0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی
ناشر:
درباره بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد به بررسی ماجراها و داستان‌های افرادی می‌پردازد که با استفاده از نوشتن و نیروی جذب، به خواسته‌ها و اهداف خود در زندگی دست یافته‌اند.


این کتاب، قدرت افراد خلاق و مثبت‌نگر را به طور مختصر توصیف می‌کند. این افراد بیشتر از آنکه به جزئیات بی‌معنی توجه کنند، بر یک پیام کلیدی تأکید دارند: "می‌خواهم، پس اتفاق می‌افتد." اگر شما بدانید چه می‌خواهید، حتماً به آن دست خواهید یافت.

"بنویس تا اتفاق بیفتد" کتابی شگفت‌انگیز درباره نوشتن و خلق خواسته‌ها است. این اثر نشان می‌دهد که با شفاف‌سازی اهداف و تمرکز بر نتایج، می‌توانیم رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم. با وجود پیشرفت‌های علمی در سال‌های اخیر در زمینه شناخت مغز و عملکرد آن، این کتاب هنوز حس شگفتی و تعجب را در مورد "اتفاق می‌افتد" حفظ کرده است. این اثر بر مبنای حقیقت علمی کنونی است که به ما می‌آموزد چگونه اهداف‌مان را تعیین کرده و رویاهای‌مان را به حقیقت تبدیل کنیم. اولین قدم در این مسیر، نوشتن هدف است.

تجربه‌ها نشان داده‌اند که افرادی که اهداف مکتوب دارند، از زندگی بهتری نسبت به دیگران برخوردارند. با کنترل و مدیریت امور زندگی، می‌توانید به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانید. دکتر هنریت کلاوسر در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه نوشتن می‌تواند موجب به وقوع پیوستن حوادث شود. او تأکید می‌کند که نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد تا به خواسته‌هایتان برسید.

در این کتاب، داستان‌هایی از افراد عادی خواهید خواند که در زندگی خود معجزات بزرگ و کوچکی را تجربه کرده‌اند و نوشتن آرزوهایشان نقش اساسی در تحقق آن‌ها داشته است. راهنمایی‌های جامع و تمرینات ساده‌ای که دکتر کلاوسر ارائه می‌دهد، مطمئناً حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و کلید موفقیت را به دستان شما می‌سپارد.

هنریت کلاوسر نویسنده پرفروش و مشهور کتاب "نوشتن با دو نیمکره مغز" است و به عنوان مدیر منابع نوشتاری فعالیت می‌کند. او دکتری خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده و کارگاه‌هایی در زمینه غلبه بر اضطراب از طریق نوشتن، خلاقیت و ایجاد ارتباط در سراسر جهان برگزار کرده است. شرکت‌هایی که به او مشاوره می‌دهند، از جمله موفق‌ترین شرکت‌ها هستند. او همچنین عضو حرفه‌ای انجمن سخنرانان بین‌المللی است و برای انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی سخنرانی کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
377.۵۴ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۴۴:۲۶
نویسندههنریت کلاوسر
مترجممینا دهباشی
راویآیلار محمدی
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۷.۵۴ کیلوبایت
۰۱:۴۴:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
٪80
45,000
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بنویس تا اتفاق بیفتد
هنریت کلاوسر
رمانو
منتظر امتیاز
٪80
45,000
9,000
تومان