0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید

معرفی، خرید و دانلود کتاب خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید

درباره خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید

کتاب «خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید» با قلم نویسندگان مشهور انگیزشی لوییز هی و شریل ریچاردسون نوشته شده است. در این کوشیده شده تا روشن‌بینی و مثبت‌اندیشی برای همه قابل‌فهم باشد. نویسندگان می‌خواهند بگویند هر کس با هر شرایطی می‌تواند، از تاریکی یاس رهایی یابد و خود زندگی درخور و شاد برساند. باید دانست این کتاب برآمده از تجارب پرشمار نویسندگان در یاری‌رسانی و انگیزش به خود و دیگران است.

کتاب حاضر با عنوان اصلی «You Can Create An Exceptional Life» در سال ۲۰۱۱ از سوی انتشارات های هاوس (Hay House) منتشر شده است. این کتاب که به زبان‌های متعددی برگردانده شده است، در ایران به قلم نسرین یزدانفر و از سوی انتشارات نسل نواندیش، در ۱۳۶ عرضه شده است. نخستین نوبت انتشار این اثر، در سال ۱۳۹۱ از زیر چاپ درآمده است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی الکترونیکی این اثر ریچاردسون و هی را در بخش روانشناسی فیدیبو می‌یابید.

درباره‌ی نویسندگان

  • شیریل ریچاردسون (Cheryl Richardson)

این بانوی کوشای آمریکایی، بازیگر، نویسنده، مربی شخصی و سخنران انگیزشی است. او در سال ۱۹۶۴ در پالوآلتو کالیفرنیا متولد شده است. او در تلاش است که مردم را به‌سوی جنبه روشن و مثبت وجود خودشان راهنمایی نمایند. وی مشاور و مربی بسیاری از افراد سرشناس بوده است. علاوه بر نوشتن و سخنرانی‌های خودیاری و انگیزشی در مستندهای به‌عنوان کارشناس یا مجری -کارشناسی حضور داشته است. از وی ده‌ها مقاله و قریب به ده کتاب منتشر شده است.

  • لویس هی (Louise Hay)

این نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی و بنیان‌گذار مؤسسه خانه هی، در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلس متولد شد و در ۹۱ سالگی در سال ۲۰۱۷ چهره در نقاب خاک کشید. او زندگی سختی را داشت، زیرا در بحران رکود بزرگ اقتصاد آمریکا تولد و رشد یافت و در خانواده‌ای نامتعارف کودکی و نوجوانی گذراند. بااین‌حال توانست بر زندگی‌اش مسلط شود و به شادی برسد. او به‌عنوان نویسنده و سخنران در نیویورک کارش را آغاز کرد و با تمرکز بر مثبت‌اندیشی توانست کار و شهرتش را گسترش دهد. از وی ده‌ها به چاپ رسیده که بسیاری به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید می‌خوانیم

به یاد پیشنهاد رید افتادم این فرصتی استثنایی است تا از زنی که چنین تأثیر شگرفی بر زندگی من و میلیون‌ها نفر دیگر داشته است درسی بیاموزم جای هیچ تأملی نبود. من با نوشتن این کتاب علاوه بر مزایای فراوان، دیگر تجربه‌ی جدیدی نیز کسب خواهم کرد زندگی من هنوز هم تحت‌تأثیر حکمت و معرفت این زن بی‌نظیر قرار دارد.

برای مثال در طول سال گذشته عبارت‌های تأکیدی او را هر روز تکرار می‌کردم هر روز صبح قبل از شروع کار روزانه‌ام مطالبی در دفتر وقایع روزانه می‌نوشتم و با چند عبارت تأکیدی آن را به پایان می‌رساندم با پیگیری این برنامه کنجکاو بودم تأثیر آن را بر زندگی‌ام ببینم. مدت زیادی از شروع این برنامه نگذشته بود که تغییرات محسوسی در زندگی‌ام مشاهده کردم در طول روز احساس بهتری داشتم به زندگی اشتیاق بیشتری نشان می‌دادم متوجه شدم بهتر است از پرداختن به موضوع‌هایی که مرا آزرده می‌کند، پرهیز کنم و به افکاری بیندیشم که احساس بهتری در من ایجاد می‌کند. هرچه بیشتر این تمرین را انجام می‌دادم نیازهای شخصی‌ام را بهتر می‌شناختم در این جمله‌های تأکیدی الگوهای ذهنی خاصی بارهاوبارها نمایان می‌شدند و مرا به‌سوی تجاربی سوق می‌دادند که مشتاق بودم در زندگی‌ام دریافت کنم سوق می‌دادند.

دو دلیل برای مطالعه‌ی کتاب خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید

  • این کتاب با دیدی باز و روشن نوشته شده است و برای عموم قابل‌استفاده است، حتی کسانی که زندگی خود خوب و آرام می‌دانند با مطالعه‌ی این اثر می‌توانند جنبه‌های نو و بهتری را برای زندگی خود بیابند
  • نویسندگان کتاب، افراد کارآزموده و توانایی هستند که بر پایه دانش و تجربه این کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند؛ بنابراین می‌توان به نوشته‌های کتاب با دیده‌ی اطمینان نگریست.

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید

درصورتی‌که اثر حاضر توانسته با ذهن خوانندگان عزیز سازگار شود و کمکی شایان داشته باشد، خوب است که کتاب‌هایی همانندش را باز هم بخوانید و دانسته‌هایتان را گسترش دهید، به همین جهت، امید است پیشنهادهای پیش رو نیز برایتان مناسب باشد.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
803.۸۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
136 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۳۲:۰۰
نویسندهلوئیز هی
نویسنده دومﺷریﻞ ریﭽﺎردسﻮن
مترجمنسرین یزدانﻔر
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You can create an exceptional life
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۰۳.۸۶ کیلوبایت
۱۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید
خالق زندگی بی نظیری برای خود باشید
لوئیز هی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
تومان