0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تختخوابت را مرتب کن
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن

درباره تختخوابت را مرتب کن

اگر می‌خواهی دنیا را تغییر بدهی: ‌ «تخت خوابت را مرتب کن» این یکی از مهم‌ترین جملاتی است که هرکسی باید به آن عمل کند و البته نام کتاب ویلیام اچ مکریون، افسر بازنشسته‌ی نیروی دریایی هم هست که چیزهای زیادی را به افراد آموزش می‌دهد.

کتاب  make your bed اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و خیلی زود به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد. این کتاب خیلی زود به چندین زبان مختلف هم برگردانده شد که فارسی یکی از آن‌هاست. نازنین صابری این کتاب را به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک منتشر کرده است. این کتاب در دسته‌بندی خودشناسی و خودسازی در فیدیبو در دسترس است.

داستان این کتاب به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد که ویلیام اچ مک ریون در کلاس فارغ‌التحصیلان دانشگاه تگزاس در آستین سخنرانی کرد. او با الهام از شعار دانشگاه یعنی «آنچه اینجا آغاز می‌شود، جهان را تغییر خواهد داد» چیزهایی را که در نیروی دریایی آموخته بود به اشتراک گذاشت تا آن‌ها بتوانند هرچه بهتر بتوانند زندگی خود را پیش ببرند این آموزه‌ها چیزهایی هستند که می‌توانند جهان را تغییر دهند. این سخنرانی ۱۰ میلیون بار در شبکه‌های مجاز دیده شد و همین باعث شد مک ریون بر اساس داستان‌هایی که برای خودش و هم‌رزم‌هایش پیش‌آمده بود بنویسد و تلاش کند به انسان‌ها آموزش دهد چگونه در موقعیت‌های سخت تصمیم بگیرند. این کتاب پر از توصیه‌های عملی برای رسیدن به جواب درست در سخت‌ترین لحظات زندگی هستند.

ویلیام مکریون کیست؟       

ویلیام هری مکریون متولد ۱۹۵۵ در کارولینای شمالی در خانواده‌ای نظامی است. پدرش افسر نیزوی هوایی بود و زمانی که ویلیام بچه بود به تگزاس مهاجرت کرد. او در دبیرستان تئودور روزولت درس‌خوانده است. مکریون در دانشگاه تگزاس روزنامه‌نگاری خواند و بعد به دانشگاه نیروی دریایی رفت. او در حال حاضر یک دریاسالار چهارستاره‌ی بازنشسته است و سال‌ها خدمات را در کارنامه‌ی خود دارد. او حتی تا نشستن روی صندلی وزارت دفاع آمریکا هم پیش رفت؛ اما برای این پست انتخاب نشد. او در سال‌های گذشته و از سال ۱۹۹۵ دست به نوشتن زده است و چیزهایی زیادی درباره‌ی دریا و عملیات نوشته است. غیر از کتاب تخت خوابت را مرتب کن، کتاب‌های داستان‌ها دریا: زندگی من در عملیات‌های ویژه و کد قهرمان: درس‌هایی که از کسانی که خوب زندگی کرده‌اند آموخته می‌شوند نوشته‌های او هستند.

چرا باید کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن را خواند؟

هر انسانی برای داشتن یک زندگی شاد و موفق نیازمند یک مسیر است. راه‌های مختلفی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد و مربیان مختلفی تلاش کرده‌اند این را به دیگران بیاموزند. کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن یکی از بهترین کتاب‌هایی است که هرکسی می‌تواند به سراغش برود زیرا پر از توصیه‌های عملی و کاربردی از زندگی یک ملوان ارتش است. همان‌طور که می‌دانید افراد در ارتش یاد می‌گیرند صبور، مسئولیت‌پذیر و بسیار منظم باشند. وجود این خصوصیات در زندگی عادی بسیار کارآمد خواهد بود. همین موضوع تخت خوابت را مرتب کن را به یک کتاب کاربردی و خواندنی برای گروه‌های سنی مختلف تبدیل کرده است. این کتاب لحنی روان دارد و کاملاً گیراست.

در بخشی از کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن می‌شنویم

اگر می‌خواهید دنیا را تغییر دهید، شیرینی شکری نباشید و روبه‌جلو حرکت کنید. یکی از روش‌های انضباطی در برنامه‌های تمرینی سیل شیرینی شکری شدن بود. به این صورت که اول کاملاً خیس شوید و بعد در شن‌ها یا همان شکر غلت بزنید تا وقتی که تمام بدنتان را شن بپوشاند و تمام روز را به همان شکل سر کنید. این تمرین که بیشتر شبیه شکنجه بود ممکن بود در هر زمانی استفاده شود و فقط برای این بود که کارآموز به یاد داشته باشد زندگی نه عادلانه است و نه آسان. مکرون خاطره‌ی مجازات شیرینی شکری شدن توسط یکی از مربیانش را بازگو می‌کند که یک کهنه سرباز درخشان و بااستعداد بود و بعدها در تصادفت دوچرخه آسیب دید و فلج شد. ماکی مارتین کهنه سرباز هیچ‌وقت نپرسید که چرا این اتفاق برایش افتاده است. او به‌سادگی این تغییر در زندگی‌اش را پذیرفت و با آن کنار آمد. از دلسوزی باری خود و خودمحکوم کردن چیزی به دست نمی‌آید. افراد واقعاً موفق هیچگاه کارت‌هایی را که در زندگی نصیبشان شده زیر سؤال نمی‌برند. آن‌ها فقط با بهترین توانشان آن کارت‌ها را بازی می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی تخت خوابت را مرتب کن

تخت خوابت را مرتب کن، یک راهنما برای داشتن یک زندگی منظم و در مسیر درست است. کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید در کنار این کتاب بخوانید و لذت ببرید. در ادامه به این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

این کتاب‌ها در کنار ده‌ها کتاب دیگر می‌توانند به موفقیت شما کمک کنند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
90.۰۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۶:۴۶
نویسنده ویلیام هری مک ریون
مترجمنازنین صابری
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰.۰۳ مگابایت
۰۱:۳۶:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
28,500
٪40
17,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تختخوابت را مرتب کن
٪40
تختخوابت را مرتب کن
ویلیام هری مک ریون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
28,500
٪40
17,100
تومان