0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهبری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رهبری

درس هایی از زندگی و سال ها کار در منچستر یونایتد
نویسنده:
الکس فرگوسن
ناشر:
میلکان
درباره رهبری

دربارۀ کتاب «رهبری»:

«رهبری» اثر سر الکس  فرگوسن، پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال است که در سال 2015 منتشر شد. این کتاب ماجرای زندگی مردی است که توانسته از دل سختی‌ها افتخار بیرون بکشد. کتابی که فقط دربارۀ فوتبال نیست؛ دربارۀ مدیریت زندگی و کار است، مدیریت آرزوها و برنامه ریزی برای آن‌ها تا قلۀ دستیابی. کتابی که به ما می‌آموزد فقط با ترکیب دو عنصر نظم و خلاقیت، نه هیچ‌کدامشان به تنهایی، می‌توان به اوج رسید و در اوج باقی ماند. سر الکس در این کتاب اسرار تبدیل شدن به یک برندۀ شکست‌ناپذیر را به زبانی صمیمی شرح می‌دهد.

این کتاب با عنوان فرعی «درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستر یونایتد» توسط «انتشارات میلکان» و با ترجمۀ فارسی شایان سادات منتشر شده و شما می‌توانید نسخه الکترونیک این اثر را در همین صفحه در دسته‌بندی زندگی‌نامه، سفرنامه و خاطرات از فیدیبو دریافت کنید و روی تبلت، گوشی موبایل یا دسکتاپ خود مطالعه کنید.

 

دربارۀ سر الکس فرگوسن:

سر الکساندر چپمن فرگوسن (زادۀ 31 دسامبر 1941) بازیکن و سرمربی فوتبال بازنشسته اهل گلاسکو اسکاتلند است که بین سال‌های 1986 تا 2013، هدایت باشگاه پرطرفدار منچستر یونایتد را بر عهده داشت. از او که موفق به کسب 49 جام در دوران سرمربی‌گری‌اش شده با عنوان «برنده‌ترین مربی تاریخ فوتبال» نام می‌برند. از جمله سایت‌ها و مجلات فوتبالی که از او به عنوان برترین سرمربی تاریخ یاد کرده‌اند می‌توان به «ورلدساکر»، «ESPN»، «بی‌بی‌سی اسپورت»، «مارکا»، «گاردین» و «بلیچر ریپورت» اشاره کرد. سر الکس پس از دوران پر افتخارش در منچستر یونایتد سرانجام در سال 2013 و در سن 71 سالگی از دنیای مربی‌گری خداحافظی کرد. او در همان سال کتاب زندگی‌نامۀ خود را  با عنوان «زندگی‌نامۀ من» منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

چرا باید کتاب «رهبری» را بخوانیم:

این کتاب نه تنها کتاب راهنمایی برای اهالی فوتبال است بلکه برای هرخواننده‌ای که به خود و آرزوهایش ایمان دارد خواندنی است؛ زندگی‌نامه‌ای که مدیریت و نظم را با چاشنی خلاقیت به ما می‌آموزد. سر الکس در این کتاب درس‌هایی را از دل سال‌های مربی‌گری‌اش بازتاب می‌دهد که هم در زندگی شخصی و هم در حرفۀ شغلی، برای رسیدن به موفقیت‌های طولانی‌مدت و تداوم ‌آن‌ها، کاربرد دارند. این کتاب، اثری الهام‌بخش و کاربردی است که می‌تواند در موقعیت‌های سرنوشت‌ساز در تجارت، ورزش و به‌طور کلی در بزنگاه‌های زندگی شما را یاری دهد.

بخش‌هایی از کتاب «رهبری»:

- بهترین معلمان در حقیقت قهرمانان گمنام جامعه هستند.

- دیوید بکام هم بسیار فوق‌العاده بود. زمانی که به تیم منچستر آمد در یک اتاق اجاره‌ای زندگی می‌کرد. دیوید هم در نوبت صبح و بعدازظهر و هم زمان غروب به تمرین مشغول بود. زمانی که در ابتدای فصل می‌خواستیم از بازیکنان تست آمادگی هوازی بگیریم، دیوید همیشه بالاتر از دیگران قرار داشت. رونالدو هم همین طور بود. او دوست داشت تا به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود و برای این کار مصمم بود.

- هر عضوی از تیم باید بداند که بخشی از یک پازل ظریف و پیچیده است. اگر تکه‌ای جابه‌جا شود، تصویر دیگر به‌درستی دیده نمی‌شود.

- افرادی که برای کسب غیرممکن‌ها از هرگونه تلاشی فروگذار نیستند، سزاوار ستایش هستند.

- همۀ ما روزی شکست را تجربه کرده‌ایم. شکست بعضی را فلج می‌کند، و برعکس، بعضی را برمی‌انگیزاند. این ارادۀ درونی‌ام برای اجتناب از شکست بود که همیشه انگیزۀ فوق‌العاده‌ای برای موفقیت را برایم فراهم می کرد.

 

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب «رهبری»:

1. «زندگی‌نامۀ من، الکس فرگوسن» اثر سر الکس فرگوسن، نشر گلگشت

2. «از قیطریه تا اورنج‌کانتی» اثر حمیدرضا صدر، نشر چشمه

3. «فوتبال علیه دشمن» اثر سایمون کوپر با ترجمۀ عادل فردوسی‌پور، انتشارات رادیو گوشه

4. «روزی روزگاری فوتبال» اثر حمیدرضا صدر، نشر چشمه

5. «نیمکت داغ» اثر حمیدرضا صدر، نشر چشمه

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۶۹ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهالکس فرگوسن
مترجمشایان سادات
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leading
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۶۹ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
5
(3)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
72,000
٪50
36,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
رهبری
رهبری
الکس فرگوسن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهبری
٪50
رهبری
درس هایی از زندگی و سال ها کار در منچستر یونایتد
میلکان
5
(3)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
72,000
٪50
36,000
تومان