0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خشم شهری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خشم شهری

شورش طردشدگان
نویسنده:
مصطفی دیکچ
درباره خشم شهری
کتاب حاضر داستان فوران خشم «طردشدگان» است در عصری که آن را «عصر شهری» می‌خوانند و به آن می‌بالند. خشم کسانی که هیچ مشروعیتی ندارند و تنها آن گونه مرئی می‌شوند که نظم مسلط آن‌ها را در منطق خود تعریف می‌کند و بیرون‌زدگی‌ها را در دایره‌ی شمول خود درمی‌آورد. آن‌ها اصلا نه محدود به فقرای شهری هستند، نه طبقه‌ی متوسط شهری، نه سیاه پوستان، نه مهاجران، نه اقلیت‌های دینی و نه زنان؛ همه‌ی این‌ها هستند. کسانی که بنا به ضرورت نظم برقرار شده، از قطار نابرابری‌ساز «توسعه شهری» به بیرون پرتاب شده‌اند و با طناب بر زمین کشیده می‌شوند. برای آن‌ها خرابکاری در مسیر حرکت قطار توسعه تنها چاره‌ی بقاست. خیزش‌های شهری در واقع مادیت‌یافتگی سیاست‌ورزی طردشدگان هستند. این خیزش‌ها به این دلیل رخ نمی‌دهند که سیاست‌مداران نالایق یا پلیس‌هایی خطاکار بر سر کارند، بلکه علت را باید در این جست که خیزش طردشدگان بازنمود تناقضات ساختاری این نظم مبتنی بر نئولیبرالیسم است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
724.۱۲ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۱۰:۵۷
نویسندهمصطفی دیکچ
مترجم مجید ابراهیم پور
مترجم دومبنفشه خسروی
مترجم سومنیما شکرایی
راوی اشکان عقیلی پور
ناشررادیو گوشه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۲۴.۱۲ مگابایت
۱۳:۱۰:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اصلا توصیه به شورش نمیکنم. ولو از قطار به بیرون پرت شده باشید. چرا که در همه جوامع ، این شورشها به ضرر اکثریت و سود اقلیتی ست که معمولا اتفاقا در شورشها هم نبوده اند. هر کس باید با چشم باز مسیر زندگی اش را در لابلای ناملایمات جهان بیابد و حرکت کند. مسیر حرکت هیچ دو نفری شبیه هم نیست. پس آنچه نجات بخش است ، بینش فرد است و نه شرایط اطراف او. چه بسیار افراد پولدار یا متشخص و صاحب جایگاه که فرزندانی نا اهل و بی مسئولیت و به درد نخور دارند و بالعکس.

5

به نظر من کتاب از نظر محتوا و ساختار ارزشمند، علمی و قابل تامل است. گاهی به نظر می آید که توضیح مثال ها بیش از از حد است ولی در نهایت به درک بهتر مطلب کمک می کند. نحوه روایت اثر به فهم بهتر آن و حتی لذت بردن از کتاب کمک ویژه ای می کند. این کتاب، با این ترجمه و با این روایت حتمن پیشنهاد می شود.

4
آموزنده 🦉

بنظر می رسه این کتاب نوشته شد تا به فصل های آخر برسه برای مخالفت با حکومت اردوغان.مدل اطلاعاتی که در فصل های مربوط به ترکیه ارائه میده، متفاوت از بقیه هستش. البته اطلاعات کتاب مفیده اما بنظر سفارشی نوشته شده

5

کتاب درجه یک. همه تحلیل‌ها و ادعا‌ها با آمار دقیق. یک پژوهش درست و حسابی. خیلی یاد گرفتم.

5

بسیار عالی

5

خیلی خیلی جذاب بود

4.1
(15)
آموزنده 🦉 (1)
106,000
٪50
53,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
خشم شهری
خشم شهری
شورش طردشدگان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خشم شهری
٪50
خشم شهری
شورش طردشدگان
رادیو گوشه
4.1
(15)
آموزنده 🦉 (1)
106,000
٪50
53,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر