0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی مشترک جرات می‌خواهد
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی مشترک جرات می‌خواهد

درباره زندگی مشترک جرات می‌خواهد

ازدواج یکی از تصمیمات مهم زندگی هر فرد است. انتخاب فردی که بتوان با او قسمت مهمی از زندگی را به اشتراک گذاشت چالش بسیار سخت و پیچیده‌ای است. بسیاری از افراد برای تصمیم درست‌تر در این مسیر به سراغ مشاورین می‌روند تا با راهنمایی آن‌ها انتخاب مناسب داشته باشند. فردریک فانژه یکی از مشاوران برجسته و به‌نام فرانسوی است که در کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد تجربه‌های سال‌ها تدریس و درمان خود را به شاتراک می‌گذارد. افرادی که در شروع یک رابطه هستند و زوج‌هایی که در زندگی زناشویی خود مشکلاتی دارند و به دنبال راه‌های عملی و کاربردی هستند، می‌توانند از راهکارهای این مشاور در کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد بهره‌مند شوند.


در ابتدا کتاب زندگی مشترک جرات می‌خواهد درآمدی با عنوان «راهنمایی برای زندگی زناشویی خوشبخت و پایدار» آورده شده که موضوع کتاب را کامل شرح می‌دهد. فصل‌های دیگر کتاب عبارتند از «حالت‌های مختلف رابطه زناشویی»، «نقش جنسیت در رابطه زناشویی موفق»، «در زندگی زناشویی ملایم باشید»، «تبادل مثبت در زندگی زناشویی: عامل پیونددهنده‌ ضروری»، مشکلات حل شدنی(پیش فرض)»، «مراقب باشید رابطه‌تان به خطر نیفتد: برخی مشکلات ممکن است حل‌نشدنی باقی بمانند»، «پایداری عشق»، «جرات کنید و خودتان را به عنوان زن و شوهر در محیط اطرافتان اثبات کنید»، «جرات داشته باشید و با یکدیگر آشنا شوید» و «از ملاقات تا رابطه».

در انتها کتاب نویسنده در بخش نتیجه‌گیری بیان می‌کند:«جسارت داشتن برای تشکیل زندگی مشترک، یعنی این که به خود، طرف مقابل و همچنین به زندگی زناشویی اعتمادی موثر داشته باشید. در واقع، جرات کنید و اثر مشترکی را با هم خلق کنید. ما مجبور نیستیم که تمام مشکلات موجود در زندگی زناشویی را حل کنیم. زندگی مشترکتان را روی هیجان‌های منفی متمرکز نکنید. یاد بگیرید که صبور باشید و بپذیرید. همچنین اگر بتوانیم خود را با اختلاف‌هایی که داریم وفق دهیم، آن وقت می‌توانیم به کمک آن‌ها رشد کنیم. به جای آن که به هر قیمتی، همسری کامل بخواهید، سعی کنید مکمل یکدیگر باشید. رهایی از انتظارهای غیر واقعی، گام بزرگی است. به بیان دیگر، اگر پیروی از اسطوره‌ها یا ایده‌آل‌ها را کنار بگذارید، می‌توانید یک زندگی مشترک واقعی تشکیل دهید»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
494.۳۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۴۷:۱۸
نویسندهفردریک فانژه
مترجم محیا احمدی پور
راویسمانه شیرخانی
ناشرشمعدونی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۹۴.۳۵ کیلوبایت
۰۸:۴۷:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
99,000
٪50
49,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی مشترک جرات می‌خواهد
٪50
زندگی مشترک جرات می‌خواهد
فردریک فانژه
شمعدونی
0
(بدون نظر)
99,000
٪50
49,500
تومان