0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرتِ «من هستم»
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرتِ «من هستم»

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره قدرتِ «من هستم»

کتاب‌های زیادی برای انگیزه بخشیدن به انسان‌ها چاپ شده‌اند و می‌خواهیم این بار درباره‌ی قدرت من هستم صحبت کنیم. کتابی اثر جوئل اوستین که پر از توصیه‌های مهم درباره‌ی خودمان است.

«power of I am» اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و خیلی زود به یک کتاب پرفروش در نیویورک‌تایمز تبدیل شد و برای مدت‌ها در این فهرست باقی ماند. نکته‌ی مهمی که اوستین در این کتاب به آن اشاره می‌کند این است که کلماتی که به کمک آن خودمان را توصیف می‌کنیم اهمیت بسیار زیادی دارند و در زندگی ما تأثیرگذار هستند. او معتقد است ما حق نداریم از صفاتی برای خودمان استفاده کنیم که نشانه‌ی ضعف هستند. در نهایت میان واقعیت ما با کلماتی که درباره‌ی خودمان می‌گوییم رابطه وجود دارد و بهترین راه این است که بهترین توصیف را برای خودمان در نظر بگیریم. او معتقد به اجتناب از افکار منفی است و معتقد است آن‌ها می‌توانند آسیب‌های جدی ایجاد کنند. همواره پیش از آنکه افکار منفی کاملاً به شما غلبه کنند باید از آن‌ها اجتناب کنید.

این کتاب تاکنون به زبان‌های زیادی برگردانده شده است و ترجمه‌های فارسی زیادی هم از آن در بازار وجود دارد. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب، ترجمه‌ی افسانه مقدم است و ناشر آن نسل نواندیش است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی روانشناسی در دسترس است و می‌توانید آن را بخوانید و لذت ببرید.

جوئل اوستین کیست؟

Joel osteen نویسنده‌ و مربی انگیزشی آمریکایی متولد سال ۱۹۶۳ است. او در یک خانواده‌ی مذهبی به دنیا آمد و پس از مرگ پدرش حرفه‌ی او که کشیشی بود را در پیش گرفت. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود است. او سخنران بسیار خوبی است و علاوه بر سخنرانی‌های مذهبی درباره‌ی مسائل روزمره و البته موفقیت و سعادت در زندگی هم صحبت می‌کند. او یکی از مشهورترین کشیش‌های دنیاست و کتاب‌هایش در بیش از صد کشور دنیا خوانندگان خودش را دارند. او کتاب‌های مختلفی نوشته است که هرکدام می‌توانند برای شما الهام‌بخش باشند. کتاب‌های زیر از این نویسنده در فیدیبو در دسترس است:

سه دلیل برای خواندن کتاب قدرت من هستم

قدرت من هستم یک کتاب انگیزشی خوب است که می‌توانید به گفته‌هایش فکر کنید. در ادامه تعدادی از دلایلی که باید این کتاب را بخوانید آمده است:

  • به قدرت کلمات پی ببرید: این کتاب درباره‌ی قدرت کلمات نوشته شده است. چیزی که جوئل اوستین می‌گوید این است که واژه‌ها تأثیرگذارند و اگر قدرت آن‌ها را دست‌کم بگیرید آسیب خواهید دید.
  • از افکار منفی فاصله بگیرید: کتاب قدرت من هستم به شما کمک می‌کند جنبه‌ی مثبت وجود خود را ببینید و تلاش کنید روی نقاط قوت سرمایه‌گذاری کنید. به‌این‌ترتیب خواندن این کتاب به شما کمک خواهد کرد از ظرفیت خود بهتر استفاده کنید.
  • به موفقیت و شادی نزدیک‌تر شوید: ‌ یکی از اولین چیزهایی که برای زندگی شاد و سالم نیاز است این است که خودتان را دوست داشته باشید و با کلمات مثبت خطاب کنید. این کتاب این کار را به شما یاد خواهد داد.

در بخشی از کتاب قدرت من هستم می‌خوانیم

عیسی مسیح چنین کرد. فقط والدین دخترک و پطرس، جیمزو  یوحنا را به اتاق برد.با دخترک صحبت کرد و او به زندگی بازگشت. به این مسئله فکر کن. عیسی مسیح می‌توانست او را در برابر فوج خنده، تمسخر و اسهزای جمعیت شفا دهد. خداوند به او قدرت بخشیده بود و می‌توانست اعجاز کند، اما می‌خواست قاعده‌ای را به ما یاد بدهد. نزدیکانت بسیار اهمیت دارند. اگر مسیح حاضر شد تا از افراد اشتباه بخواهد اتاق را ترک کنند، اگر آدم‌های مردد و کسانی را کنار زد که دائم نه می‌گفتند و او را باور نداشتند، اگر او از دایره‌ی نزدیکان خود مراقبت می‌کرد، پس ما تا چه اندازه باید مراقب باشیم؟ به گروه اطرافیان خود توجه کن. چه کسی درباره زندگی تو نظر می‎دهد؟ زمان و توجه خود را برای چه کسانی صرف می‌کنی؟ به عبارت دیگر هر روز در محل کار با چه کسی غذا می‌خوری؟ مدتی طولانی با تلفن با چه کسی صحبت می‌کنی؟ آیا آن‌ها تو را می‌سازند یا تکه تکه می‌کنند. آیا تو را به سوی سرنوشت سوق می‌دهند با درباره ناتوانانی‌هایت با تو صحبت می‌کنند؟ آیا اهل کمال، تعادلی، شخصیت سازی و الهی بودن‌اند با افرادی تنبل، شلخته و نامنظم‌اند؟ تو وظیفه داری بر زمان خود مسلط شوی.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قدرت من هستم

جول اوستین با کتاب قدرت من هستم تلاش کرده است به خوانندگانش بگوید که باید قدرت کلام را جدی بگیرند و تلاش کنند از آن به نفع خودشان استفاده کنند. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های زیر هم انتخاب‌های خوبی برای شما خواهند بود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
333 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۰۶:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجمافسانه مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۳ مگابایت
۳۳۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب رو به کسانی که از خودشون ناامید شدند معرفی میکنم.

1

خیلی خیلی افتضاح 🤦🏼‍♀️

4.2
(5)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرتِ «من هستم»
٪30
قدرتِ «من هستم»
جوئل اوستین
انتشارات نسل نواندیش
4.2
(5)
75,900
٪30
53,130
تومان