0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سایه های ابدی
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب سایه های ابدی

کتاب دوم، مجموعه سرگذشت گروهان سیاه
نویسنده:
گلن کوک
درباره سایه های ابدی

هیجان عضو جدانشدنی از زندگی است. در زندگی سکون باعث رخوت و کلافگی می‌شود. کتاب‌ها با داستان‌های هیجان انگیز انتخاب خوبی برای فرار از تکرار و سکون در زندگی می‌باشند.

نقد و بررسی کتاب سایه‌های ابدی

کتاب سایه‌های ابدی به قلم نویسنده داستان‌های تخیلی گلن کوک است. این کتاب در سال 1984 در آمریکا به چاپ رسید. کتاب سایه‌های ابدی دومین کتاب از مجموعه سرگذشت گروهان سیاه است. مجموعه گروهان سیاه مشتمل بر 9 کتاب است. مجموعه سرگذشت گروهان سیاه شامل کتاب گروهان سیاه، سایه‌های ابدی، رز سپید، سرنیزه نقره‌ای، بازی‌های سایه، رویاهای پولادین، حزن، سکوت آب و او تاریکی است، می‌شود.

کتاب سایه‌های ابدی Shadows Linger مجموعه‌ای از عناصر خیالی و حماسی است. برای درک بهتر این داستان بهتر است کتاب قبلی آن یعنی گروهان سیاه را مطالعه نمایید. داستان مجموعه گروهان سیاه از جای آغاز می‌شود که رز سپید درگذشته و جادوگر بومز جادوی بانو شرور را باطل می‌کند. بانو رها شده و به باروولند باز می‌گردد. او دنبال انتقام از دیگران است. گروهان سیاه ناخواسته در گروه افرادی قرار می‌گیرد که به بانو کمک می‌کنند. اما در ادامه داستان شرایط تغییر می‌کند.

داستان کتاب سایه‌های ابدی از دستور تسخیرشدگان به گروهان سیاه آغاز می‌شود. تسخیرشدگان به او دستور می‌دهند تا به همراه بانو کل امپراطوری را طی کند. دکتر کروکر برای بررسی ارتباط جادویی باروولند به جونیپر سفر می‌کند. جونیپر یک بندر متروک خارج از قلمرو امپراطوری است. شخصی به نام ریون در هتلی فرسوده در جونیپر زندگی می‌کند. ریون فرد عجیبی است. او اجساد مردگان و یا افراد درحال مرگ را می‌فروشد. ساکنان غیر انسانی یک قلعه سیاه مرموز خریداران ریون هستند.

بانو تمام تلاشش را به کار بسته است، تا هرآنچه به رز سفید باز می‌گردد را نابود کند. بانو و تمام همراهانش کل قلمرو را زیر و رو می‌کنند. اما در جایی که فکرش را هم نمی‌کنند، رز سفید در جسم فردی دیگر ظهور می‌کند. دخترک لال که ریون، آسا و شِد را نجات می‌دهد. همان رز سفید است. رز سفید همان نور در تاریکی است. اما تسخیرشدگان متوجه می‌شوند که دارلینگ همان رز سفید است. سپس ریون و شِد به همراه گروه شورشی‌ها آماده غیبتی 29 ساله می‌شوند. این فرار تا بازگشت ستاره دنباله دار که پیشگویی‌ها به آن اشاره کرده‌اند، ادامه دارد.

ترجمه کتاب سایه‌های ابدی به زبان فارسی

ترجمه کتاب سایه‌های ابدی با قلم شیوای آیدا کشوری انجام شده‌است. کتاب سایه‌های ابدی در سال 1394 توسط انتشارات کتابسرای تندیس به چاپ رسید. مترجم جوان آیدا کشوری زاده سال 1366 است. وی در شهر حافظ، شیراز چشم به جهان گشود. خانم کشوری، فارغ التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی است. وی پس از اتمام دوران تحصیل خود، ترجمه کتاب را آغاز کرد. آیدا کشور مترجم رسمی شارلوت سالتر در ایران است. شارلوت سالتر یکی از نویسندگان نام آشنایی انگلیسی است. از آثار ترجمه شده توسط آیدا کشوری می‌توان به دشت جهنم، درمان مرگ، دونده هزارتو، هرم سرخ، سایه مار و ... اشاره کرد. به علاوه آیدا کشوری مترجم تمامی 9 جلد مجموعه سرگذشت گروهان سیاه نیز است. شما می‌توانید کتاب الکترونیکی سایه‌های ابدی به قلم گلن کوک و ترجمه آیدا کشوری و انتشارات کتابسرای تندیس را در همین صفحه از فیدیبو دانلود و تهیه نمایید.

