0
شیما درخشش

معرفی کتاب‌های شیما درخشش

راوی

شیما درخشش، یکی از چهره‌های معروف در میان گوینده‌ها، مجری‌ها و کارشناسان کتاب در ایران است که علاوه بر فعالیت در زمینه اجرا و گویندگی، در حوزه کارشناسی کتاب نیز تجارب زیادی داشته است. او به عنوان کارشناس کتاب در برنامه صبحگاهی حضور دارد و در زمان کوتاهی کتاب‌های جذاب را معرفی می‌کند.

شیما درخشش، در عرصه گویندگی رادیو نیز فعالیت دارد و برنامه‌های مختلفی را در شبکه‌های رادیویی اجرا می‌کند. او به دلیل داشتن صدایی جذاب و بیانی دلنشین، در زمینه کتاب‌های صوتی نیز فعالیت می‌کند و تا به حال چندین کتاب صوتی با صدای گیرا و ماندگار با همکاری او ضبط و برای دانلود در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های کتاب منتشر شده است. این آثار صوتی توانسته‌اند مخاطبان بسیاری را جذب کنند و از طریق ویژگی‌های گوینده با استقبال بسیاری مواجه شوند.

برخی از کتاب‌های صوتی با گویندگی خانم شیما درخشش عبارتند از: کتاب صوتی دزیره، کتاب صوتی بامداد خمار، کتاب صوتی الینور آلیفنت کاملا خوب است، کتاب صوتی پیش از آن که بخوابم، کتاب صوتی نیمه تاریک وجود، کتاب صوتی جاسوس، کتاب صوتی کاخ کاغذی، کتاب صوتی پاستیل های بنفش، کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب، کتاب صوتی لیدی الیزابت، کتاب صوتی ستوان من، کتاب صوتی پسری در سطل آشغال مک‌دونالد.


معرفی کتاب‌های صوتی شیما درخشش


- کتاب صوتی دزیره: کتاب صوتی دزیره به قلم آن‌ماری سلینکو را با صدای دلنشین شیما درخشش بشنوید. این کتاب داستان زندگی دزیره کلاری (desiree clary) معشوقه‌ ناپلئون بناپارت و ملکه‌ی سوئد و نروژ است که در قالب دفترچه‌ی خاطراتی از زبان خود او نوشته‌شده است.

- کتاب صوتی نیمه تاریک وجود: کتاب نیمه تاریک وجود را دبی فورد نوشته است و نسخه صوتی آن با صدای شیما درخشش قابل عرضه است. این کتاب یکی ازز پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است. دبی فورد در این کتاب به بررسی ماهیت وجودی انسان پرداخته و مسیر دستیابی به رشد و تحول معنوی را با زبانی ساده و ترغیب‌کننده، توضیح داده است.

- کتاب صوتی کاخ کاغذی: میراندا کاولی هلر نویسنده آمریکایی این کتاب است که در سال 1962در نیویورک متولد شد. داستان این کتاب درباره زنی 50 ساله به نام (ال) است که در موقعیتی بغرنج و دشوار در زندگی خود قرار می‌گیرد و باید بین زندگی با همسر فعلی و محبوب خود، و زندگی با عشق روزگار کودکی‌اش یکی را انتخاب کند.

- کتاب صوتی لیدی الیزابت: کتاب لیدی الیزابت نوشته آلیسون ویر و ترجمه‌ طاهره صدیقیان است که برای نخستین بار در سال 1390 از طرف انتشارات تندیس، چاپ و منتشر شد. این کتاب در نسخه صوتی و با صدای گرم و دلنشین شیما درخشش برای علاقمندان به کتاب‌های صوتی تهیه شده است. این کتاب قسمت پر حاشیه‌ای از سلطنت بریتانیا و به طور خاص جنبه‌های متفاوتی از زندگی ملکه الیزابت را روایت می‌کند.

- کتاب صوتی دشت‌های سوزان: این کتاب صوتی به قلم صادق کرمیار و گویندگی شما درخشش تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در این کتاب با وقایع خوزستان از دوره ناصری تا به قدرت رسیدن رضاخان آشنا خواهید شد.