0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشکوه ترین راز آفرینش
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب باشکوه ترین راز آفرینش

نویسنده:
راندا برن
درباره باشکوه ترین راز آفرینش

راندا برن، نویسنده پدیده جهانی؛ یعنی کتاب راز «The Greatest Secret» یک اثر جدید و مهم به نام باشکوه ترین راز آفرینش همراه با مکاشفه‌ها و تمرین‌هایی را برای پایان‌دادن به رنج و کشف شادی پایدار ارائه می‌دهد. مطالعه راز به شما نشان می‌دهد که چگونه هر چیزی را که می‌خواهید باشید، انجام دهید یا داشته باشید، خلق کنید. این کتاب بزرگ‌ترین کشفی را که یک انسان می‌تواند انجام دهد را نشان می‌دهد و راه رهایی از منفی‌گرایی، مشکلات و آنچه را که نمی‌خواهید، به‌سوی یک زندگی سرشار از خوشبختی و سعادت به شما نشان می‌دهد.

باشکوه‌ترین راز آفرینش سفر طولانی نویسنده را برای رسیدن به حقیقت روایت می‌کند. سفری طولانی که برای رسیدن به آن زمان زیادی را جست‌وجو کرده، اما در نهایت آن را به ساده‌ترین شکل در اختیار خواننده می‌گذارد. او در این کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه در زندگی انسان خوشحالی باشیم، احساسات منفی را جایگزین احساسات مثبت کنیم و با آرامش بیشتری زندگی کنیم. او همچنین راهکارهایی را در اثر حاضر قرار داده است که عمل به آن‌ها بر تأثیرگذاری مطالبش می‌افزاید. کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی اثر راندا برن است با ترجمه ی سیما فرجی و توسط انتشارات نسل نواندیش چاپ شده است.

معرفی نویسنده، راندا برن

راندا برن خالق کتاب و فیلم مستند راز است که در سال 2006 موردتوجه جهانیان قرار گرفت و زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد و جنبشی جهانی را برانگیخت. بیشتر مخاطبان و علاقه‌مندان برن را با کتاب راز می‌شناسند. کتاب راز  به 50 زبان ترجمه شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این قرن باقی‌مانده است. مجلۀ تایم در سال 2007 او را به‌عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار معرفی کرد. از دیگر عناوین پرفروش او می‌توان کتاب‌های «قهرمان»، «معجزه»، «بزرگ‌ترین راز» و «راز قدرت» اشاره کرد. راندا در سال 1945 در استرالیا متولد شد و اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

چرا باید کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش را بخوانیم؟

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم پر است از ناشناخته‌هایی که گاهی ذهن ما قدرت کافی برای تحلیل آن را ندارد یا در حال حاضر نمی‌تواند از تمامی جوانب به آن بنگرد. کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش به ارائه‌ی تفکری جدید پس از سال‌ها مطالعه و بررسی شواهد توسط راندا برن به رشته‌ی تحریر درآمده است. این کتاب پر است از نکات و آموزه‌هایی که عملی‌کردن آن‌ها در زندگی باعث سعادت و آرامش ما می‌شود. برخلاف چیزی که تصور می‌شود متن کتاب بسیار روان بوده و خواننده‌ی را مجذوب خود می‌کند. این موضوع باعث شده که مخاطبین این کتاب طیف وسیعی از افراد باشند. خواننده‌ی کتاب در انتهای مطالعه‌ی باشکوه‌ترین راز آفرینش دچار تحولی شگفت‌انگیز می‌شود که اثر این تحول تا مدت‌ها همراه او خواهد بود. برای همراهی همیشگی حس مثبت کتاب نیاز است که هرازچندگاهی نکات کتاب مرور شوند و به‌صورت مستمر آموزه‌های آن را در زندگی خود به کار بندیم.

در بخشی از کتاب باشکوه ترین راز آفرینش می‌خوانیم

یکی از بزرگ‌ترین دروغ‌ها که ذهنمان همواره کوشیده است ما را در این باره متقاعد کند، این دروغ است که جسم و ذهنمان ماهیت واقعی و راستینمان را تشکیل می‌دهند. به این دلیل که ما چنین دروغی را باور کرده‌ایم؛ این دروغ به تجربه زندگی‌مان تبدیل شده است. به‌این‌ترتیب، اغلب احساس می‌کنیم آسیب‌پذیر هستیم؛ همواره از رویدادهایی می‌ترسیم که ممکن است برای خودمان یا دیگران اتفاق بیفتند و در برابر رویدادها و موقعیت‌های زندگی به‌راستی خودمان را درمانده و ناامید می‌یابیم. اگر این چند نمونه کافی نیست؛ به این موضوع توجه کنید: این باور به بسیاری از ما تحمیل شده است که با مرگ جسمانی‌مان به‌راستی زندگی‌مان به پایان خواهد رسید. اصل ماجرا چنین است: ماهیت واقعی و راستین شما، آن آگاهی ناب و بیکران که ذره‌ای از او هستید، در نقطه مخالف ماجراهایی قرار دارد که ذهنتان برای شما بازگو کرده است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب با شکوه ترین  راز آفرینش

انتخاب کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش برای مطالعه نشان‌دهنده‌ی نگرشی مثبت درباره‌ی ذهن و اعتماد به افکار مثبت برای دستیابی به سعادت است. مجموعه‌ای از راهکارها که به ظرافتی مثال‌زدنی به‌سادگی در مجموعه‌ای جمع‌آوری‌شده است و در اختیار مخاطب اهل خرد خود قرار داده است. برخی به‌اشتباه تصور می‌کنند که باید به مفاهیم مطرح شده در کتاب راز آفرینش اعتقاد داشت، درصورتی‌که عبارت صحیح آن است که باید به آموزه‌های آن اعتماد کرد تا تأثیر مثبت آن را در زندگی مشاهده کرد. کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش شروع یک مسیر طولانی بوده که طی این مسیر نیاز به منابع علمی دیگر خواهید داشت. ما چند عنوان دیگر که می‌توانند مکمل‌های خوبی برای کتاب باشکوه‌ترین راز آفرینش باشند را لیست کرده‌ایم که مطالعه‌ی آن‌ها هم خالی از لطف نیست:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
325 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۰:۰۰
نویسندهراندا برن
مترجمسیما فرجی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Greatest secret,۲۰۲۰
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۶ مگابایت
۳۲۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
75,900
٪40
45,540
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشکوه ترین راز آفرینش
٪40
باشکوه ترین راز آفرینش
راندا برن
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
75,900
٪40
45,540
تومان