائه میدید لطف کنید بزارید همون انجمن های تحت وب این کار رو ادامه بدن با هزینه پایین تر اگه حمایت بشن این دوستان خیلی ترجمه های. روون تر و جذاب تری رو میتونن ارائه بدن بهمون

5

بار اول نیست که این مجموعه رو می‌خونم اما همچنان من رو به وجد میاره. ساپکوفسکی از طنز به ظریف‌ترین شکل خودش استفاده می‌کنه و حماسه رو در میانه زشتی‌ها و کثیفی‌های انسانی به حد اعلا جلا می‌ده. از بهترین فانتزی‌نویس‌هاییه که می‌شناسم. ای کاش فقط این قدر مثبت هجده نمی‌نوشت.

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب دوم هر چیزی که کتاب اول معرفی کرده بود رو چند برابر ارتقاء میده و معجونی از فانتزی ناب و تراژدی و طنز و انسانیت و لحظات تلخ و شیرین رو برامون به ارمغان میاره. انتهای داستان پنجم و داستان آخر این کتاب برای من بی‌نهایت زیبا بودند. به شدت پیشنهاد میشه.

5

داستان متفاوت جالبیه .قشنگه

نمایش 114 نقد دیگر
4.5
(230)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
23,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حماسه ویچر
شامل 6 عنوان کتاب
شمشیر سرنوشت
شمشیر سرنوشت
کتاب دوم
آذرباد
4.5
(230)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
23,900
تومان