0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست

فلسفه زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها

کتاب صوتی
درباره هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست

رافائل سانتاندرو، روان‌شناس ور روان‌درمانگر

«رافائل سانتاندرو»، روان‌شناسی مشهوری که در دهه‌ی ۹۰ در دانشکده‌ی روان‌شناسی دانشگاه بارسلونا تحصیل کرد و پس از پایان تحصیلاتش، وارد کالج رسمی روان‌شناسان کاتالونیا شد و از همان‌جا هم بود که دوره‌ی آموزشی پیشرفته‌ی خود را در اشکال مختلف روان‌درمانی آغاز کرد. در دهه‌ی ۲۰۰۰، او استاد دانشگاه رامون لول کار و سردبیر مجله‌ی روان‌شناسی «منته سانا» به همراه خورخه بوکای بود. پس از سال‌ها تمرین روان‌درمانی، تصمیم گرفت تا اولین کتابش را با عنوان «هنر تلخ نکردن زندگی» منتشر کند که یکی از آثار پرفروش در دنیای کتاب شد. بعدها «عینک خوشبختی» را منتشر کرد و به دنبال آن «شاد بودن در آلاسکا» و «هیچ‌چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست». درنهایت، کامل‌ترین کتابش تا به امروز را منتشر کرد و نامش را «بدون ترس» گذاشت. رافائل سانتاندرو در حال حاضر، روان‌درمانگر است؛ شغلی که به گفته‌ی خودش اشتیاق بزرگ زندگی‌اش است.


مطالعه‌ی فرایندهای ذهنی - درونی

کتاب «هیچ‌چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست»، نوشته‌ی رافائل سانتاندرو به روان‌شناسی شناختی و مطالعه‌ی فرایندهای ذهنی-درونی می‌پردازد و معتقد است که همه‌چیز، اعم از ادراک، تفکر و یادگیری، در ذهن ما اتفاق می‌افتد. با اینکه روان‌شناسی شناختی یکی از شاخه‌های به نسبت جوان روان‌شناسی است، در دهه‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین حوزه‌های این علم مبدل شده است؛ چراکه با روشی جدید، مجموعه‌ای باارزش از تکنیک‌های نوین در علم روان‌شناسی را ارائه می‌دهد. کتاب حاضر نتیجه‌ی تجربیات و اندوخته‌های جدید این نویسنده و روان‌شناس در حوزه‌ی مذکور، یعنی روان‌شناسی شناختی (رفتاری) است. همان‌گونه که از عنوان کتاب پیداست، رویکرد نویسنده با مقوله‌های مهم روان‌شناسی، هم علمی است و هم کاربردی.


بخشی از کتاب

امروز ما بسیار منزوی زندگی می‌کنیم و اعتماد به دیگران برای ما سخت شده است؛ زیرا زندگی پوچ سرمایه‌داری ما را از یکدیگر جدا کرده است و این مانع اصلی کاریزما و جذابیت تلقی می‌گردد؛ اما در همین دوران، «تسخیر ذات زیبا و مهربان مردم» ابزاری عالی برای اتصال مجدد است، پیوندی که ما را دوباره به سوی «انسان بودن» هدایت می‌کند و چقدر لذت‌بخش است وقتی همه‌ی مردم را در همان لحظه‌ی اولین دیدار، با عشق خطاب قرار دهیم. چرا که نه؟ زیرا همه‌ی ما فرزندان طبیعت هستیم و برای دوست‌داشتن همنوعان خود برنامه‌ریزی شده‌ایم.

درست است که بیشتر وقت‌ها مردم با ما محتاط و خجالتی رفتار می‌کنند، بااین‌حال این‌ها همه واکنش‌های غیرعادی و غیرطبیعی است، که نتیجه‌ی یک تلقین پوچ و بی‌اساس است که از قرن‌ها پیش برای ما دیکته شده است؛ ولی خوشبختانه در زیر بی‌اعتمادی معاصر، آن کودک شاد و بی‌آرایش زندگی می‌کند که فقط محبت دیگران را جذب و خود نیز به آن‌ها عشق و محبت می‌بخشد.


کتاب صوتی هیچ‌چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات ذهن‌آویز» کتاب صوتی «هیچ‌چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست» اثر «رافائل سانتاندرو» را با ترجمه «علی باغشاهی» و صدای «مهدی خلیلی» تهیه و تولید کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
526.۰۳ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۱۲:۰۵
نویسندهرافائل سانتاندرو
مترجمعلی باغشاهی
راویمهدی خلیلی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲۶.۰۳ کیلوبایت
۰۹:۱۲:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
٪30
103,000
72,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هیچ چیز آن‌قدرها هم وحشتناک نیست
فلسفه زندگی قوی‌ترین و شادترین انسان‌ها
آوانامه
منتظر امتیاز
٪30
103,000
72,100
تومان