0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز رهبران بزرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب راز رهبران بزرگ

آنچه رهبران بزرگ می دانند و به آن عمل می کنند
درباره راز رهبران بزرگ

هرساله کسب‌وکارهای زیادی در دنیا شروع به کار می‌کنند؛ اما چه تعداد از آن‌ها موفق می‌شوند؟  راز رهبران بزرگ کتابی است که نشان می‌دهد کدام رهبران قابلیت و پتانسیل تبدیل‌کردن کسب‌وکارشان به یک کسب‌وکار برتر و نگه‌داشتن آن در مسیر برتری را دارند؟ این کتاب با عنوان اصلی «The Secret: What Great Leaders Know» در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. دو نویسنده‌ی این اثر یعنی کن بلانچارد و مارک میلر هر دو معلمان باتجربه‌ای هستند و از تجربیات سال‌ها کار و تلاش خود در این کتاب بهره گرفته‌اند. داستان کتاب داستان مدیر اجرایی جوانی به نام دبی بروستر است که می‌خواهد جواب این سؤال را بداند: ‌ راز رهبران بزرگ چیست؟‌ جواب سؤال او ساده است، رهبران بزرگ خدمت می‌کنند. او و خوانندگان در طول کتاب یاد می‌گیرند که این اتفاق چگونه می‌افتند. نویسندگان از آینده‌نگری، مؤلفه‌های واقعی پیشرفت، اعتبار و ... می‌گویند و نکات مهمی را به خواننده یاد می‌دهند. این کتابی است که به کمک آن یک رهبر می‌تواند دریابد تا کجا، جای پیشرفت دارد.

درباره نویسندگان

کن بلانچارد (ken blanchard) نویسنده‌ی آمریکایی قرن بیستم است که در سال ۱۹۳۹ در نیوجرسی به دنیا آمد. او در دانشگاه‌های کرنل و کلگیت درس‌خوانده است و دکترای خود را در زمینه‌ی مدیریت در دانشگاه کرنل گرفته است. او استاد مدعو همین دانشگاه هم هست. این نویسنده را بیشتر از هر چیزی به‌خاطر کتاب «مدیر یک دقیقه‌ای» می‌شناسند. این کتاب بیش از ۱۵ میلیون نسخه در دنیا فروخته است.

مارک میلر (mark miller) او یکی دیگر از نویسندگان آمریکایی‌ای است که به‌عنوان یک معلم انگیزشی هم شناخته می‌شود. این نویسنده متولد سال ۱۹۵۹ در آمریکاست. این نویسنده در نوجوانی در رستوران کار می‌کرد و کم‌کم توانست خود را رشد دهد. در حال حاضر او در نقاط مختلف دنیا سخنرانی برگزار می‌کند و به افراد  زیادی کمک کرده است.

چرا باید کتاب راز رهبران بزرگ را خواند؟

راز رهبران بزرگ یک کتاب جالب در حوزه‌ی مدیریت، بازاریابی و فروش است که از قابلیت‌های یک رهبر سخن می‌گوید و توضیح می‌دهد چگونه باید به کسی تبدیل شوید که لازم است. این کتاب راز موفقیت رهبران بزرگ را بازکرده است و سعی می‌کند دیدگاه آن‌ها را پیش روی خواننده بگذارد تا مسیری درست را در پیش بگیرد. این کتاب اطلاعات بسیار زیادی درباره‌ی چگونگی کسب اعتبار و اینکه خدمت‌کردن چگونه شما را به رهبری مهم تبدیل می‌کند هم می‌دهد. این کتاب در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا ترجمه شده است. یکی از ترجمه‌های این اثر ترجمه‌ی ابوذر کرمی است که انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در همین صفحه در دسترس است.

در بخشی از کتاب راز رهبران بزرگ می‌خوانیم

کلمه هدایت‌کردن چندین بار تکرار شده بود؛ در واقع این کلمه به تقریب در هر صفحه‌ای که او مرور می‌کرد تکرار می‌شد. ناگهان فکری به ذهن او رسید.

او گفت: «ببخشید ...»

او سراغ لپ‌تاپش رفت و صندوق پست الکترونیکی خود را باز کرد. مطمئن بود پیامی را دیده بود که به هدایت‌کردن ربط داشت. آن پیام به شرح زیر بود:

به همه سرپرستان و مدیران

ارسال‌کننده ملیسا آرنولد

موضوع: فرصت‌های هدایت‌کردن

تاریخ: ۲۳ مه

همان‌طور که در برنامه سالانه‌مان آمده است، خاطرنشان می‌شود کمک به نسل فعلی و نسل بعدی رهبران یکی از اولویت‌های نخست ما در طول امسال و سالهای آینده خواهد بود. ما باور داریم یکی از راه‌هایی که می‌توانیم به رهبران نوظهورمان کمک کنیم این است که یک برنامه هدایت و نظارت رسمی در سازمان ایجاد کنیم ما می‌خواهیم به طور دقیق مطمئن شویم این برنامه، انتخابی است. هر یک از شما که می‌خواهد در آن مشارکت کند باید درخواست خود را تا قبل از یکم ژوئن برای من ارسال کند.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه می‌خواهید برنامه‌ای تحت عنوان «ناهار و آموزش» در تاریخ جمعه بیست و هشتم مه در اتاق جلسات شماره چهار، از ۱۵: ۱۲ تا ساعت یک بعدازظهر برگزار خواهد شد.

چهار پیشنهاد برای خوانندگان کتاب راز رهبران بزرگ

کتاب حاضر می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند رهبر و پیشروی کار خود باشد حاوی اطلاعات مفیدی باشد، اگر هم بتواند برای آنان کاربردی باشد، پیگیری و به‌روزرسانی و گسترش اطلاعات در زمینه ضروری به نظر می‌رسد، ازاین‌رو، خوب است که خوانندگان پیشنهادهای پیش رو را در نظر داشته باشند:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
872.۳۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
167 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۴:۰۰
نویسندهکن بلانچارد
نویسنده دوممارک میلر
مترجمابوذر کرمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The secret
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۷۲.۳۴ کیلوبایت
۱۶۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز رهبران بزرگ
راز رهبران بزرگ
آنچه رهبران بزرگ می دانند و به آن عمل می کنند
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان