0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید
کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید تالیف نویسندگان موسسه مدرسه زندگی است که زیر نظر آلن دوباتن فیلسوف مشهور سوئیسی بریتانیایی اداره می‌شود. آلن دوباتن که زمانی دانشجوی دکتری فلسفه در دانشگاه هاروارد بود، تحصیل را رها کرد تا به نویسندگی بپردازد. هدف وی این است که آموزه‌های فلسفه و روانشناسی را وارد زندگی مردم کند. کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید با چند سوال ساده آغاز می‌شود. چرا در طول آن همه ساعتی که در مدرسه سپری کردیم هیچ صحبتی درباره موضوعات اساسی‌تر انجام نمی‌شد؟ موضوعاتی که برای داشتن یک زندگی آبرومندانه به آن‌ها نیاز داریم. چطور در مدرسه برای موضوعاتی مانند معادلات دیفرانسیل و انتگرال، فرسایش لایه‌های یخچال‌ها، سیاست ایالت‌های بورگوندی در سده ۱۴۰۰ میلادی، تفسیر شعر امیلی دیکنسون و معادلات مثلثاتی زمان زیادی صرف می‌شد اما برای طیف وسیعی از موضوعات و مسائلی که می‌توانستند به رشد ما کمک کنند زمان بسیار کمی اختصاص داده می‌شد؟ چرا در مدرسه هیچ‌کس به این موضوعات مهم حتی اشاره کوتاهی هم نکرد؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
273.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۹:۰۷
نویسندهآلن دوباتن
مترجم علیرضا نظری انامق
راویمهدی افشاریان
ناشراندیشه آگاه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
85,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۳.۹۰ مگابایت
۰۴:۵۹:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

از نظر من دروسی که گفتید نباید تدریس میشد بالاخره اونا دروس هستند نه اینا .بالاخره ادم باید ریاضی فیزیک شیمی یا دیگر دروس رو یاد بگیره مدرسه به این میگن تو کدوم مدرسه میان از عشق و عاشقی حرف میزنن و مهربانی آخه ؟ عشق و عاشقی و مهربانی هم شد درس آخه ؟ مگه تا حالا انسان همچین درسی رو داره و داشته ؟ نه .پس چی میگید ‌ ؟ اینا که دروس نیستند اینارو انسان خودش بخواد یاد میگیره در آینده نخواد نه ولی مدرسه جای درس یاد گرفتن و درس پس دادن هست یعنی بخونی حفظ کنی بیای از حفظ بگی یا توی کاغذ امتحان بدی و تموم شد و رفت مدرسه اگه این نباشه که مدرسه نیست که همه مدارس این گونه هستند فقط درس میدن و درس میخوان .والسلام .همچین دروسی که گفتید نداریم چون اونا دروس نیستند اونا یه چی معمولی هستند که اختیار تو دست انسانه که بخواد بفهمه یاد بگیره یا نه اینا تو زندگی انسان هستند که با زندگی کردن به خودی خود یاد میگیره یه چیزهایی .ولی الان باید انسان درس مخصوص خودش رو بخونه مثل فیزیک شیمی ریاضی زیست یا دروس مربوط به اصلا علوم انسانی .والسلام .

1

نویسنده از ابتدا فقط انتقاد داشته و حس ناخوشایندی در وجود خواننده ایجاد می کند.در نهایت نتوانست مرا متقاعد کند.منتظر خواندن حداقل چند جمله ناب بودم که بدانم با وجود این همه انتقاد چه حرفی برای گفتن دارد.متاسفانه دریافت خوبی از این کتاب نداشتم.اما صدای خواننده کتاب فوق العاده عالی بود.

5

من فقط فایل صوتی را گوش دادم اما بنظرم کتاب خوبی هس و باید بخونمش

5

کتاب بسیار کاربردی و با نکات قابل استفاده برای همه است

5

عاااالی ،ممنون فیدیبو

3.4
(5)
44,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید‬
آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید‬
موسسه مدرسه زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید
آنچه در مدرسه یاد نگرفته اید
آلن دوباتن
اندیشه آگاه
3.4
(5)
44,900
تومان