0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عمل خلاقه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب عمل خلاقه

شیوه ای برای هستی
نویسنده:
ریک روبین
ناشر:
میلکان
درباره عمل خلاقه

"کتاب عمل خلاقانه: روشی برای زندگی" نوشته ریک روبین، تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است که در سال 2022 منتشر شد. این کتاب یک راهنمای عملی برای پرورش خلاقیت است که لقب کتاب پرفروش نیویورک تایمز و ساندی تایمز را نیز به همراه دارد. روبین در این کتاب از تجربیات خود در زمینه موسیقی برای ارائه نکاتی در جهت افزایش خلاقیت در همه زمینه‌های زندگی استفاده می‌کند. نویسنده خلاقیت را به عنوان یک فرایند طبیعی و ضروری برای زندگی انسان می‌بیند. او معتقد است که خلاقیت نه تنها به فعالیت‌های هنری و ادبی محدود نمی‌شود، بلکه در همه جنبه‌های زندگی، از جمله روابط شخصی، کار و حتی حل مشکلات روزمره نیز نقش دارد. این کتاب که با موضوع موفقیت به نگارش درآمده، توسط یاسمن ثانوی ترجمه و توسط انتشارات نون روانه بازار شده است.

درباره نویسنده

ریک روبین متولد ۱۰ مارس ۱۹۶۳، تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی و رئیس کمپانی کلمبیا رکوردز است. وی تاکنون برنده جوایز متعددی از جمله جایزه گرمی، جایزه موسیقی آمریکا و جایزه بریت شده‌است. در سال ۲۰۰۷، نام وی در لیست «۱۰۰ فرد دارای نفوذ و قدرت در جهان» مجله تایم به چشم می‌خورد. او همچنین در سال ۲۰۱۱ به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در جهان توسط همان مجله انتخاب شد. روبین در لانگ بیچ، نیویورک به دنیا آمد و در سن ۱۶ سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد. او کار خود را به عنوان یک دی‌جی شروع کرد و سپس به تهیه‌کنندگی موسیقی روی آورد. وی در سال ۱۹۸۵ دف جم رکوردز را با راسل سیمونز تأسیس کرد. علاوه بر کتاب عمل خلاقانه، کتاب صدای راک: داستان‌هایی از استودیو و صحنه و همچنین کتاب دف جم: یک تاریخ شفاهی نیز از سایر نوشته‌های وی هستند.

چرا باید کتاب عمل خلاقانه را بخوانیم؟

کتاب عمل خلاقانه: روشی برای زندگی یک راهنمای جامع و الهام‌بخش برای پرورش خلاقیت است. این کتاب برای همه افرادی که به دنبال راهی برای خلاقانه‌تر زندگی کردن هستند، مفید خواهد بود. روبین اعتقاد دارد خلاقیت یک فرایند طبیعی و ضروری برای زندگی انسان است که نه تنها در فعالیت‌های هنری و ادبی، بلکه در همه جنبه‌های زندگی نیز نقش دارد. برای پرورش خلاقیت، باید ذهن باز، شجاع، تمرین‌کننده و متمرکز باشیم. همچنین:

●     کتاب به صورت هوشمندانه روش افزایش خلاقیت در کارهای مختلف را توضیح می‌دهد و با دادن انگیزه به افراد نکاتی مهم و اصولی برای افزایش خلاقیت به مخاطب می‌آموزد.

●     نظریات و دیدگاه‌های نویسنده یکی دیگر از موضوعات مهم است. روبین در این کتاب با آموزش‌های خود توانسته دیدگاه عمیق و فیلسوفانه خود را با سایر خوانندگان به اشتراک بگذارد و آنها را شریک مسیر فکری خود کند.

در بخشی از کتاب عمل خلاقانه می‌خوانیم

ضرب‌آهنگ‌ها را ما تعیین نمی‌کنیم. همه ما در یک حرکت سازنده بزرگ‌تر قرار داریم، اما خودمان آن را هدایت نمی‌کنیم. این ما هستیم که هدایت می‌شویم. هنرمند، درست مانند تمام کائنات، بر اساس یک برنامه زمانی عظیم عمل می‌کند.

اگر ایده‌ای دارید که در موردش هیجان‌زده هستید اما آن را خلق نمی‌کنید، عجیب نیست که آن ایده صدایش را به گوش یک سازنده دیگر برساند. این به معنی دزدیده شدن ایده شما توسط یک هنرمند دیگر نیست، بلکه یعنی دیگر وقت عملی شدن آن ایده رسیده بوده.

در این افشاسازی بزرگ، در واقع ایده، فکر، درونمایه، آهنگ و دیگر نمودهای هنری موجود در جوهره هستی، طبق برنامه به عمل می‌آیند و آماده می‌شوند تا در دنیای فیزیکی تجلی پیدا کنند. به‌عنوان هنرمند، کار ما این است که اطلاعات را جمع کنیم، ماهیت آن را تغییر بدهیم و به اشتراک بگذاریم. همه ما مفسر پیام‌هایی هستیم که این عالم برایمان می‌فرستد.

پیشنهادهایی برای علاقمندان به کتاب عمل خلاقانه

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب عمل خلاقانه هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     چهار اثر، فلورانس اسکاول شین

●     ببخش و بگیر، آدام گرنت

●     درنگ نکن انجامش بده، ریچارد برانسون



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسندهریک روبین
مترجمآراز بارسقیان
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Creative Act
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۵ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خیلی کلمات قلبمه سلمبه داره.حداقل باید سه بار بخونم تا متوجه بشم

2.7
(3)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عمل خلاقه
٪50
عمل خلاقه
شیوه ای برای هستی
میلکان
2.7
(3)
65,000
٪50
32,500
تومان