0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جاسوس

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جاسوس

ناشر:
رمانو
درباره جاسوس
ماتا هاری یا گرترود مارگارت زله در ۱۵ اکتبر ۱۹۱۷ تیرباران شد. کتاب صوتی جاسوس اثری از نویسنده‌ی برزیلی پائولو کوئیلو است که زندگی ماتا هاری رقاص هلندی شهیر را روایت می‌کند. وی در لیوواردن هلند به دنیا آمد و شیفته‌ی هنر و فعالیت‌های موسیقایی و حرکات موزون بود. در سال ۱۸۷۶ به دنیا آمد و یک سال قبل از اتمام جنگ جهانی اول درگذشت. همین موضوع که زندگانی وی و اوج شکوفایی هنری ماتا در خلال جنگ جهانی اول بود، باعث بروز مشکلات، چالش‌ها و مسائل تکان دهنده‌ای شد که در این کتاب به تفصیل می‌شنوید و حس می‌کنید. تیربارانش کردند فقط به یک جرم: تو زنی مستقل بودی! کوئیلو نامه‌ها، تلگراف‌ها و اشخاص حقیقی مختلفی را آورده است که زندگی یک زن جاه‌طلب و شیفته‌ی صحنه‌ی نمایش را تحت تاثیر خود قرار داده‌بود. در جنگ جهانی اول، امپراتوری آلمان در مقابل کشورهایی نظیر انگلستان، روسیه، فرانسه و بلژیک قرار گرفت. اما کشور هلند اعلام بی‌طرفی کرد و همین موضوع باعث کمبود مواد غذایی و در نتیجه شورش و قاچاق گرایید. اینکه زنی هنرمند، مستقل و طالب شدید ثروت و شهرت، در بحبوحه‌ی جنگ جهانی اول به دنبال هدفی می‌گردد که می‌تواند به بهای از دست دادن جانش تمام شود؛ مسئله‌ای بسیار حیاتی است که شنونده را ترغیب می‌کند تا از زندگی ماتا هاری رقصنده‌ی جاسوس سر در بیاورد و با آن ارتباط برقرار کند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
281.۰۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۳:۲۹
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجممینا امیری
راویآیلار محمدی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۱.۰۸ مگابایت
۰۵:۰۳:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
40 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب به دلیل زندگینامه بودن خوب بود ، اجرا معمولی و خب دقیقا شبیه کتابهای صوتی دیگری که در فیدی پلاس پیدا میشه ،برای کتابهای خوبتر باید هزینه ی بیشتری پرداخت کرد.

1

خیلی بی سر وته بود ، بیشتر به نظر میرسید یه کتاب اروتیک مثل یازده دقیقه از همین نویسنده باشه که دو سومش قابل انتشار بود.

5
آرامش‌بخش 🌱
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خیلی جذاب بود من که واقعا خوشم اومد

2

اجرا خسته کننده و یکنواخت بود

2.6
(5)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
32,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جاسوس
جاسوس
پائولو کوئیلو
رمانو
2.6
(5)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
32,000
تومان