0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق پردوام
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشق پردوام

نویسنده:
سوزان جفرز
درباره عشق پردوام

«رابطه زناشویی به معدن طلا می‌ماند، به مراتب ثروتمندتر می‌شویم اگر طلا استخراج کنیم». این جمله طلایی از متخصص عشق، سوزان جفرز در کتاب عشق پر دوام است. او در این کتاب به سوال‌های مهمی که دغدغه بسیاری از افراد است پاسخ داده است. سوال‌هایی مثل این که آیا این احساس من نامش عشق است؟ چه تفاوتی بین عشق پاک و ناپاک وجود دارد؟ آیا او هم به همین اندازه عاشق من است؟ اگر با او ازدواج کنم عشق ما از بین خواهد رفت؟ و سوالاتی شبیه این در این کتاب مختصر و مفید پاسخ داده خواهد شد. نویسنده همچنین در این کتاب مشکلات همه‌گیر مثل کمرنگ شدن روابط عاشقانه بعد از ازدواج، عدم اعتماد به نفس در عشق و ... را موشکافی کرده است.

‌درباره‌ی کتاب عشق پر دوام اثر سوزان جفرز

کتاب عشق پردوام با عنوان انگلیسی The Feel The Fear Guide To... Lasting Love نوشته‌ی سوزان جفر نویسنده مشهور کتاب‌های روانشناسی موفقیت و همسرداری است. از کتاب عشق پردوام از سال 1987 تاکنون یک میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است و هنوز هم یکی از ده کتاب پرفروش و برتر در رده رشد شخصی است. در این کتاب، سوزان جفرز از رویکرد و راهکارهای عملی استفاده می‌کند تا به خوانندگان خود بگوید که چطور می‌توان عشقی پایدار در روابط خود داشته باشیم. خواندن این کتاب به ما کمک می‌کند تا برای اولین بار موفقیت در عشق را تجربه کنیم و با عشق قلب‌هایمان را به هم نزدیک کنیم. نویسنده توضیح می‌دهد که اگرچه بیشتر مردم خواهان یک رابطه فوق‌العاده هستند، اما بسیاری از ما واقعاً نمی‌دانیم که مفهوم عشق به معنای واقعی چیست. ما می‌گوییم که هنوز در زندگی خود مردم را دوست داریم اما در بیشتر مواقع دوست‌داشتنی عمل نمی‌کنیم. ما شریک زندگی خود را عاقلانه انتخاب نمی‌کنیم و این عدم درک عشق در رشد فزاینده طلاق تاثیر دارد و در نهایت باعث می‌شود تعداد زیادی از افراد با اشتیاق عمیق در قلب خود سؤال کنند چرا عشق و عشق ورزیدن به این اندازه سخت است؟

این کتاب یک راهنمای کوچک اما راهگشا برای ترس ما از عشق است. نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که عشق ماندگار و در حقیقت عشق واقعی چگونه به نظر می‌رسد و چگونه ملزومات لازم برای یافتن آن را باید بیاموزید - و چگونه می‌توان آن را یک عمر ماندگار کرد. همچنین راه‌حل‌هایی برای مشکلات رایج ارائه می‌دهد و قدرت مخرب ترس بر عشق را توضیح می‌دهد. این کتاب پر از تجربیات ناب است و به همه ما نشان می‌دهد که چطور با لذت، رضایت، آرامش و مراقبت عشق را به زندگی هدیه دهیم.

انتشارات لیوسا کتاب عشق پر دوام را با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. کتاب عشق پر دوام مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 190 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 9 روز بخوانید. کتاب عشق پر دوام حجم اندکی دارد و شامل دو بخش و مجموعا نه فصل است که برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی همسرداری را بخوانند مفید خواهد بود.

‌درباره‌ی سوزان جفرز نویسنده‌ی کتاب عشق پر دوام

سوزان جفرز یکی از چهره‌های بین‌المللی است که توانسته با کتاب‌های خود به میلیون‌ها انسان در سراسر جهان کمک کرده است تا بر ترس‌های غلبه کنند و دردهای عاطفی خود را بهبود ببخشند. کتاب‌های او در بیش از 100 کشور در سراسر جهان منتشر شده و به بیش از 36 زبان ترجمه شده‌اند. عشق پردوام یکی از کتاب‌های محبوب این نویسنده است.

