0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خواستن توانستن است

معرفی، خرید و دانلود کتاب خواستن توانستن است

نویسنده:
جوئل اوستین
درباره خواستن توانستن است

جوئل اوستین در کتاب خواستن توانستن است «You Can You Will»، هشت ویژگی غیرقابل‌انکار برندگان را به اشتراک می‌گذارد که می‌تواند به شما کمک کند تا به پتانسیل خود برسید و به سطوح جدیدی از موفقیت در زندگی خود دست یابید. شما آفریده شده‌اید تا یک برنده باشید. این هشت اصل را عمیقاً در درون خود داشته باشید و شجاعانه در مسیر سرنوشت خود حرکت کنید.

اصل اول چشم‌انداز خود را در مقابل خود نگه دارید. اصل دوم بازی خود را اجرا کنید. اصل سوم منتظر چیزهای خوب باشید. اصل چهارم ذهنیت مثبت داشته باشید. اصل پنجم تعهد به تعالی داشته باشید. اصل ششم حفظ رشد. اصل هفتم به دیگران خدمت کنید و اصل هشتم پرشور بمانید.

این اثر با ترجمه آزاده اعرابی توسط انتشارات نسل نواندیش چاپ شده و در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی قرار می‌گیرد.

معرفی نویسنده

جول اسکات اوستین «Joel Osteen» نویسنده و کشیش آمریکایی است که در ۵ مارس ۱۹۶۳ در آمریکا متولد شد. او کشیش ارشد کلیسای لیک وود در هیوستون، تگزاس است. بیش از ده میلیون بیننده هر هفته خدمات تلویزیونی او را در ایالات متحده تماشا می کنند و میلیون ها نفر دیگر در 100 کشور در سراسر جهان از دنبال کنندگان او هستند. او همچنین بیست و چهار ساعت در روز در کانال 128 رادیو SiriusXM Joel Osteen شنیده می شود. او نویسنده یازده کتاب پرفروش ملی است و توسط انتشارات متعدد به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان نام برده شده است. او با همسرش ویکتوریا در هیوستون زندگی می کند. برای شناخت بیشتر عقاید او می توانید به وب سایت او به آدرس http://www.joelosteen.com مراجعه کنید. برخی از کتاب های دیگر جول اوستین عبارتند از «به آغوش زندگی بازگردیم»، «تعادل خوب و بد زندگی»، «بر مسند فرمانروایی زندگانی بنشینیم» و «معجزه محبت».

چرا باید کتاب خواستن توانستن است را بخوانیم؟

جوئل اوستین در این مباحثی بسیار تازه‌تر از مواردی که همیشه از آن صحبت می‌کند را بیان کرده و از این نظر خواندن این کتاب برای مخاطب او بسیار تازگی دارد. او در این کتاب کمتر تمثیل و داستانی را مطرح می‌کند که قبلاً از پیام‌های آنلاین یا تلویزیونی از او شنیده باشید. نوع مطالبی که نویسنده در کتاب نوشته است با لحنی مفید، مهربان، متقاعدکننده و مثبت بیان شده و بسیار تأثیرگذار است. بااین‌حال، لحن دیگری از اعتمادبه‌نفس در صحبت‌های او وجود دارد که باعث می‌شود پس از خواندن کتاب به او اعتماد کنید او به ما می‌گوید که نگرش‌های خود را بررسی کنیم و بهترین را انتخاب کنیم. اوستین به‌عنوان نویسنده، واعظ، سخنران انگیزشی، یا هر چیزی که هست واقعاً نوید زندگی بهتر را می‌دهد.

بهترین نکته در مورد این کتاب موارد «قابل‌اجرا» است که به خواننده داده می‌شود. به‌جای مفاهیم منصفانه از آنچه باید به خود بگویید و تمثیل‌هایی در مورد کارهایی که دیگران انجام داده‌اند، عبارات زیادی در کتاب وجود دارد که می‌توانید کلمه‌به‌کلمه در زندگی خود استفاده کنید.

در بخشی از کتاب خواستن توانستن است می‌خوانیم

این سطح توقعات ما هستند که محدودیت‌های زندگی‌مان را تعریف می‌کند. اگر توقع ناچیز و سطح پایینی داشته باشید، به همان نسبت دریافت کمی خواهید داشت. اگر در زندگی‌تان بهبود شرایط را پیش‌بینی نکنید، شرایط بهتر نخواهد شد. اما اگر شما توقع موقعیت‌های مناسب، ترفیع و رشد کسب‌وکارتان را داشته باشید، در نهایت تمام این موارد وارد زندگی‌تان خواهد شد. هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوید، اعلام کنید که امروز اتفاق فوق‌العاده‌ای برای من اتفاق خواهد افتاد. هر روز صبح ابتدا باید ذهن خودتان را حاضر کنید که قرار است زندگی عالی داشته باشید و در تمام طول روز باید این نگرش را حفظ کنید. خیلی از مردم پیش خودشان فکر می‌کنند که هیچ‌وقت اتفاق خوبی برای من نمیفتد. اگر شما تا الان از این دسته از افراد بودید، نگرش خود را عوض کنید و به دنبال موقعیت مناسب باشید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب خواستن توانستن است

خواستن توانستن است یک کتاب عالی با لحنی جسورانه است که در آن داستان‌های کمتری وجود دارد که قبلاً شنیده‌ایم، در کتاب عبارات خاص بسیاری وجود دارد که می‌توان کلمه‌به‌کلمه از آن استفاده کنیم تا زندگی‌ای را داشته باشیم که قرار است زندگی کنیم. اگر این کتاب برای شما جذاب بوده کتاب‌های دیگری نیز در این حوزه وجود دارد که به شما معرفی می‌کنیم:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
176 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۵۲:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجمآزاده اعرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
You can, you will
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۶ مگابایت
۱۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خواستن توانستن است
خواستن توانستن است
جوئل اوستین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خواستن توانستن است
خواستن توانستن است
جوئل اوستین
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان