0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شجاع باش دختر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شجاع باش دختر

شهامت ترک کمال گرایی برای دختران
ناشر:
میلکان
درباره شجاع باش دختر

کتاب شجاع باش دختر نوشته ریشما سوجانی به جای تلاش برای رسیدن به کمال در زندگی، به شجاعت و جسارت در زندگی انسانی اولویت داده است. از طریق این شجاعت، می‌توان زندگی را با افتخار و خوشحالی تجربه کرد. همچنین، نویسنده این کتاب را به عنوان یک منبع الهام‌بخش و مفهومی برای زنان و دختران در هر سنی توصیف می‌کند.

این پیام مهمی است که به افراد یادآوری می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند به کمال دست یابد و این تلاش برای کمال ممکن است به جای بهبود و رشد، منجر به اضطراب و ناراحتی شود. به جای آن، توصیه می‌شود که با شجاعت و اعتماد به نفس به پیش برویم و داستان خود را به طریقی جسورانه و خلاقانه بنویسیم.

این کتاب با ارائه نهایت تاثیرگذاری در انگیزه و روحیه افراد، به ارتقاء روحیه شجاعت و خلاقیت در زندگی انسانی کمک می‌کند. پیامی که ریشما سوجانی از طریق کتاب شجاع باش دختر منتقل می‌کند، بسیار الهام‌بخش است. او با تأکید بر اهمیت شجاعت، اعتماد به نفس، و پذیرش اشتباهات، به ما یادآوری می‌کند که ما همگی قادر به دنبال کردن رؤیاهایمان و دست یافتن به اهداف بزرگ هستیم.

این پیام ما را تشویق می‌کند که از فرصت‌هایی که زندگی ارائه می‌دهد بهره‌برداری کنیم و به جای ترس از قضاوت‌های دیگران، به خودمان اجازه دهیم که شجاعانه و با اعتماد به نفس پیش برویم. این نوع رویکرد می‌تواند به دنبال کردن رؤیاها و دست یافتن به موفقیت‌های بزرگتر در زندگی کمک کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره ریشما سوجانی

ریشما سوجانی در 18 نوامبر 1975 در ایلینوی متولد شد. او اصالتاً هندی گجراتی است. پدر و مادر سوجانی در اوگاندا زندگی می‌کردند تا اینکه در اوایل دهه 1970 همراه با دیگر افراد هندی تبار توسط ایدی امین اخراج شدند و به شیکاگو رفتند. او حقوقدان و سیاستمدار آمریکایی است که در سال 1997 تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی و ارتباطات گفتاری در دانشگاه ایلینویز به پایان رساند.

او بنیانگذار سازمان فناوری GirlsWhoCode (جنبش دختران کدنویس) در سال ۲۰۱۲ است، یک سازمان غیرانتفاعی که برای از بین بردن شکاف جنسیتی در فناوری کار می کند. ساجونی قبلاً معاون دادستان عمومی دفتر دادستان عمومی نیویورک بود. سوجانی اولین زن هندی-آمریکایی (و اولین زن آمریکای جنوبی آسیا) بود که در انتخابات کنگره آمریکا شرکت کرد. گفتنی است مجله معروف فوربز نیز او را به عنوان یکی از زنان قدرتمند جهان معرفی کرده است.

چرا باید کتاب شجاع باش دختر را بخوانیم

کتاب شجاع باش دختر به ما چندین دلیل مهم از جمله شجاعت، اعتماد به نفس، و خلاقیت را آموزش می‌دهد. این کتاب این ایده را به مخاطبانش انتقال می‌دهد که نباید به دنبال کمال‌جویی برویم، بلکه باید به جسارت و شجاعت در زندگی انسانی اولویت دهیم و از طریق این شجاعت، می‌توانیم زندگی را با افتخار و خوشحالی تجربه کنیم. علاوه بر این، نویسنده کتاب این اثر را به عنوان یک منبع الهام‌بخش و مفهومی برای زنان و دختران در هر سنی توصیف می‌کند. پیام کتاب درباره اهمیت پذیرش اشتباهات و ادراک این موضوع است که تمام انسان‌ها اشتباه می‌کنند و این اشتباهات بخشی از حرکتبه سمت جلو است. این پیام ما را تشویق می‌کند که از فرصت‌هایی که زندگی ارائه می‌دهد بهره‌برداری کنیم و از ترس از قضاوت‌های دیگران عبور کرده و شجاعانه به دنبال رؤیاها و اهداف خود برویم.

در بخشی از کتاب شجاع باش دختر می‌خوانیم

باور قوی بودن پسران و ضعیف بودن و نیاز دختران به حفاظت شدن به طور وسیع و عمیق، درون ما جای گرفته است. سازمان بهداشت جهانی در سال 2017 از تحقیق جدیدی پرده برداری کرد که با همکاری دانشکده ی بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز به انجام رسیده بود. در پانزده کشور، از ایالات متحده تا چین و نیجریه، اثبات شد که این کلیشه های جنسیتی جهانی و پایدار هستند؛ این تحقیق نشان داد که کودکان در سنین بسیار کم این افسانه را باور می کنند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب شجاع باش دختر

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۴ مگابایت
تعداد صفحات
168 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۳۶:۰۰
نویسندهریشما سوجانی
مترجمشبنم اسماعیلی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Brave, not perfect : fear less, fail more, and live bolder
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۴ مگابایت
۱۶۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
16 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

راهنمای ترک کمالگرایی جنسیت نداره و اگر قرار باشه بر اصول تمرکز بشه، هم مرد و هم زن توانایی ترک این عادت رو که در قالب یک ایراد شناختی هست، دارن. البته باید ذکر کنم که این کتاب رو مطالعه نکردم، از تنها چیزی که برام جالب نبود خواستم بگم و اون این هست که نباید همه چیز رو تقسیم به دو جنس کنیم خصوصا مسائل و مشکلاتی که درد یک نفر نیست و درمان اون هم تنها بر شانه یک شخص نیست. بهتره به این نکته بیشتر توجه کنیم ♥️

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

خوندنش رو به همه توصیه می‌کنم

3.7
(14)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شجاع باش دختر
٪50
شجاع باش دختر
شهامت ترک کمال گرایی برای دختران
میلکان
3.7
(14)
59,000
٪50
29,500
تومان