0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آغازی دوباره
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب آغازی دوباره

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره آغازی دوباره

در هر کجای سفر معنوی خود هستید، کتاب آغازی دوباره «Fresh Start Study Guide» راهنمای مطالعه و همراه شما در شادی، برکت و آرامش یک رابطه رو به رشد با خدا است.

انتخاب زندگی با خدا در مرکز مهم ترین انتخابی است که تا به حال انجام خواهید داد. اما بعد چه اتفاقی می افتد؟ چه یک مسیحی جدید باشید یا یک فرد دین دار، ارتباط با خدا و یادگیری بیشتر در مورد راههای او برای رشد معنوی شما ضروری است. برای کمک به شما در عملی کردن ایمان خود، نویسنده پرفروش جوئل اوستین همراهی تعاملی را برای کتاب خود با شروع تازه ارائه می دهد. این راهنمای مطالعه که هم برای استفاده فردی و هم برای استفاده گروهی آماده شده است، مملو از ابزارهای عملی برای افزایش رابطه شما با خدا، یادگیری اعتماد به وعده های او برای شما، و صرف زمان در کلام او است.

کتاب آغازی دوباره را انتشارات نسل نو اندیش با ترجمه افسانه مقدم منتشر کرده است. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی وپی دی اف pdf کتاب آغازی دوباره به همراه کتاب‌های دیگر روانشناسی از جمله کتاب‌های جوئل اوستین از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو برای در دسترس است.

معرفی نویسنده

جوئل اوستین «Joel Osteen» که در هیوستون، تگزاس، با خانواده ای دوست داشتنی متشکل از هفت نفر و والدین مشهور جهان در خدمت تمام وقت بزرگ شد، هرگز تصور نمی کرد که اینقدر راه پدرش را دنبال کند. در جوانی، آموزش و علایق او در پشت صحنه تولید تلویزیون بود، هرچند در وزارت نزدیک پدرش بود.

"هیچ احساسی بالاتر از این نیست که بتوانیم به مردم کمک کنیم تا بالاتر بروند و بر چیزی غلبه کنند و نسبت به خود احساس بهتری داشته باشند. من فکر می کنم که همه ما برای کمک به دیگران و بالا بردن آنها ساخته شده ایم." برخی از کتاب های شناخته شده این نویسنده به ترتیب زیر است:

چرا باید کتاب آغازی دوباره را بخوانیم؟

جوئل اوستین «Joel Osteen» بر روی جلد این کتاب با طراحی عالی، شادی و شادی خداوند را می‌تاباند. شما همچنین باید نویسنده ای را دوست داشته باشید که همسرش را در عکس نویسنده خود در پشت قرار داده است. به عنوان کشیش کلیسای لیک‌وود در هیوستون، تگزاس  او مسیحیان را تشویق می‌کند که موهبت‌هایشان را درک کنند و پیام مثبت امید خود را به آنها الهام می‌کنند، زیرا خدا تلاش می‌کند تا خیر را به زندگی آنها بیاورد. یکی از اصلی ترین چیزهایی که او تشویق می کند این است که با نگرش سپاسگزار و سپاسگزار زندگی کند.

در این کتاب خواهید آموخت که چرا برخی افراد از دیگران برکت بیشتری دارند. آیا این می تواند نگرش سپاسگزارانه آنها باشد؟ یا فقط بیشتر خدا را می جویند و مورد توجه کامل خدا قرار می گیرند؟ جوئل اوستین خوانندگان را به «تعقیب خدا» تشویق می کند. به این معنی که او کتاب مقدس خود را بخوانید و دعا کنید. ایده های عملی زیادی برای نحوه عملی کردن اصول وجود دارد.

 

اگر احساس می‌کنید که با موقعیت‌های منفی دست و پنجه نرم می‌کنید، برای آن نیز کمکی وجود دارد. نیمه آخر کتاب مملو از آیات معنی دار کتاب مقدس است که به دسته هایی تقسیم شده اند که کاملاً معنی دارند.

در بخشی از کتاب آغازی دوباره می‌خوانیم

تو می‌توانی همان کسی باشی که برای خانوادۀ خود ارثیه‌ای معنوی به جا می‌گذارد. می‌توانی تمام طلسم‌های خانوادگی را بشکنی و برکت خانوادگی را شروع کنی. لازم نیست انگور ترش بخوری. خداوند ناجی ازلی توست.

آری، شاید ژن‌های منفی به ارث رسیده باشند، اما به خاطر بسپار، پروردگار الهی تو ژن‌های جدیدی در وجودت نهاده است. این رگ و ریشۀ جدید سرشار از قدرت، پیروزی و نظم است. پر از برکت است. ژن‌های منفی را خاموش و چراغ تمام خوبی‌های خداوندی را روشن کن.

باور دارم و اعلام می‌کنم که اگر بیاموزی چگونه ژن‌های صحیح را فعال کنی و تصمیم بگیری که خداوند را ستایش کنی، تمام چرخه‌های منفی‌ای را خواهی شکست که تو را به گذشته متصل می‌کنند. تو و خانواده‌ات وارد سطح جدیدی از احترام، اعتبار و برکت می‌شوید. همیشه با فیض الهی زندگی می‌کنید و هرگز نفرین نخواهید شد.

به تو می‌گویم چگونه پدرم بر فقیرترین محلۀ فقیرنشین دوران کودکی خویش غلبه کرد و سخنران بزرگ‌ترین همایش کشور شد. قطعاً مخالفینی داشت و جای تعجب نیست که تمام اطرافیان او سعی کردند پدرم را منصرف کنند. آن‌ها می‌گفتند: «جان، تو هیچ‌وقت نمی‌توانی روی پای خود بایستی. بهتر است پیش ما بمانی و پنبه بچینی. تو فقط همین کار را بلد هستی. همین‌جا بمان، زیرا امن‌تر است.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

اگر شما هم در موقعیت سختی قرار دارید و بخشی از جنبه های زندگی را زیر سوال بردید. لازم است کتاب آغازی دوباره را مطالعه کنید تا دیدگاهتان را تغییر دهد. با خواندن این کتاب رویکرد شما به زندگی و موقعیت هایش تغییر خواهد کرد. کتاب های این نویسنده تغییراتی مثبت در ذهن شما ایجاد کرده و دیدگاه شما را تغییر می دهد.

کتاب قانون موفقیت اثر ناپلئون هیل

کتاب معجزه نصیب بهترین‌ها می‌شود اثر گابریل برنستین

کتاب مثبت درمانی اثر نورمن وینسنت پیل

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۱ مگابایت
تعداد صفحات
192 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۴:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجمافسانه مقدم
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۱ مگابایت
۱۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
آغازی دوباره
آغازی دوباره
شخصیت جدید تو هرروز صبح شکل می گیرد

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آغازی دوباره
٪30
آغازی دوباره
جوئل اوستین
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان