0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیش از آنکه قهوه ات سرد شود جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیش از آنکه قهوه ات سرد شود جلد 2

درباره پیش از آنکه قهوه ات سرد شود جلد 2

توشیکازو کاواگوچی، نویسنده‌ی یک سه‌گانه‌ی جذاب و پرفروش

توشیکازو کاواگوچی نویسنده، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر ژاپنی، زاده‌ی ۱۹۷۱ میلادی در شهر اوساکا است. او پیش از این در گروه نمایش «سانیک اسنیل»، به نمایش‌نامه‌نویسی و کارگردانی تئاتر پرداخته است. کاواگوچی تاکنون یک کتاب ۳ جلدی نوشته است که «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود» نام دارد. این رمان، یکی از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین آثار او در ایران و سراسر جهان است که حال‌وهوای رئالیسم جادویی را دارد و مضمون آن سفر در زمان است. این رمان اقتباسی از نمایش‌نامه‌ی «۱۱۱۰ تولید» نوشته‌ی کاواگوچی است که «جایزه‌ی بزرگ دهمین جشنواره‌ی درام سوگینامی» را از آن خود کرده بود. تا امروز بیش از پانصد هزار نسخه از این رمان به فروش رفته و نامزد «جایزه‌ی کتاب‌فروشان ژاپن» نیز شده است. از سایر نمایش‌نامه‌های توشیکازو کاواگوچی می‌توان به «زوج»، «آهنگ غروب» و «وقت خانواده» اشاره کرد. همچنین ایوکو تسوکاهارا در سال ۲۰۱۸ فیلمی بر اساس رمان معروف توشیکازو کاواگوچی ساخته است.


داستان‌هایی از کافه

در جلد دوم کتاب «پیش از آن که قهوه‌ات سرد شود» با مردی روبه‌رو خواهید شد که سال‌هاست حقیقت مهمی را از دخترش پنهان کرده و اکنون قصد دارد با سفر به بیست و دو سال پیش و ملاقات با شخصی دیگر، از بار فشار روحی‌اش بکاهد. او برای سفر به گذشته از کارکنان کافه‌ای کمک می‌گیرد که می‌توانند با یک صندلی جادویی، مشتریان خود را به گذشته‌ها بفرستند. قوانین کافه این است که مشتریان وقتی به گذشته برمی‌گردنند، نمی‌توانند از اتفاقی جلوگیری کنند یا همه‌ی مشکلات گذشته را حل کنند؛ آن‌ها تنها به اندازه‌ی زمان سرد شدن قهوه‌‌ی مخصوصشان فرصت دارند و زمانی که قهوه سرد شود به زمان حال بازمی‌گردند. توشیکازو کاواگوچی با کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود پرسشی تفکربرانگیز در ذهن ما پدید می‌آورد؛ اگر هر کدام از ما به جای مشتریان کافه بودیم و تنها یکبار فرصت داشتیم تا برای چند دقیقه فردی در گذشته‌مان را ببینیم به ملاقات چه کسی می‌رفتیم؟


حقیقت ماجرا چیست؟

گوتا در گذشته انسان ثروتمند و البته عیاشی بوده اما به‌خاطر این‌که ضامن وام یکی از دوستانش بوده و نتوانسته از پس ضمانت آن بربیاید، ورشکسته و بی‌پول شده است. بیست و دو سال پیش، هنگامی که در نداری و فقر دست و پا می‌زد، دوستش، شوئیچی به کمک او می‌آید تا با کمک یکدیگر کافه‌ای را اداره کنند. همین موضوع زندگی و اوضاع مالی گوتا را زیر و رو می‌کند. همه‌چیز خوب پیش می‌رود تا این‌که شوئیچی و همسرش، درست وقتی دخترشان یک‌ساله بوده، در تصادفی کشته می‌شوند. گوتا به‌خاطر ادای دین به دوست و شریک درگذشته‌اش، تصمیم می‌گیرد سرپرستی دختر او را قبول کند اما هرگز حقیقت ماجرا را به او نمی‌گوید و...


نسخه‌ی صوتی کتاب «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود (جلد دوم)»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر مون»، نسخه‌ی صوتی جلد دوم کتاب «پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود» را با ترجمه‌ی «سامره عباسی» و با صدای «شیما درخشش» و «مهبد قناعت پیشه» تولید و منتشر کرده است. آوانامه پیش از این، جلد اول این کتاب را با ترجمه‌ی «روشنک ضرابی» و با صدای «شیما درخشش» و «مهبد قناعت پیشه» تولید و منتشر کرده بود. آوانامه به زودی جلد سوم این اثر را نیز منتشر خواهد کرد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
355.۷۸ کیلوبایت
مدت زمان
۴۶:۲۱
نویسندهتوشیکازو کاواگوچی
مترجمسامره عباسی
راویمهبد قناعت‌پیشه
راوی دومشیما درخشش
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۵.۷۸ کیلوبایت
۴۶:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩

این کتاب رو واقعا دوست دارم پر از درس و نکته درباره حسرت ها..اینکه انقدر حسرت ها گاهی قوی هستن که حاظریم به گذشته برگردیم تا فقط یک حرف رو بزنیم یا کسی رو در آغوش بگیریم..پیشنهاد میکنم از دستش ندید خوانش کتاب هم خیلی خوب بود

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️

خوانش بسیار زیبا و تأثیرگذار بود به روایان محترم خسته‌نباشید میگم

5
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
103,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیش از آنکه قهوه ات سرد شود جلد 2
پیش از آنکه قهوه ات سرد شود جلد 2
توشیکازو کاواگوچی
آوانامه
5
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
103,000
تومان