0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مشتری شریک شماست

معرفی، خرید و دانلود کتاب مشتری شریک شماست

نقش طلایی مهارت های نرم در روابط با مشتری
نویسنده:
جارد بلسکی
درباره مشتری شریک شماست

همانطور که در عنوان کتاب مشتری شریک شماست: نقش طلايی مهارت‌های نرم در روابط با مشتری پیداست، این کتاب یک راهنمای کاربردی برای ایجاد یک رابطه خوب و سودمند با مشتریان‌تان است. در این کتاب به مدیران و صاحبان کسب و کار آموزش‌هایی داده می‌شود که می‌توانند از آن‌ها به عنوان شاه‌کلید استفاده کنند و در موقعیت‌های مختلف و چالش‌برانگیز گره از کار بگشایند. کتاب حاضر یک از جدیدترین و موثرترین کتاب‌ها در زمینه مدیریت، بازاریابی و فروش است.

به عنوان یک مدیر شما باید مهارت‌های اجتماعی بالایی در کنار مهارت‌های مدیریتی داشته باشید تا بتوانید علاوه بر مشتریان خود، با کارمندانتان نیز یک ارتباط موثر ایجاد کنید. در کتاب مشتری شریک شماست (The Great Client Partner) نویسنده در طول ۳۱ درس که بر اساس تجارب خود نوشته است، تکنیک‌هایی را به شما گوشزد می‌کند که با بکارگیری آن می‌توانید ارتباط خود با مشتریان و کارمندان خود را تقویت کنید. از آن‌جا که بسیاری از مشکلات افراد در اثر سوتفاهم یا عدم داشتن ارتباط صحیح ایجاد می‌شود، شما می‌توانید با خواندن کتاب حاضر از بروز این مسائب پیشگیری کنید و با تمرین مهارت شنیدن فعال و ابراز همدلی این رفتارها را به بخشی از ارتباطات روتین خود بدل کنید. کتاب مشتری شریک شماست راز مدیران موفق برای شکل‌گیری روابط پایدار و مفید است.

این کتاب توسط « منصوره حكمی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

معرفی جارد بلسكی

جارد بلسکی مدیر اجرایی سابق شرکت تبلیغاتی 360i و مدیر و موسس کنونی شرکت آکادیا است که بر اساس موفقیت‌های فراوان شغلی‌اش کتابی پرفروش و جذاب نوشت. جارد که تحصیلات خود در رشته  کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار را در دانشگاه اموری دریافت کرد، پیش از پیوستن به شرکت تبلیغاتی 360i بیش از یک دهه تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ داشت و با کار در این شرکت توانست افتخارات زیادی را برای خود ثبت کند. کتاب حاضر تنها کتاب منتشرشده از این مدیر موفق است که در سال ۲۰۱۹ به چاپ رسید.

چهار دلیل برای خواندن کتاب مشتری شریک شماست

واضح است که تقویت مهارت‌های اجتماعی بخش مهمی از مدیریت است، ولی اگر برای خواندن کتاب حاضر مردد هستید، دلایل زیر می‌توانند شما را قانع کنند:

  • نویسنده کتاب به عنوان یکی از ۴۰ فرد تاثیرگذار زیر ۴۰ سال انتخاب شده است و کتاب را بر اساس تجربیات خود نوشته است
  • این کتاب از جدیدترین آثار منتشر شده است و با خواندنش از رقبای خود پیشی می‌گیرید
  • در ۳۱ درس به صورت قابل توجهی روابط میان‌فردی خود را بهبود می‌بخشید

این کتاب راهنمای کاربردی و عملی است و با مثال و تمرین، مهارت‌های نرم شما را تقویت می‌کند

بخشی از کتاب مشتری شریک شماست

بدترین گناهی که یک شریک مشتری عالی می‌تواند مرتکب شود ندانستن جایگاه خود یا زمینه‌ای است که خطوط میدان نبرد برای آن ترسیم شده است، که این می‌تواند به خودگرایی ضعیف منجر شود. خودگرایی ضعیف در کسب وکار خدماتی زمانی اتفاق می‌افتد که شما به جای درک مشتری و زیست‌بومش، زمان زیادی را صرف تمرکز بر نیازهای خود و کارگزار خود کنید۔ درک واقعی زیست‌بومی که مشتری روز خود را برای فهم بهتر موقعیت، نیازها، رهنمودها، درخواست‌ها و تیم شما سپری می‌کند بسیار حائز اهمیت است۔

یک شریک مشتری عالی هر روز صبح با هدفی واحد سر کار می‌آید و آن پیشبرد بیشترین منافع کسب‌وکار مشتری به روشی است که با کارگزار یا شرکت خودش نیز سازگار باشد۔ اکنون، درحالی که ما برای سود متقابل (سود برای کارگزار و مشتری) تلاش می‌کنیم، واقعیت این است که کارگزار باید در مرگ و زندگی به فکر مشتری خود باشد.

این بدان معناست که از وقتی بیدار می‌شوید تا زمانی که سرتان به بالش می‌رسد، شما در حال رؤیا دیدن و فکر کردن به مشتری‌های خود و کسب وکار آن‌ها هستید و هر رایانامه و هر واژه‌ای را که در تماس تلفنی برای بررسی وضعیت گفته می‌شود تجزیه می‌کنید. «اوه خدای من، مشتری فقط سه ثانیه سکوت کرد و زبان ما را بند آورد؛ این کار چه معنایی داشت؟» ما وسواس به خرج می‌دهیم، تجزیه می‌کنیم، موشکافی می‌کنیم؛ حتی به رایانامه‌های کوتاه یا مختصر نگاه می‌کنیم و می‌اندیشیم آیا مشتری هنوز هم ما را دوست دارد؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مشتری شریک شماست

فروش و بازاریابی یک رقابت بی‌پایان است و تنها راه برای اینکه در این مسابقه دائمی از رقبای خود جا نمانید، افزایش اطلاعاتتان در این حوزه است. شما می‌توانید با خواندن کتاب‌های زیر که از پرفروش‌ترین آثار در زمینه مدیریت، بازاریابی و فروش‌اند، در این رقابت با قدرت به پیش روید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهجارد بلسکی
مترجممنصوره حکمی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Great client partner
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
99,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۳ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ترجمه خوب نیست

5
(1)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مشتری شریک شماست
مشتری شریک شماست
(نقش طلایی مهارت های نرم در روابط با مشتری)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مشتری شریک شماست
مشتری شریک شماست
نقش طلایی مهارت های نرم در روابط با مشتری
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
50,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر