0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خلاصه قانون 5 ثانیه

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی خلاصه قانون 5 ثانیه

نویسنده:
مل رابینز
درباره خلاصه قانون 5 ثانیه
شماهم از اون دسته آدمایی هستین که همش دنبال یکی میگردین که زندگیتونو عوض کنه؟ اگه جواب مثبته پس معطل نکنین اون یه نفر خود شما هستین. تو پنج ثانیه میشه کل زندگی رو عوض کرد. این یه قانونه، قانون۵ثانیه. این کتاب براساس زندگی واقعی نوشته شده و میتونه چرایی و چگونگی این قانون رو یادتون بده. این قانون می تونه زندگی، کار و روابطتونو تحت تأثیر قرار بده. فقط کافیه یه بار انجامش بدین اونوقت به طور خودکار همراه کاراتون قرار میگیره. قانون پنج ثانیه تونست زندگی منو نجات بده وقتی که همه چی داشت خراب می‌شد، زندگی مشترکم، وضعیت مالیم، کارم، اعتماد به نفسم و خیلی چیزای دیگه‌ای که برام ارزش داشت. اونقدر مشکل دورم بود که دوست نداشتم صبح از خواب بیدار بشم. این قانون رو ساختم تا جلوی تنبلیمو بگیره. من درست هفت سال قبل این قانونو به وجود آوردم اولش به نظرم لوس و بی مزه بود، ولی در حقیقت کلید همه‌ی مشکلاتم بود. این قانون تونست اعتماد به نفس از دست رفته‌امو بهم برگردونه، همچنین زندگی مشترکمو نجات بده و همه مشکلاتمو حل کنه. من تونستم با قانون۵ثانیه یاد بگیرم چطوری میتونم همه چی رو عوض کنم. بااستفاده از این قانون تونستم فقط به جای فکر کردن دست به عمل بزنم. این قانون بهم کمک کرد تا توانایی‌های فراموش شده و مخفی خودمو کشف کنم. همچنین بهم کمک کرد تا هم خودم خوشحال باشم وهم در جهت خوشحالی بقیه بکوشم. اگه برای من همچین تأثیر بزرگی داشته پس برای شماهم همین طور خواهد بود. در ادامه فصل‌هایی مطرح شده که میتونید فایده این قانون رو به خوبی درک کنین. با استفاده از این قانون می‌تونین همه‌ی مشکلاتتونو حل کنین و به ترس‌ها و نگرانی‌هاتون غلبه کنین. این کتاب مملو از نوشته‌ها و تجربیات آدماییه که روی این کره‌ی خاکی زندگی می‌کنن. این کتاب میتونه نبوغ شمارو بهتون معرفی کنه.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
56.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۶:۰۷
نویسندهمل رابینز
مترجم گروه ترجمه آگاه باشیم
راویونوس صفری
ناشرنشر آگاه باشیم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۶.۸۷ مگابایت
۰۱:۱۶:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
38 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
27 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از نظر من خلاصه خیلی عالی هستش من اول تا فصل هشتم گوش دادم بعدش کتاب کاملشو تا هفت فصل خوندم دیدم خلاصه ای که کرده خوبه صدای گوینده ام عالیه کلا اگه اشتراک فیدی پلاس داشته باشید عالیه بخاطر تعداد کتابی که می تونید بخونید گمونم یکبار بخونید کافی باشه

3

اگه مثل من عضو فیدی پلاس هستید، گوش دادن به این خلاصه کتاب با سرعت ۱.۴ مناسبه. من به شخصه اگه فیدی پلاسی نبودم، بعد از تموم کردن کتاب، پشیمون بودم.

1

چقدر گرون! برای خلاصه کتاب

1

متاسفانه گویندکی ضعیف بود و با وجود خلاصه بودن، زیاده گویی هم خیلی داشت. ارزش خرید نداشت

1

اصلا ارزش خواندن نداره خلاصه یک تعبیر ذهنی ۵ثانیه برای انجام کارها?

4

ارزش یک بار خواندن را دارد، فصل های آخر کاربردی تر هستند

2

یک بار بخونید کافیه

5

بسیار عالی و مفید

4

برای من مفید بود

4

نکات خوبی داره

3.3
(18)
19,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خلاصه قانون 5 ثانیه
خلاصه قانون 5 ثانیه
مل رابینز
نشر آگاه باشیم
3.3
(18)
19,000
تومان