درباره‌‌ی نویسنده داستان‌های تخیلی گلن کوک

گلن کوک Glen Charles Cook زاده 9 جولای سال 1944 است. وی در نیویورک کشور آمریکا چشم به جهان گشود. کوک مدتی دریادار نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا بود. سپس از نیروی دریایی خارج شده و به دانشگاه رفت. در حین تحصیل مشغول فعالیت در کارخانه جنرال موتورز بود. وی از شغلش همیشه با این عنوان یاد می‌کند. " شغلی که یادگیری آن سخت بود، اما تقریبا بدون نیاز به هیچگونه تلاش ذهنی بود." کوک اولین کتاب خود را در سال 1984 به نام گروهان سیاه نوشت. این مجموعه فانتزی نام کوک را به مردم سراسر دنیا شناساند. سپس مجموعه کتاب‌ها و داستان‌‌های کوتاه دیگری را منتشر ساخت. ژانر داستان‌های کوک علمی و فانتزی است. این رمان نویس آمریکایی داستان‌هایش را برای رده سنی نوجوانان می‌نویسد. اما در سراسر جهان بزرگسالان نیز از طرفداران کتاب‌های کوک هستند.

بخشی از کتاب سایه‌های ابدی

ژونیپر: عشاق

مارون شِد عاشق شده بود. به بدترین شکل ممکن عاشق شده بود، عاشق زنی خیلی جوان‌تر از خودش که طبعی بالاتر از حد شِد داشت. شِد با انرژی گاوی درحالت مستی به این عشقبازی حمله می‌کرد، عواقبش را نادیده می‌گرفت، ذخیره‌ی پولش را چنان حرام می‌کرد گویی از جعبه‌ای بدون انتها تامین می‌شود. صندوق‌هایش خالی شدند. دو هفته پس از ملاقاتش با سو، وامی از گیلبرت نزول خوار گرفت. وامی دیگر به دنبال آن و باز هم وامی دیگر. در طول یک ماه بدهی‌ای به هم زد که بیش از کل بدهی زمستانش بود.

و برایش مهم نبود. آن زن خوشحالش می‌کرد و همین کافی بود. ویژگی‌های شخصیتی منفی شِد به سوی حماقت خودسرانه و اطمینانی کورکورانه از اینکه هرگز دوباره مشکل مالی نخواهد داشت؛ متمایل بود.

یک روز صبح، همسر والی، سل، غمگین و اندکی شرمگین به مهمانخانه‌ی سوسن آمد.

گفت:«مارون. می‌شه حرف بزنیم؟»

«چی شده؟»

«تو می‌خواستی توی اجاره و این جور چیزا کمک کنی.»

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
472 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۴۴:۰۰
نویسندهگلن کوک
مترجمآیدا کشوری
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
shadows linger
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
26,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۵ مگابایت
۴۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با توجه به اینکه روایت تقریبا در یک مکان است و شخصیت جدید خیلی کمی اضافه میشه ولی داستان به‌شدت جذب‌کننده هست‌. هنوز تو حال و هوای جلد اول هستیم که داستان شروع میشه و داستان شد در یک خط سیر عالی ادامه پیدا می‌کنه. همیشه در اوج هست و پایان هر فصل شروع تازه‌ای رقم میزنه بر فصل بعدی

5

به شدت کتاب قوی و عاااالی ولی به مبتدی ها توصیه نمیشه چون عین نوشته های خیلی نویسنده های فانتزی نویسی که الان تو بازار ازشون ترجمه شده نیست سخت تره ولی اگه از جلد اول بفهمی چی به چیه عاشقش میشی

5

سپاس از انتشارات تندیس، دوستان کتاب های سبک فانتزی، علمی تخیلی و کلا کتاب هایی که ناشرها دیگه دنبالش نیستن رو توی انتشارات کتابسرای تندیس میتونین پیدا کنین.

1

متن سنگین و مزخرف من ک خوشم نیومد با اینکه کامل خوندم کوئوت شاه کش و مجموعه ویچر خیلی جذاب و. روان

5

این قسمت خیلی خوب بود مثل نغمه یخ و آتش یا مجموعه سرگذشت شاهکش نمیشه ولی مجموعه خوبیه

5

جلد دو عالبربود و از اون متن مبهم خبری نبود پایان کتاب شمارو مشتاق ادادمه دادن کتاب می کنه

5

یه مجموعه کتاب بینظیر به شدت توصیه میکنم بخونید

5

یکی از بهترین مجموعه های دارک فانتزی...از دستش ندید

5

خوب بود

5

عالی

4.5
(15)
140,000
٪10
126,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سایه های ابدی
٪10
سایه های ابدی
کتاب دوم، مجموعه سرگذشت گروهان سیاه
انتشارات کتابسرای تندیس
4.5
(15)
140,000
٪10
126,000
تومان