نکته جالب درباره این کتاب استفاده نویسنده از تجربیات زندگی شخصی‌اش است. او کسی است که بعد از گذراندن نوزده سال از زندگی مشترکش ادعا می‌کند؛ رابطه عاشقانه و فوق‌العاده‌ای با همسرش دارد، چیزی که شاید در دنیای امروز ما کمی عجیب باشد؛ اما استفاده از تجربیات او می‌تواند به خوانندگان کمک کند تا راز این موفقیت را پیدا کنند.

کتاب صوتی نانو کتاب با ترس‌هایت مواجه شو و کتاب پیروزی بر ترس و دو دلی از دیگر کتاب‌های جفرز هستند.

‌در بخشی از کتاب عشق پر دوام می‌خوانیم

نیازتان را با همسرتان در میان بگذارید. در یکی از کارگاه‌های آموزشی‌ام، زنی با لحن داوری و انتقادآمیز گفت:

«اگر قرار باشد نیازم را با همسرم در میان بگذارم، این نشان می‌دهد که او به من و به خواسته‌هایم توجه ندارد.»

من در جوابش به صدای بلند گفتم: البته که باید نیازت را با او در میان بگذاری. او ذهن‌خوانی نمی‌داند.« بله؛ بعضی از زنان و مردان باهوش‌تر از بقیه هستند، اما به هر صورت لازم است که خواسته‌های خود را با همسرمان در میان بگذاریم. شاید اگر به همسرتان بگویید چه می‌خواهید، آن را به دست آورید. من که این‌گونه می‌فهمم.»

در همان کارگاه آموزشی زن دیگری گفت: شوهرم « همیشه روز تولد مرا فراموش می‌کند.» من به این زن هم با صدای بلند گفتم: «چرا قبلا نزدیک شدن روز تولدت را به او خاطرنشان نمی‌کنی؟ چرا صبر می‌کنی او فراموش کند و بعد تو با رضایت خاطر او را سرزنش کنی؟ برایش ای میل بفرست، روی بالش او یادداشت بگذار یا در گوشش نجوا کن که فردا روز تولد من است». این مطلب درباره‌ی سالگرد ازدواج شما هم صدق می‌کند. به همین دلیل است که من برای زنان و مردانی که می‌گویند اگر موضوعی را به اطلاع همسرشان نرسانند، آن‌ها فراموش می‌کنند، آن‌قدرها احساس همدردی نمی‌کنم. به توصیه زیر عمل کنید:

آینه را بردارید و دقیقا از خود بپرسید که از همسرتان چه می‌خواهید. فهرستی تهیه کنید. بعد کنار همسرتان

بنشینید و عاشقانه خواسته‌هایتان را با او در میان بگذارید.

از همسرتان بپرسید از شما چه خواسته و توقعی دارد. یادداشت بردارید و خواسته‌اش را عملی کنید. مسلما برآورده ساختن بعضی از نیازها دشوار است، اما از آنجایی که نیازهای خودتان را می‌شناسید و از نیازهای همسرتان هم آگاهی دارید، بسیاری از مسائل روشن می‌شوند. این گونه می‌توانید به راه‌حل‌های خلاق برسید.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب عشق پر دوام اثر سوزان جفرز بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی همسرداری می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
958.۱۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
190 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۰:۰۰
نویسندهسوزان جفرز
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۵۸.۱۱ کیلوبایت
۱۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
66 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتابی است که شمارا تشویق میکند به ویژگیهای مثبت همسرتان توجه کنید وخودرا تغییر بدهید نه همسرتان را واین مانترا را در جای جای کتاب تکرار میکند که من ازپس تمام مشکلاتم بر می آیم شمارا باتایید ،تشویق،وتکرار عبارتهای عاشقانه به سوی زندگی بهتر با همسرتان راهنمایی می کند.

4

کتاب عالی در مورد رابطه زناشویی خوندنشو توصیه میکنم

4

بسیار عالی

4
(6)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق پردوام
٪50
عشق پردوام
سوزان جفرز
انتشارات لیوسا
4
(6)
30,000
٪50
15,000
تومان