0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صد راز برای شناخت زنان
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صد راز برای شناخت زنان

نویسنده:
زویا حجتی
درباره صد راز برای شناخت زنان

شناختن زنان موضوعی است که همواره موردبحث بوده است و صد راز برای شناخت زنان یکی دیگر از کتاب‌هایی است که در این باره نوشته است. این بار زویا حجتی به‌عنوان یک نویسنده‌ی ایرانی به سراغ این موضوع رفته است و از چیزهایی که باید درباره‌ی زنان بدانید حرف زده است. نکته‌ی اولی که در این کتاب از آن صحبت شده است یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هر زوجی باید به آن توجه کنند، تلاش برای بهبود هرروزه و پیشرفت در رابطه. این موضوعی نیست که بشود به‌راحتی از آن عبور کرد و در این کتاب به آن توجه شده است. موضوعات مهم دیگری هم هستند که در این کتاب از آن‌ها صحبت شده است. اهمیت‌دادن به وظایف زنان و درنظرگرفتن ارزش واقعی برای بچه‌داری و کار خانه، درست شنیدن خانم‌ها، رفتار درست در زمان عصبانیت زنان و ... مسائلی هستند که این کتاب اطلاعات خوبی درباره‌ی آن‌ها در اختیارتان می‌گذارد. اگر قصد خواندن این کتاب را دارید و به این مسائل علاقه‌مند شدید کتاب زویا حجتی را انتشارات کتابسرای نیک چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی روابط خانوادگی در همین صفحه در فیدیبو در دسترس است.

۴ دلیل برای خواند کتاب صد راز برای شناخت زنان

  • یک منبع مختصر و مفید داشته باشید. این کتاب پر از نکات ساده و سریع درباره‌ی زن‌هاست که می‌تواند در موقعیت‌های ضروری کمک‌کننده باشد و از سوی دیگر چیزهای زیادی به شما یاد دهد.
  • زن‌ها را بهتر بشناسید. واقعیت این است که ساختار مغزی زنان و مردان باهم کاملاً متفاوت است و همین باعث می‌شود برداشت‌های متفاوتی از چیزهای مختلف داشته باشند. این کتاب به شما کمک می‌کند چیزهای بیشتری را درباره‌ی زن‌ها بدانید و ارتباط بهتری برقرار کنید.
  • رابطه‌ی خود را بهبود ببخشید. هرچه بیشتر طرف مقابل خود را بشناسید و بتوانید با احساساتش ارتباط برقرار کنید ارتباط عمیق‌تر خواهد شد. این کتاب به شما کمک می‌کند راه‌هایی برای بهبود رابطه پیدا کنید.
  • از سوءتفاهم جلوگیری کنید. بخش مهمی از روابط بین‌فردی به‌خاطر سوءتفاهم‌ها و عدم درک متقابل به هم می‌خورند. این کتاب با زبانی ساده چیزهای زیادی را به شما می‌گوید که کمک می‌کنند کمتر دچار سوءتفاهم شوید.

قسمتی از کتاب صد راز برای شناخت زنان

خیلی بر این عقیده نباشید که قدرت توان جسمانی و روانی‌تان از زنان بیشتر است. تحقیقات جدید نشان می‌دهند که زنان از نظر جسمی و روانی به‌مراتب تواناتر از مردان‌اند۔ آنها در تحمل درد نیز گوی سبقت را از مردان ربوده‌اند درحالی‌که بسیاری از مردان زیر بار دردهای معمولی تحمل خود را از دست می‌دهند، طوری که اگر قرار بود درد زایمان را مردها تحمل کنند، قطعاً نسل آدمی میلیون‌ها سال قبل برمی افتاد دختری که در ماه خرداد متولد شده است از صمیم قلب همسرش را دوست می‌دارد، اما معمولاً این احساس خود را پنهان می‌کند و برای ابراز آن کمی وقت لازم دارد. او عاشق تغییروتحول است، در نتیجه هیچ دلیلی نمی‌بینید که با ماجرا‌های زندگی شما مخالفت کند.

اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که با هم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می‌جهد، بدون کوچک‌ترین اعتراض و یا حتی بدون این که سؤال بکند آیا پول کافی برای آن دارید. ‏ آيا هتل رزرو کرده‌اید یا خیر به‌طرف قفسه لباس‌هایش می‌رود تا هر چه زودتر راه بیافتید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صد راز برای شناخت زنان

صد راز برای شناخت زنان یک کتاب خوب و مختصر درباره‌ی خانم‌هاست که به حفظ یک رابطه کمک خواهد کرد. این موضوع حساس از آن دسته موضوعاتی است که در تمام دنیا موردتوجه است و شما می‌توانید کتاب‌های زیادی درباره‌ی آن بخوانید. در ادامه تعدادی از کتاب‌های خوبی که می‌توانید به سراغشان بروید را معرفی خواهیم کرد:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
321.۰۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهزویا حجتی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۲۱.۰۸ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

هععع کارمون به کجا کشیده

3

بد نبود اما ابتدایی

3
(2)
15,000
٪40
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صد راز برای شناخت زنان
٪40
صد راز برای شناخت زنان
زویا حجتی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(2)
15,000
٪40
9,000
تومان