0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من نی هستم

معرفی، خرید و دانلود کتاب من نی هستم

نویسنده:
هاکان منگوچ
درباره من نی هستم

مطالعه ادبیات سایر کشورها یکی از راه‌های آشنایی با فرهنگ و روحیات مردم آن سرزمین است. کتاب من نی هستم از هاکان منگوچ یکی از بهترین کتاب‌ها برای شناخت ادبیات و فرهنگ ترکیه است. در این کتاب، هاکان منگوچ شاعر و عارف ترک بخشی از زندگینامه خود را بیان می‌کند و سپس به سراغ عرفان و تصوف می‌رود. می‌توان کتاب من نی هستم را سفری پر رمز و راز به درون خود دانست. سفری که در انتهای آن پاسخ سوال من که هستم و چه باید بکنم؟ را درک خواهید کرد.

منگوچ در کتاب من نی هستم، روش‌های دستیابی به تعادل در بدن و ذهن را بیان می‌کند. در پایان مطالعه این کتاب، شما به منبع عظیم نیروی درونتان دست پیدا خواهید کرد و می‌توانید روابط و فعالیت‌هایی که به آنها علاقه‌ای ندارید را کنار گذاشته و زندگی جدیدی برای خودتان بسازید.

کتاب من نی هستم توسط فائزه پورعلی به فارسی برگردانده شده و انتشارات نسل نواندیش هم آن را چاپ کرده است. اگر دوست دارید نسخه الکترونیکی این کتاب را روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود بخوانید، می‌توانید من نی هستم را از همین صفحه از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید.

هاکان منگوچ کیست؟

هاکان منگوچ، نویسنده و عارف اهل ترکیه است که در شهر بورسا متولد شد و پس از چند سال همراه با خانواده به استانبول مهاجرت کرد. منگوچ ابتدا به یادگیری نی و پیانو علاقه‌مند شد و به همین دلیل ۲ سال در هنرستان درس خواند. اما کمی بعد درس را رها کرد و به سراغ تصوف رفت. او سال‌ها در مورد مولانا و سایر عارفان به مطالعه و تحقیق پرداخت. در این مسیر، او زبان عثمانی و فارسی را هم آموخت و سمینارهایی درباره عرفان و رواقی‌گری در دانشگاه‌های مختلف برگزار کرد.

منگوچ در سال ۲۰۱۴ راهی آفریقای جنوبی شد تا اطلاعات بیشتری در مورد حیواناتی از جمله شیرها و ببرها به دست آورد. در حال حاضر، ویدئوهای هاکان منگوچ در شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله کتاب‌هایی که توسط این نویسنده منتشر شده است می‌توان به هیچ ملاقاتی تصادفی نیست، درد همیشه راه را نشان می‌دهد و دلت که پاک باشد، داستانت پایان خوشی خواهد داشت، اشاره کرد.

چرا باید کتاب من نی هستم را خواند؟

در دنیای پر استرس و شلوغ امروز، مطالعه کتاب‌هایی که رواقی گری و انتخاب زندگی ساده را ترویج می‌دهند می‌تواند راهی برای دستیابی به آرامش باشد. کتاب من نی هستم، داستان سفر زندگی هاکان منگوچ را بیان می‌کند و در خلال این داستان، راه عارفانه زیستن و پیدا کردن مسیر درست زندگی را به شما نشان می‌دهد. بنابراین این کتاب برای افرادی که می‌خواهند بیشتر با ادبیات عارفانه، فرهنگ ترکیه و زندگی هاکان منگوچ آشنا شوند بسیار جذاب و خواندنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب من نی هستم می‌خوانیم

وقتی ۱۵ ساله بودم با یک جواهر فروش آشنا شدم یعنی با یک استاد. او به زندگی من با حمایتش جهت داد، مرام صوفیگری را برایم روشن کرد. فرایند بیداری قلبم نیز به واسطه او آغاز شد. داستان آشنایی ام با آن استاد یکباره اتفاق نیفتاد و تمام نشد. میدانی که هر چیز یک فرآیند، زمان مناسب و حتی تاریخچه ای برای خود دارد. وقتی بچه بودم هر زمان که حس بدی داشتم به داستان های رادیویی گوش میدادم. آن زمان ها داستان های رادیویی وجود داشت. با آنها برخورد کرده‌ای یا نه؟ نمیدانم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب من نی هستم

کتاب من نی هستم توصیه‌هایی برای زیستن در لحظه و زندگی ساده و شادمانه دارد. اگر به این مطالب علاقه‌مندید، توصیه می‌کنیم کتاب‌های دیگری که در ادامه معرفی می‌کنیم را از دست ندهید:

هنر خوب زندگی کردن اثر رولف دوبلی انتشارات مات

باشگاه پنج صبحی‌ها اثر رابین شارما انتشارات آزرمیدخت

تو نمی‌توانی روزم را خراب کنی اثر آلن کلاین انتشارات لیوسا

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۹ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندههاکان منگوچ
مترجمفائزه پوعلی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
ben neyُ im
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۹ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی عالی

4.7
(3)
75,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من نی هستم
من نی هستم
هاکان منگوچ
انتشارات نسل نواندیش
4.7
(3)
75,900
تومان