0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ابهام را در آغوش بگیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ابهام را در آغوش بگیر

نویسنده:
سوزان جفرز
درباره ابهام را در آغوش بگیر

در مواجهه با ابهام‌ها!

دکتر «سوزان جفرز» روان‌شناس و نویسنده ی کتاب‌های خودیاری در ۱۹۳۸ متولد شد و در سال ۲۰۱۲ درگذشت. این روان‌شناس آمریکایی مدرک دکترای خود در این رشته را از دانشگاه کلمبیا دریافت کرده است. سوزان جفرز که کتاب‌هایش فروش میلیونی را به دست آورده و به بیش از سی‌وپنج زبان ترجمه شده‌اند، سابقه‌ی تدریس در دانشگاه، مدیریت اجرایی بیمارستان و برگزار کننده‌ی سمینارهای خودشناسی و خودیاری را در کارنامه دارد. او با کتاب‌ها و سخنرانی هایش در سمینارها به افراد زیادی در سراسر دنیا کمک کرده است تا بتوانند بر ترس های خود غلبه کنند، روابط خود را بهبود ببخشند و با عشق و اعتماد به نفس در زندگی پیش بروند. «بترس، ولی انجام بده!»، «پایان تقلا و رقص با زندگی» و «شهامت برقراری ارتباط» از دیگر کتاب‌های این نویسنده هستند.


عبور از بحران‌ها

کتاب «ابهام را در آغوش بگیر» با زیر عنوان «کسب آرامش ذهنی در مواجهه با ناشناخته‌ها» یک کتاب آرامش‌بخش در راستای ارج نهادن به زندگی است. سوزان جفرز در این کتاب جهانی سرشار از تغییرات مداوم و دوره‌هایی مملو از ابهام را به مخاطب نشان می‌دهد که در زندگی پیش روی خود دارد و در این راه، سرپناهی امن را به او معرفی می‌کند. این کتاب راهنمایی کاربردی است برای چگونگی مواجهه با ابهام‌ها و یافتن آرامش. راهنمایی که می‌آموزد چگونه می‌توان به راحتی با چالش های بزرگ زندگی روبه‌رو شد و در میان ابهام‌ها و ناشناخته‌ها وضوح دید بیشتر و بهتری داشت و به سلامت از آن‌ها عبور کرد.


تقدیم به قهرمانان دنیای حقیقی

سوزان جفرز کتابش را به «قهرمانان بسیاری که در دنیا به ما نشان دادند در آغوش گرفتن ابهام حقیقتا به چه شکل است» تقدیم کرده است. جفرز معتقد است «آن‌ها چشمان ما را به روی قدرت شگفت‌آور و گاه فراموش شده‌ای گشودند که درون همه‌ی ما حضور دارد».


هر آنچه هست را بیاور!

«ابهام را در آغوش بگیر» پس از مقدمه‌ای با عنوان «چه شیوه‌ای را برای زندگی انتخاب می‌کنید؟»، دوازده بخش دارد و با یک سخن آخر با عنوان «هر آنچه هست را بیاور!» به پایان می‌رسد. دوازده بخش کتاب به این ترتیب است:

شگفتی کنجکاوی، قدرت احتمال… ارزش شک، رهایی از وابستگی به غمگین بودن، افزایش شانس بردن، آموختن را در آغوش بگیر، گردآوری قهرمانان، یافتن معنا و هدف زندگی‌تان، در آغوش گرفتن ابهام نهایی، لذت بردن از ضیافت، بگذارید خداوند نگران امور باشد، دنیایی از خبرهای خوب ایجاد کنید و آماده باشید.


کتاب صوتی «ابهام را در آغوش بگیر»

نسخه‌ی صوتی کتاب «ابهام را در آغوش بگیر» اثر سوزان جفرز حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و انتشارات نسل نو اندیش است. ترجمه‌ی این اثر بر عهده‌ی بهار صادقیان بوده و خوانش آن را کتایون نژاده بر عهده داشته است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
564.۲۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۹:۵۳:۵۲
نویسندهسوزان جفرز
مترجمبهار صادقیان
راویکتایون نژاده
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۶۴.۲۹ کیلوبایت
۰۹:۵۳:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1
(1)
82,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ابهام را در آغوش بگیر
ابهام را در آغوش بگیر
سوزان جفرز
آوانامه
1
(1)
82,000
تومان